Jump to content

Dilemma

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik mag een spel uitkiezen als beloning voor mijn rapport :engel: , maar nou kan ik niet kiezen. Just Cause 2 of RDR? Wat zouden jullie kiezen?

PS. Ik zet dit niet in het 'Ik zoek een game' topic omdat ik geen game zoek :7 .

Geplaatst:

Ik vind dat je deze twee game niet met elkaar mag vergelijken. Oké, het zijn allebei free-roaming games maar de kwaliteit van RDR is vele malen beter. Ik heb de demo van Just Cause 2 even gespeeld en ik heb me er wel mee vermaakt. Mooie graphics, leuke gameplay maar het spel overtuigde mij niet helemaal om hem ook daadwerkelijk te kopen. Ik vond de missies een beetje vaag en van het verhaal begreep ik ook helemaal niets..

RDR is absoluut beter als je het mij vraagt, deze game heeft veel kwaliteit en heeft een echte western sfeer. De setting is echt geniaal, het verhaal is van hoge kwaliteit, dat kan ook niet anders als de uitgever/producent Rockstar Games heet. De gameplay is ontzettend goed in elkaar gezet, leuke features en fantastische details van hoog niveau. RDR is naar mijn mening véél beter dan Just Cause 2, niet alleen op gameplay gebied maar met name het verhaal wat enorm goed is. Aan jou de keuze. ;)

Geplaatst:

Wil je echt fun in een game moet je Just Cause 2 kopen. De verhaallijn is helemaal niks, dus daarvoor hoef je hem niet te kopen. Het heeft ook geen Multiplayer. Graphics qua natuur ziet er wel goed uit. Veel voertuigen, wapens e.d. Red Dead is dan weer veel realistischer met mooiere graphics en een fantastische verhaallijn en Multiplayer. Just Cause 2 is een leuke game om ernaast te hebben.

Ik heb de games beide, maar ik zou voor Red Dead gaan. Wil je echt alles slopen zoals bij Mercenaries, dan moet je Just Cause 2 kopen.

@ Hieronder: Just Cause 2 heeft de grootste map.

Geplaatst: (bewerkt)

EDIT: Kai-Shockwave was me nét even voor. En ik heb eerlijk gezegd liever keiharde actie/fun dan een goed verhaal/graphics. Mijn voorkeur gaat nu naar JC: 2. Nog argumenten waarom ik voor RDR moet gaan (minigames weet ik al)?

PS. Wild-West is helemaal nieuw voor me, dus ik weet niet hoe het uitpakt en JC: 2 is in mijn ogen een combinatie van GTA en Burnout :puh: .

Bewerkt: door LSDesign
Geplaatst: (bewerkt)

Hou je van: Gebouwen opblazen, actie. etc etc: JCII

Hou je van: Realiteit, mooie storyline. etc etc: RDR

Misschien is het zo makkelijker? ^^

EDIT: Snelle reagerers FTW. irri.gif

Bewerkt: door Casss
Geplaatst:

Hou je van: Gebouwen opblazen, actie. etc etc: JCII

Hou je van: Realiteit, mooie storyline. etc etc: RDR

Misschien is het zo makkelijker? ^^

EDIT: Snelle reagerers FTW. irri.gif

Bedankt mede-GL'er ^_^ . Ik ga voor JC: 2 :bier: .

Oh ja, admins, ik hoor hem al rinkelen: :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...