Jump to content

Orbit Downloader


MegaPilot

Recommended Posts

Ahoi piraatjes!

Sinds vandaag is er een optie in m'n Firefox weg. Telkens als ik een bestand wil opslaan van internet kun je kiezen uit Openen Met, Bestand Opslaan Als(downloaden via Firefox) En Orbit Downloader. Jammer genoeg is deze functie weg, en dit is best een probleem gezien het feit ik veel download via Orbit(zowat alle setups, want met die Firefox downloader kan je download plots stoppen => draadloos internet, Orbit Downloader heeft daar iets tegen). Ik heb geüpdate naar de nieuwste versie, maar ik heb m'n optie nog steeds niet terug.

Iemand een idee wat ik moet doen?

Mvg,

MP

Link to comment
Delen op andere websites

Ahoi piraatjes!

:7

Sinds vandaag is er een optie in m'n Firefox weg. Telkens als ik een bestand wil opslaan van internet kun je kiezen uit Openen Met, Bestand Opslaan Als(downloaden via Firefox) En Orbit Downloader. Jammer genoeg is deze functie weg, en dit is best een probleem gezien het feit ik veel download via Orbit(zowat alle setups, want met die Firefox downloader kan je download plots stoppen => draadloos internet, Orbit Downloader heeft daar iets tegen). Ik heb geüpdate naar de nieuwste versie, maar ik heb m'n optie nog steeds niet terug.

Iemand een idee wat ik moet doen?

Mvg,

MP

Orbit Downloader zeg je? Volgens mij zit dat niet standaard in FireFox. Het zou dus kunnen dat de add-on is uitgeschakeld en/of niet compitabel is met de nieuwste versie van FireFox. Pak eens een verouderde versie van FF en kijk of hij daar wel in werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Orbit Downloader zeg je? Volgens mij zit dat niet standaard in FireFox. Het zou dus kunnen dat de add-on is uitgeschakeld en/of niet compitabel is met de nieuwste versie van FireFox. Pak eens een verouderde versie van FF en kijk of hij daar wel in werkt.

Ik heb het gevonden! Ergens in de instellingen stond er dat de browser integratie pas in werking treedt na het heropstarten van de computer, en nu heb ik m'n optie terug. Toch bedankt. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...