Jump to content

opslaan met warning

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb net ambulance missie's gedaan maar voor de zeker heid heb ik 1x aezakmi gedaan voor ik busted zou worden (nooitmeer wanted level)

normaal speel ik nooit met cheats maar ik was bang dat ik hem anderls opnieuw zou moeten doen

nu ging ik opslaan maar kreeg ik een warning over cheats blabla ik heb voor de zekerheid 2 van de 3 bestanden opgeslagen zodat als ik het fout heb gedaan er nog eff over heen kan saven met het oude bestand

maar die cheat is tog gewoon uit tedoen of niet? of is er een toeval geweest dat ik misschien teidens het reiden een cheat heb gedaan die niet uit kan? of krijg je na cheats altijd warningen zoja waarneer gaan die weer weg?

Geplaatst:

Zodra je hem weer laad is de cheat uitgewerkt, maar de warning zal altijd blijven staan. Je loopt nu ook het risico dat je SA niet meer 100% kan uitspelen omdat je de cheat hebt gebruikt.

Geplaatst:

Zodra je hem weer laad is de cheat uitgewerkt, maar de warning zal altijd blijven staan. Je loopt nu ook het risico dat je SA niet meer 100% kan uitspelen omdat je de cheat hebt gebruikt.

wat denken jullie kan ik hem dan wel gwn uit spelen of zal ik het risico niet nemen en de paramedic missie zonder aezakmi halen

Geplaatst:

Je kan gewoon het beste al die Paramedic/Vigilante/Firefighter in Angel Pine gaan doen.

De personen die je moet ophalen zullen altijd in het dorp staan, dus hoef je nooit ver te rijden. Als je 1 persoon hebt opgepikt staat de volgende letterlijk al om de hoek.

Geplaatst:

Je kan gewoon het beste al die Paramedic/Vigilante/Firefighter in Angel Pine gaan doen.

De personen die je moet ophalen zullen altijd in het dorp staan, dus hoef je nooit ver te rijden. Als je 1 persoon hebt opgepikt staat de volgende letterlijk al om de hoek.

dat heb ik al gedaan daar, maar is het niet moeilijk zonder de cheat? want dan doe ik het lkkr gewoon zonder en firefighter ook maar vigilante doe ik na het behalen van goud in de vliegschool dan doe ik hem met hunter :D

Geplaatst:

hey dankjewel voor de snelle reacties aan het begin :D ik heb hem meteen gehaalt toen, was eigenlijk niet echt zo'n groot verschil teid genoeg :D hier kan een slotje op denk ik

Geplaatst:

Dat je het spel niet meer kunt uitspelen door cheats is een broodje aap-verhaal. Er is maar één cheat die ervoor zorgt dat bepaalde missies onmogelijk worden, door bijvoorbeeld personages die wegrennen. De cheat die dat soort dingen veroorzaakt is de Riot-cheat (STATE OF EMERGENCY), deze valt ook niet uit te zetten.

Geplaatst:

oke dat weet ik dan ook weer :puh: maar ik denk dat ik gek zou worden van die warning dus t is beter zo :D vwo-er hier kan een slotje op vanmij

Geplaatst:

ik speel gta sa op de ps2, maar sommige cheats werken voor mij niet meer weet iemand wat ik daar tegen kan doen? ik heb nu al 4x opniew gta sa gekocht maar het blijft nog steeds..

>>> Door VWO-er: Eén topic is genoeg ;)<<<

Geplaatst:

Ik snap zoiezo niet dat je spelen met cheats leuker vind.

Ik speel elke GTA uit zonder cheats of mods

Geplaatst:

Cheats bieden je wel iets extra in het spel,het geeft je mogelijkheden die je anders niet had ;) .

Geplaatst:

Cheats bieden je wel iets extra in het spel,het geeft je mogelijkheden die je anders niet had ;) .

Hmm, daar heb je een punt. Je kan er wel wat lollige dingen mee doen als ik de werkingen eens moet geloven die ik op internet vind :D

Geplaatst:

Discussies over het gebruik van cheats zijn offtopic, vriendelijk verzoek dit dan ook voor je te houden. De vraag van de topicstarter is beantwoord, laat dit topic dan ook maar rusten..

Geplaatst:

Dat je het spel niet meer kunt uitspelen door cheats is een broodje aap-verhaal. Er is maar één cheat die ervoor zorgt dat bepaalde missies onmogelijk worden, door bijvoorbeeld personages die wegrennen. De cheat die dat soort dingen veroorzaakt is de Riot-cheat (STATE OF EMERGENCY), deze valt ook niet uit te zetten.

dat klopt maar, als je bij je stats progess leuk op 100% wil hebben dan mag je toch geen cheats doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...