Jump to content

Episodes from Liberty City, verschillen?

djdrace

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een vraagje, ik zit te twijfelen om de episodes from liberty city te gaan kopen.

maar ik had de vraag, wat zijn de grote verschillen tegenover GTA IV ?

heb je GTA IV zelf ook nodig om te spelen?

Heeft het een aparte multiplayer? hiermee wil ik zeggen, kan ik tegen mensen op gta IV spelen als ik op Episodes from liberty city zit?

Delen op andere websites

wat zijn de grote verschillen tegenover GTA IV ?

• Verhaallijnen zijn anders.

• In beide delen (TLAD en TBOGT) speel je met een ander hoofdpersonage dan in GTA IV.

• Andere personages.

• Meer voertuigen en wapens

• Verder is de stad hetzelfde en gameplay.

• Graphics zijn wel iets verbeterd.

• Sfeer in beide DLc's zijn compleet anders dan IV.

heb je GTA IV zelf ook nodig om te spelen?

Als je de DLC (TLAD en TBOGT) online download heb je de disc van GTA IV nodig.

Als je Epsidodes from Liberty City in de winkel koopt staat alles op 1 disc (behalve dan het verhaal van GTAIV) en heb je GTAIV niet nodig.

Heeft het een aparte multiplayer?

TLAD en TBOGT hebben beide een aparte Multiplayer. Race en DM zijn standaard, maar er zitten ook nieuwe modes bij. Zie Wiki:TBOGT en Wiki:TLAD.

kan ik tegen mensen op gta IV spelen als ik op Episodes from liberty city zit?

Nee, je kan alleen met mensen gamen die ook in die DLC zitten. In TBOGT kan je alleen met mensen gamen die ook in TBOGT zitten. Datzelfde geldt voor IV en TLAD.

DLC = Downloadable Content = Episodes From Liberty City

Delen op andere websites

• TLAD is grauw. Er zit een ruis in het beeld (kan je weg halen btw) en alles is meer kleurloos om de grauwe bike-sfeer te laten zien.

• TBOGT is dan weer richting Vice City. Felle kleuren, betere graphics en alles over de top.

Bij beide is de sfeer goed gedaan en is dus verschillend van IV om er een eigen apart verhaal van te maken.

Delen op andere websites

• TLAD is grauw. Er zit een ruis in het beeld (kan je weg halen btw) en alles is meer kleurloos om de grauwe bike-sfeer te laten zien.

Ik vind dat het er daardoor extra vet uitziet. Het ruige bikerleven in het zonnige Alderney kan je gewoon voelen door deze beeldinstellingen.

Delen op andere websites

Is er een algemene mening welke van de 2 het leukst is?

Ik heb geen voorkeur voor 1 van de 2 games. Ik vind ze evenwaardig. TLAD heeft leuke dingen die TBOGT niet heeft, en omgekeerd. Ze zijn elkaar waard.

Qua MP heeft TLAD wel veel meer modussen, maar in TBOGT kan je wel in free mode basejumpen met je vrienden. Ik zou zeggen; koop ze alletwee! :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...