Jump to content

systeemeisen

proaz

Recommended Posts

nou zoals de ondertitel al doet zeggen^^^

dit zijn mijn specs:

processor:amd turion 64-ml30

processor snelheid: 1.59 GHz Performance Rated at: 2.067 GHz (volgens mij betekend dit dat ie op 2 gigaherts draait?)

vid. kaart:ATI MOBILITY RADEON X700 (0x5653)

RAM:1 gig

dvd speler:MATSHITA DVD-RAM UJ-845S

besturings systeem: windows xp

geheugen: iets van 120 gig (in iedergeval genoeg)

het is een laptop maar ik weet wel dat het er net om zou spannen of hij niet draait of wel.

ik heb het spel ook voor de xbox maar wil niet geld verspillen als mij laptop em nie aan kan :)

en uhmm ik ben niet bekend met ati en amd hardware ik had altijd computers en een laptop met intel en nvidia

P.S voor als je uitgebrijde beschrijving op internet wilt zoeken het is een acer ferrari 4000 series

dus ik hoop dat jullie mij kunne helpe :puh:

p.s jullie denken dat ik nieuw ben :puh: ik kon om een of andere manier geen acc aan maken dus mocht ik acc van mijn kameraad hebbe die heete siwes maar de heb ik nie meer :)

ps voor als jullie vragen wrm ik het gwn nie op me saaie xbox speel ik wil het voor pc!!!! :puh: lolz

gwn net als gta sa mods enzo als het draait anders peg

Bewerkt: door proaz
Delen op andere websites

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• proaz

43

• wesley123

11

• Sprunk

9

• Flitskikker

7

Nee, die laptop is bij lange na niet snel genoeg voor GTA IV. De processor, videokaart zijn te slecht en je hebt te weinig geheugen.

Overigens had je deze vraag beter kunnen stellen in dit topic.

En welkom op het forum!

ik dacht dat dta topic was voordat gta 4 op pc was en dat mensen gingen duscuseren over hoe de systeemeisen worden

Delen op andere websites

Nee, die laptop is bij lange na niet snel genoeg voor GTA IV. De processor, videokaart zijn te slecht en je hebt te weinig geheugen.

Overigens had je deze vraag beter kunnen stellen in dit topic.

En welkom op het forum!

maar uhmm als processor snelheid genoeg is maakt het tog niet uit welke processor je hebt? ofwel :puh:

ik heb nog een laptop maar daar zou hij zeker ook niet op kunnen :puh:

dat is een toshiba sattelite a200-174

het enige wat ik van dat ding weet is dat ie op windows 7 loopt en dat er een intel dual core processor in zit

maarjah alsnog ty :)

en srry van verkeerde topic ik dagt dat die andere iets anders was ik wou em eerst daar ook in proppe

Delen op andere websites

Als je het over deze laptop hebt zal het ook niet gaan lukken. Helaas. En het maakt wel uit welke processor je hebt. Zo is bijvoorbeeld een 3Ghz Pentium I is langzamer dan een 1Ghz Core i7. Uit jouw laptop zal de processor echter wel voldoen maar de videokaart is geïntegreerd en deze is puur gemaakt om Windows te kunnen weergeven.

Bewerkt: door Casss
Delen op andere websites

Als je het over deze laptop hebt zal het ook niet gaan lukken. Helaas. En het maakt wel uit welke processor je hebt. Zo is bijvoorbeeld een 3Ghz Pentium I is langzamer dan een 1Ghz Core i7. Uit jouw laptop zal de processor echter wel voldoen maar de videokaart is geïntegreerd en deze is puur gemaakt om Windows te kunnen weergeven.

ke ik zie wel :puh: probeer et gwn ik krijg er tog bij interoys garantie op :puh: breng em zo weer terug lolz miss heb ik tog nog mazzel en draait hij em op laagst ga zo tog naa het centrum

en uhmm ty voor dat voorbeeld met die processoren, ik zat al een half jaar met die vraag of dat ook iets uitmaakte ty :)

[edit] weet iemand anders of er rond de 400-450 euro een laptop is die em wel aan kan het lieft gwn een intel laptop met een nvidia geforce (ik wil liever niet echt een cpu :puh: die dingen vallen bij mij altijd uit elkaar lol me eige ligt ook uit elkaar paar dinge kwitj maja boiet jullie denk ik ook niet echt iets :puh:

Delen op andere websites

Ik zou hem niet gaan halen als ik jou was. Dan geef je jezelf alleen maar false hoop...

Een gaming laptop die GTA IV goed aankan kost minimaal een eurootje of 800. Dus helaas zit een nieuwe laptop er niet in voor jou.

