Jump to content

PES 2011 VS FIFA 11

PES 2011 VS FIFA 11  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Welke ga jij kopen?

• FIFA 11
      14
    • PES 2011
      1
    • Beide
      2
    • Ik weet het nog niet.
      3
  2. 2. Welke had je vorige jaar gekocht/gekozen.

• FIFA 10
      11
    • PES 2010
      2
    • Beide
      1
    • Geen een van beide.
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ken meerdere mensen die inderdaad erg aan fifa11 moeten wennen ( waaronder ikzelf :engel: ).

Betreft de review ; nice... daar wacht ik dan op :D ( by the way, Pes2010 komt toch pas 23 okt uit :$ )

Geplaatst:

PES 2011 is 7 oktober uitgekomen.

Het is zeker een mooi spel, je krijgt in het begin van de master league een kleine tutorial wat betreft het aantrekken van spelers etc. Daarna kan je gewoon wedstrijden spelen (eerst een aantal oefenwedstrijden). De master league ziet er zeer compleet uit, het werkt namelijk tegenwoordig ook in euro's. Iets wat de voorgaande jaren er niet in was. Ook kan je het spel op Nederlands zetten, waardoor alles makkelijk is om te begrijpen. Bij 'Onderwerpen' kan je het laatste nieuws volgen, iets wat wel belangrijk is in PES. Wat ook een nadeel is, zijn de meeste clubnamen. Zo is bijvoorbeeld Arsenal in PES 'North London'. Dat is dan wel jammer, maargoed.

Creation Zone heb ik er ook even bijgepakt. Even een aantal spelers maken en verbeteren. Het werkt zeer makkelijk, en is super uitgewerkt. Sowieso een stuk beter ten opzichte van PES.

Het aanpassen van je team is ook erg makkelijk, makkelijker dan in Fifa. Wil je wat naar voren spelen, gewoon op iemand klikken een beetje naar boven zetten. Ideaal. De gameplay zelf speelt ook erg soepel. De passes zullen in het begin misschien amper aankomen aangezien je nog moet oefenen. Je moet namelijk bijna alles zelf doen, en krijgt niet zoals in Fifa hulp van de computer. Het schieten in PES is wel erg moeilijk, zo mis ik bijvoorbeeld nog van 5 meter afstand, en schiet ik die bal zo'n 10 meter over.

Wat wel weer een voordeel is in PES zijn de corners, doeltrappen, en vooral de tackles. Heerlijk om je hiermee te vermaken! Er is geen voordeel regel in PES, wat zijn voordelen en nadelen heeft. Zo kan bijvoorbeeld iemand heerlijk onderuit halen, maar is het natuurlijk wel minder realistisch. De schwalbe is ook zeer mooi gemaakt, het lijkt net echt (als je het goed uitvoert).

Online heb ik verder nog niet gedaan, alleen de Master League.

Oordeel: als het schieten van Fifa in PES zat, wat het een prachtspel geweest, maar ik denk dat Fifa toch nog verder is dan PES. Toch spelen beide spellen heerlijk qua gameplay!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...