Indycar series Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2010 Hey, Ik heb een klein probleempje bij GTA IV: Ik heb een aantal .mp3's in de User Music map gezet, dan doe ik een complet scan in de game zelf, maar toch blijf ik reclame's horen in GTA IV. Toevallig heb ik ook EFLC, en daar doen ze het wel op. Hoe kan ik ze dan ook werkende krijgen in GTA IV? Groeten, Indycar Series. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2010 Je moet de Independence FM mode op 'shuffle' of 'sequential' zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Indycar series Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 Ik heb dat geprobeerd, maar nog steeds hoor ik reclames. Zelfs na het instellen en daarna een complete scan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 Doe eerst complete scan en daarna instellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Indycar series Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2010 Doe eerst complete scan en daarna instellen. Dat heb ik geprobeerd, lukt ook niet. Ik ga straks kijken of het als andere bestandsvorm wel kan lukken. Welke soorten bestanden zou GTA IV kunnen lezen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2010 Ik ga straks kijken of het als andere bestandsvorm wel kan lukken. Welke soorten bestanden zou GTA IV kunnen lezen? Normaal gezien werken .mp3-, .wma- en .m4a-bestanden. Als je .m4a bestanden wilt gebruiken moet je wel QuickTime of iTunes geïnstalleerd hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2010 Naar mijn weten moet je Media Player .mp3 moet kunnen afspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.