GwnHugo Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2010 Deze brushes zijn alleen voor Paint.net en kunnen niet worden gebruikt voor Photoshop Ik heb deze brushes omgezet van photoshop naar Paint.net formaat. Hierdoor kan je ze ook in Paint.net gebruiken. Je kan dan afbeelding zoals ik hierboven heb gemaakt zelf maken met Paint.net. Installeren. Als je nog niet de Custombrushesmini plug-in hebt moet je die eerst installeren: 1. Download de custombrushesmini plug-in hier. 2.Klik op ''effects''. 3.Kopieer het bovenste bestand dat CustomBrushesMini.dll heet. Plak dit in Lokaal station(C:)> Program files>Paint.NET>Effects. Brushes installeren 1.Download het bestand dat bijgevoegd is. 2.Pak het uit in mijn documenten>Paint.NET User Files>CustomBrushes 3.Start Paint.net en klik op Effects>CustomBrushesMini>Draw with CustomBrushesMini Nu kan je beginnen. Hopelijk hebben jullie er iets aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XstyloX Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2010 Thanks 4 sharing. Helaas heb ik er niet zoveel aan aangezien ik alleen maar photoshop gebruik:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2010 ik zie niks bijgevoegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2010 Dan heb ik hem ondertussen alweer verwijderd. Ik zal hem zo wel even opnieuw uploaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.