Jump to content

Microfoon en NAT(cod6) probleem


Smithie

Recommended Posts

Beste,

Ik zit met 2 vervelende problemen , en ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

Ik ben ook bereid om een video te maken...

1. Een half-jaar geleden had ik een headset met microfoon aangeschaft , die ik op mijn oude computer met windows XP had ingeplugd. Even configureren met SoundMax en alles was inorde. Nu heb ik een nieuwe computer gekocht , met windows 7 ,en plug ik de microfoon in. Realtek vraagt of het een microfoon is , ik duid het aan , zet de opname op het harste en test uit in Geluidsrecorder. Ik beluister het , en wat blijkt : Al het gene dat ik heb gezegd , neemt de computer niet op. Nu heb ik ook al op internet gezocht , en tot de conclusie gekomen dat ik mijn Drivers moet updaten. Dit heb ik gedaan , maar er is iets misgelopen en nu heb ik Realtek uinstalleerd... Nuja , het maakte toch niet zoveel uit , het lukt daarmee toch niet. Nog verder gezocht en wat vond ik : Je kan de microfoon ook configureren via het Configuratie scherm. Ik onmiddelijk het configureren , terug opgenomen en HET WERKT NOG NIET. Nu heb ik echt geen flauw idee meer wat ik moet doen. Kunnen jullie mij ALSTUBLIEFT helpen ?

2.Een paar weken geleden heb ik COD6 aangeschaft voor de PC. Legaal gekocht , geinstalleerd met steam. Ik open multiplayer , en wat zie ik bij NAT Type : STRICT ! Infinity Ward zegt dat ik naar Infinity Ward/NAT moet gaan. Onmiddelijk gezocht en wat blijkt : je moet de UPnP in je router enablen. Geen enkel probleem , dat gedaan , settings opgeslagen en router laten herstarten. NOG NAT type : Strict. Op youtube verder gezocht , en ze zeggen dat je bepaalde poorten moet enablen. Heb ik gedaan , en nog altijd Strict. Kunnen jullie mij helpen ?

M.V.G

Smithie

Bewerkt: door Smithie
Link to comment
Delen op andere websites

nou dat strikt maakt eigenlijk niks uit alleen als jij party wil hosten ofzo maar meestal kan je ook nog hosten met strikt

wat ik zou doen als k jou was is een vast ip maken dan staat dat er als het goed is niet meer

Bewerkt: door iefen
Link to comment
Delen op andere websites

nou dat strikt maakt eigenlijk niks uit alleen als jij party wil hosten ofzo maar meestal kan je ook nog hosten met strikt

wat ik zou doen als k jou was is een vast ip maken dan staat dat er als het goed is niet meer

Ok , bedankt voor de uitleg. Eerlijk gezegd , ik kom niet zo graag aan ip's enzo , ik ga de nat strict zo laten want ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met cod.

Kan nu iemand nog een antwoord geven op het probleem met mijn microfoon ? Dit is eigenlijk vrij dringend...

Bewerkt: door Smithie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...