Jump to content

missies collectors item en momma`s boy laad probleem


neal07

Recommended Posts

Hallo,

ik was ook 1 van velen die het probleem had van het laad probleem na de cutscene van deze 2 missies, maandenlang van alles geprobeerd maar niets hielp.

Tot op vandaag dat ik in een topic las dat iemand poste dat de mafia members waren vervangen door cops in collectors item.

Dus ik denk mischien is er iets verandert en werkt het nu.

Er was bij mij niets verandert maar deed de missie en ging toch maar de koffer afleveren, maar nu deed ik iets wat nog niet eerdr had gedaan, tijdens de cutscene de windows live activeren en de gehele cutscene laten staan totdat ik het load scherm kreeg ff wachten windows live afsluiten, en waarempel het loaden stopte en ik kon verder spelen.

Toen ging ik meteen naar tbogt en deed excact hetzelfde bij de missie momma`s boy en jawel dat lukte ook :tu:

Ik starte trouwens wel op in savemode maar dat had ik al tig x geprobeerd.

Dus mensen die er ook last van hebben, probeer het ik hoop voor jullie dat het ook lukt, hiervoor heb ik werkelijk alles geprobeerd wat er maar over te vinden was en niets hielp, dus good luck.

mvg Neal

ps, kleine aanvulling want nadat ik die 2 cagefighters overwonnen had en bij de derde de verlichte dive nam krijg je weer een cutscene, de eerste keer bleef hij weer steken(ik had niet op windowslive gedrukt) opnieuw gedaan weer windowslive mee laten gaan in de cutscene en jawel missie geslaagd

Bewerkt: door neal07
Link to comment
Delen op andere websites

Je grafische settings op het laagst zetten, dus 800x600

Je nam niet eens de moeite om het topic fatsoenlijk door te lezen. Hij geeft hier een oplossing voor het probleem, hij vraagt er niet om.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

voor de mensen die nog steeds met het laad-probleem zitten in de cutscene`s, bij de volgende missie`s in tbogt high dive en no.3 bleef het weer op laden staan, toen maar opnieuw gedaan windowslive ingedrukt tijdens alle cutscenes en jawel beide missie`s wederom perfect kunnen uitspelen(zonder trouwens dit keer mijn graphic setting`s te veranderen).

Maw ik denk dat dit truukje (het slaat trouwens nergens op , maar het werkt) voor alle laad-probleem scene`s werkt.

Succes,

mvg neal

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...