Delen op andere websites

slotje ik koop gwn een nieuwe laptop gaat deze weg (voor 400 heb je hier al een i3 met een nieuwere grafische kaart mafkees :puh:)

en anders koop ik een desktop zijn meestal iets goedkoper 600 euro goeie quad core heb nog wel een scherm en toetsenbord ergens

Delen op andere websites

slotje ik koop gwn een nieuwe laptop gaat deze weg (voor 400 heb je hier al een i3 met een nieuwere grafische kaart mafkees :puh:)

Ow ja, nieuwe grafische kaart, die gaat hem zeker draaien hoor! NOT! voor 400 euro heb jij geen laptop die gta 4 fatsoenlijk kan draaien.

en anders koop ik een desktop zijn meestal iets goedkoper 600 euro goeie quad core heb nog wel een scherm en toetsenbord ergens

voor 600 euro heb je een goeie desktop die gta4 wel medium kan spelen. Je kunt in het hardware forum een topic aanmaken waar ze er 1 voor je samen kunnen stellen.

Delen op andere websites

Ow ja, nieuwe grafische kaart, die gaat hem zeker draaien hoor! NOT! voor 400 euro heb jij geen laptop die gta 4 fatsoenlijk kan draaien.

tja dan niet lolz

voor 600 euro heb je een goeie desktop die gta4 wel medium kan spelen. Je kunt in het hardware forum een topic aanmaken waar ze er 1 voor je samen kunnen stellen.

jonge mij pa had een 250 euro pctje die gta IV op maximaal kon aleen wel nieuwe nvidia geforce 8800 ofzo had ie erin dus wat zeg jj dan 600 euro mafkees

Delen op andere websites

tja dan niet lolz

jonge mij pa had een 250 euro pctje die gta IV op maximaal kon aleen wel nieuwe nvidia geforce 8800 ofzo had ie erin dus wat zeg jj dan 600 euro mafkees

jong geloof jij jezelf?

Voor 250 heb je geen eens een volledige pc man.

En dan nog ff wat, wij zijn hier wel zo'n beetje de experts van het forum, en ff voor de duideijkheid, ook niet zeggen dat jij het beter weet want jij zei ook al dat de 1.56GHz van jou cpu hoger is dan 2.4GHz. En ook zeg je dat het erom gaat spannen of j pc het aankan. Nou ten eerste, sinds wanneer komt een laptop gpu die al een generatie achterloopt in de buurt van een desktop x1800? En dan vraag ik me ook af sinds wanneer een Turion X2 van 1.56 in de buurt komt van een desktop 2.4GHz die minimaal vereist is.

Maarja, het is jou geld en ook jou probleem, dus alvast veel plezier met het zwarte scherm dat op jou pc GTA4 heet, we zien je bewijs graag dat jij gta4 met 30fps of meer goed kunt draaien...

Delen op andere websites

Kalm aan mensen. Het is veel te warm om ruzie te maken. :puh:

Feit is en blijft dat je voor 400 euro geen laptop kan kopen waarmee je GTA 4 kan spelen. Want een Core i3 laptop processor voldoet niet aan de eisen. Ook die zogenaamde grafische kaart, wat eigenlijk geen kaart is, kan GTA echt niet draaien. Je zit echt al snel aan 800 euro voor een laptop die GTA IV op een fatsoenlijke manier kan draaien.

Dat verhaal met die computer van 250 euro geloof ik niet. Tevens zal je een andere kaart bedoelen dan een 8800GT want die is slechts snel genoeg voor medium.

Delen op andere websites

Kalm aan mensen. Het is veel te warm om ruzie te maken. :puh:

Feit is en blijft dat je voor 400 euro geen laptop kan kopen waarmee je GTA 4 kan spelen. Want een Core i3 laptop processor voldoet niet aan de eisen. Ook die zogenaamde grafische kaart, wat eigenlijk geen kaart is, kan GTA echt niet draaien. Je zit echt al snel aan 800 euro voor een laptop die GTA IV op een fatsoenlijke manier kan draaien.

Dat verhaal met die computer van 250 euro geloof ik niet. Tevens zal je een andere kaart bedoelen dan een 8800GT want die is slechts snel genoeg voor medium.

tja dan niet :) mijn papse pc ik heb het erop gespeeld dus ik geloof het en heb het gezien meer heb ik niet nodig om gta 4 te spele :)

enuhmm het is mijn geld :)

Delen op andere websites

Natuurlijk is het jouw geld, maar kom hier dan ook geen advies vragen.

Wat jij doet:

Jij: Draait dit spel?

Sprunk: Nee

Cassss: Nee

Wesley123: Nee

Jij: Oké, dan ga ik het kopen.

Wat is dan überhaupt de reden dat je vraagt of het spel draait? :bonk:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...