ikt Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Hoi Gewoon een post en rate topic, alleen dan heeeeeel anders De regels zijn simpel: - Je moet MS Paint, of een ander prehistorisch tekenprogramma aan de slag, om een auto te tekenen, uit de losse hand - Het maakt niet uit wat voor auto, 2D of 3D, kleur of geen kleur, je tekent. - Zo lang je maar niet over gaat zitten trekken, een geavanceerd programma gebruikt, of een tekenpad gebruikt, is alles goed. - Dus je moet met de muis aan de slag Een handige tip: Zet je muisaanwijzerprecisie optie uit, ook bekend als de muisversnelling. Dat maakt het makkelijker om te tekenen met je muis. Dit is mijn creatie: Een auto, gemaakt met MS Paint (Windows 7 versie), gebaseerd op niets. Reageren
Cabyon Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Nice! Sowieso vind ik Paintin W7 veel beter en uitgebreider dan in XP, met veel meer functies en handigere tools. Maar even op je werkje: Als schets vind ik hem netjes en je hebt 't wel leuk gedaan. Hoop dat je nog meer auto's gaat tekenen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 (bewerkt) Ik had vroeger ooit eens een hele mooie auto gemaakt, maar ik kan m niet meer vinden. Gemaakt in Paint btw. Bewerkt: 9 juli 2010 door Djmaddox Reageren
LSDesign Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 (bewerkt) @hierboven: Die wielen liggen plat op de grond . Net gemaakt (niet zo spectaculair omdat ik twee jaar geen Paint heb gebruikt): Bewerkt: 9 juli 2010 door LSDesign Reageren
ikt Geplaatst: 9 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 (bewerkt) @hierboven: Die wielen liggen plat op de grond . Net gemaakt (niet zo spectaculair omdat ik twee jaar geen Paint heb gebruikt): http://www.imagebanana.com/img/4gxkvjk1/Naamloos2.jpg[/ IMG] Erg mooi! Ik moet mijne nog verfijnen, wat kleurtjes. Deze vent is echt een god, alleen is het plaatje te perfect om zomaar uit je hoofd te toveren... Bewerkt: 9 juli 2010 door ikt Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) Hij gebruikt een teken-pad (weet naam niet meer persies) Daar kan je veel beter mee tekenen, en ik weet bijna 100% zeker dat hij er plaatjes van die auto bij gehouden heeft (Misschien over het scherm gelegt?) dus dat is niet zomaar uit je hooft getoverd (Ja, ik lees fout, voor die 18de keer al ) P.S: Nooit geweten dan God iets uit zijn eigen hoofd kan toveren . Bewerkt: 14 juli 2010 door shotyoudie Reageren
.Senne Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) Ik wil er m'n hoofd op verwedden dat hij gewoon een tekenpad heeft waaronder je een foto kan leggen en dan kan overtrekken. Hij mag "photo reference" wel wat verduidelijken. Ik teken zelf met potlood en papier en hoe hij die auto tekent is niet mogelijk zonder dat je iets overtrekt, hij begint met de complete buitenlijn. Desalniettemin erg mooi, ik doe 't hem zeker niet na. Bewerkt: 14 juli 2010 door .Senne Reageren
Fezz Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 BUMP Ik wil wel eens zien of er mensen zijn die het nog mooier kunnen. Reageren
ikt Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2010 (bewerkt) BUMP Ik wil wel eens zien of er mensen zijn die het nog mooier kunnen. Waarschijnlijk wel, ik ga vanmiddag nog eens een poging wagen. Edit: Domdomdom, ik herrinner me net dat ik na vanmiddag weg ben tot en met zondag :henk: Bewerkt: 21 september 2010 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.