METALSYSTEM Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 hey ik ben hier nieuw en ik weet niet of dit het goede topic is maar. ik had een vraagje. wat is de makkelijkste plek om challenge 10 van treasere hunter 10 te halen dan moet je 6 mensen disarmen zonder te wisselen van pistool of te herladen.
TekaLoca Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 (bewerkt) Voor Treasure Hunter 10 , moet je toch gewoon de 10 treasure's vinden? Bewerkt: 9 juli 2010 door GrandTheftAuto-Jooriie
METALSYSTEM Geplaatst: 9 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Voor Treasure Hunter 10 , moet je toch gewoon de 10 treasure's vinden? ik bedoel master hunter ofzo.
vice infernusX Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Ik zou naar Thieves' Landing gaan aangezien de populatie van de inwoners vooral uit schurken en criminelen bestaan, In Thieves' Landing zul je dus geen last krijgen van sherrifs die je achterna zitten(bounty's De beste plek daar om het te don is in de salloon waar j achter de bar moet schuilen en als je begint met schieten zullen er zeker 3-4 mensen meteen hun revolvers/geweren erbij pakken. Thieves' Landing kun je al vanaf het begin van het spel bereiken en het ligt helemaal in het oostelijke punt van New Austin.
METALSYSTEM Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Ik zou naar Thieves' Landing gaan aangezien de populatie van de inwoners vooral uit schurken en criminelen bestaan, In Thieves' Landing zul je dus geen last krijgen van sherrifs die je achterna zitten(bounty's De beste plek daar om het te don is in de salloon waar j achter de bar moet schuilen en als je begint met schieten zullen er zeker 3-4 mensen meteen hun revolvers/geweren erbij pakken. Thieves' Landing kun je al vanaf het begin van het spel bereiken en het ligt helemaal in het oostelijke punt van New Austin. Ja ik weet alles wat waar ligt hoor maar bedankt!
FGras Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 doe gewoon die fort mercer hideout, erg makkelijk om zo te halen
Visser23 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Topic is al van een tijdje geleden. Probleem is al opgelost, dus de bump is onnodig.
Recommended Posts