Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier mijn Sig:

rieniesig.jpg

V2

rieniesigv2.jpg

Wat vinden jullie ervan en wat kan beter?

Bewerkt: door rienie
Geplaatst:

Ik vind 'm nogal leeg en saai. Je hebt alleen maar een render van Slash gebruikt en daarvoor dan een lensflare plaatsen. Ook de letters zijn echt nauwelijks te lezen. Ik vind het idee wel goed, maar de uitvoering is wel wat minder. Ik weet dat het je eerste is, maar zelfs dan is het nogal magertjes. Probeer eens een paar tuts te volgen, hier op het forum of daarbuiten. Van tuts volgen leer je echt ongelooflijk veel. Maar nu is het gewoon wat minder.

5/10

Geplaatst:

Welk progamma gebruik je?

Mischien moet je een keer oefenen met randjes enz te maken en dingen transparant te maken

Geplaatst:

Ik gebruik Photoshop CS4. Ik verveelde me dus probeerden ik is wat. Maar ik ga wel een paar tuts volgen. Ik wou eigenlijk nog wat meer doen. Maar me pc kan het amper aan.

Geplaatst:

Ik ben het wel met Gijsso eens. Hij is nogal leeg. Ook had je die lens flare beter achter de

render kunnen zetten, want die is nu best onduidelijk. Ook is de tekst niet echt duidelijk

en erg goed geplaatst. Ook zou een border eromheen wel mooi zijn denk ik. Ik moet je nu een

5/10 geven, maar voor je eerste sig is het wel oké.

Geplaatst:

Ja, ik weet het dat die tekst niet erg fijn is. Kwam omdat mijn pc hem tripte als ik hem verschoof :clown:

Geplaatst:

Tsja, ik vind het toch goed werk voor je eerste signature! Je hebt prima gewerkt met effecten, alleen een tip voor de volgende keer is: doe je opacity lager zodat de render wat meer naar voren komt. Misschien had je wat meer met de achtergrond kunnen spelen, misschien met Gradient tool of zo, want de achtergrond oogt nu wat saai. En ik ga hier geen cijfer op geven, want ik vind niet dat je dit kunt becijferen omdat dit slechts een begin is van je werk.

Geplaatst:

Probeer eventueel wat brushes of een andere afbeelding in de linkerkant te plaatsen. Zo vul je de leegte wat op. En misschien kan je er ook een border bij plaatsen.

Geplaatst:

Wordt het dan niet een beetje druk als ik nog wat aan de linkerkant doe. En ik denk dat een border het zelfde effect geeft.

Geplaatst:

Te leegjes.

Een border kan de sig wat opvullen.

Neem een stock zoals een kamer en plaats hem op de achtergrond, blur die een beetje..

Dan heb je diepte + dan is je sig opgevuld.

Ik raad je aan om veel tutorials te gaan volgen =)

Geplaatst:

Als je goed kijkt zie je op de sig een podium.

Daar zeg je het zelf al... Dat valt totaal niet op, ik dacht eerst dat het lichtstralen waren ofzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...