rienie Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) Hier mijn Sig: V2 Wat vinden jullie ervan en wat kan beter? Bewerkt: 9 juli 2010 door rienie Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Ik vind 'm nogal leeg en saai. Je hebt alleen maar een render van Slash gebruikt en daarvoor dan een lensflare plaatsen. Ook de letters zijn echt nauwelijks te lezen. Ik vind het idee wel goed, maar de uitvoering is wel wat minder. Ik weet dat het je eerste is, maar zelfs dan is het nogal magertjes. Probeer eens een paar tuts te volgen, hier op het forum of daarbuiten. Van tuts volgen leer je echt ongelooflijk veel. Maar nu is het gewoon wat minder. 5/10 Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Welk progamma gebruik je? Mischien moet je een keer oefenen met randjes enz te maken en dingen transparant te maken Reageren
rienie Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Ik gebruik Photoshop CS4. Ik verveelde me dus probeerden ik is wat. Maar ik ga wel een paar tuts volgen. Ik wou eigenlijk nog wat meer doen. Maar me pc kan het amper aan. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Ik ben het wel met Gijsso eens. Hij is nogal leeg. Ook had je die lens flare beter achter de render kunnen zetten, want die is nu best onduidelijk. Ook is de tekst niet echt duidelijk en erg goed geplaatst. Ook zou een border eromheen wel mooi zijn denk ik. Ik moet je nu een 5/10 geven, maar voor je eerste sig is het wel oké. Reageren
rienie Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Ja, ik weet het dat die tekst niet erg fijn is. Kwam omdat mijn pc hem tripte als ik hem verschoof Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Tsja, ik vind het toch goed werk voor je eerste signature! Je hebt prima gewerkt met effecten, alleen een tip voor de volgende keer is: doe je opacity lager zodat de render wat meer naar voren komt. Misschien had je wat meer met de achtergrond kunnen spelen, misschien met Gradient tool of zo, want de achtergrond oogt nu wat saai. En ik ga hier geen cijfer op geven, want ik vind niet dat je dit kunt becijferen omdat dit slechts een begin is van je werk. Reageren
rienie Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Ik heb hem een beetje aangepast. Kijk zelf maar. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Probeer eventueel wat brushes of een andere afbeelding in de linkerkant te plaatsen. Zo vul je de leegte wat op. En misschien kan je er ook een border bij plaatsen. Reageren
rienie Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Wordt het dan niet een beetje druk als ik nog wat aan de linkerkant doe. En ik denk dat een border het zelfde effect geeft. Reageren
XstyloX Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Te leegjes. Een border kan de sig wat opvullen. Neem een stock zoals een kamer en plaats hem op de achtergrond, blur die een beetje.. Dan heb je diepte + dan is je sig opgevuld. Ik raad je aan om veel tutorials te gaan volgen =) Reageren
rienie Geplaatst: 9 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Als je goed kijkt zie je op de sig een podium. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Als je goed kijkt zie je op de sig een podium. Daar zeg je het zelf al... Dat valt totaal niet op, ik dacht eerst dat het lichtstralen waren ofzo. Reageren
rienie Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Ik maak hem wel wat duidelijker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.