Jump to content

systeemeisen

proaz

Recommended Posts

Natuurlijk is het jouw geld, maar kom hier dan ook geen advies vragen.

Wat jij doet:

Jij: Draait dit spel?

Sprunk: Nee

Cassss: Nee

Wesley123: Nee

Jij: Oké, dan ga ik het kopen.

Wat is dan überhaupt de reden dat je vraagt of het spel draait? :bonk:

ik wou het gwn zeker weten maar ik kan ht altijd gwn probere miss draait me met lagg lol maar als jullie boos worde omdat ik gta 4 koop ookal draait het nie dan snap ik de ook niks meer van

Delen op andere websites

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• proaz

43

• wesley123

11

• Sprunk

9

• Flitskikker

7

Naja, dan moet je het zelf maar weten.

Veel plezier met GTA IV! :bier:

lol dat heb ik allang xD maarjah srry voor als ik stom overkom ofzo heb gwn de neiging om alles beter te weten slechte gewoonte

Delen op andere websites

nou wij worden er niet boos om dat jij het koopt. Jij snapt zelf denk ik ook wel dat het tamelijk vervelend is als jij hier een vraag stelt wij er antwoord op geven er er vervolgens gewoon tegenin gaat, dan verliest die vraag gewoon zijn nut.

Verder was ik zelf mss ook wel wat te hard om het te zeggen, dat is mijn slecht gewoonte en zo heeft iedereen(behalve Sprunk :puh:) ze

Delen op andere websites

nou wij worden er niet boos om dat jij het koopt. Jij snapt zelf denk ik ook wel dat het tamelijk vervelend is als jij hier een vraag stelt wij er antwoord op geven er er vervolgens gewoon tegenin gaat, dan verliest die vraag gewoon zijn nut.

Verder was ik zelf mss ook wel wat te hard om het te zeggen, dat is mijn slecht gewoonte en zo heeft iedereen(behalve Sprunk :puh:) ze

ik snap wel dat het vervelend is dat ik een vraag stel en dan tegen het andwoord in ga maja ik heb het brein van een halfdode vlieg :puh:

(je moet mijn antwoorden van uit een ander perspectief zien dus van de zonnige kant :puh: of gwn denken het is proaz maar doet iedereen)

Bewerkt: door proaz
Delen op andere websites

lol maja je hebt wel gelijk trouwens over die pc die was echt 250 euro ofzo of het was 300 :puh: mja ik snap wel dat het vervelend is dat ik een vraag stel en dan tegen het andwoord in ga maja ik heb het brein van een halfdode vlieg :puh:

(je moet mijn antwoorden van uit een ander perspectief zien dus van de zonnige kant :puh: of gwn denken het is proaz maar doet iedereen)

ohwja ik had nog 1 probleem maa dat is niks met gta 4 maar ik dacht ik heb al op tevel dingen gereageert en teveel topics dus doe ik het hier:

bij flitskikker krijg ik deze melding rune-time error 438 object doesn't support this property or method

Delen op andere websites

zou ik gta 4 wel kunne spele op een pc met deze specs op een desktop?

amd phenom x4 9650 processor

3072 mb geheugen

500gb schijfruimte

geforce 210 hd videokaart

p.s nu ga ik niet tegen jullie hulp in beloof ik xD

Delen op andere websites

Qua processor wel maar de videokaart niet.

wat kost een video kaart ongeveer die aan de gemiddelde-hoogste eisen van het spel voldoet kan ik kosten inschatten of ik moet mijne kunnen vervangen maar die is waarschijnlijk geïntegreert

Delen op andere websites

Als kaart in dat systeem raad ik een ATI Radeon HD5670 kaart aan. Die past precies goed bij je processor! Hij kost rond de 100 euro. Maarja, ik kan het niet helpen dat grafische kaarten zo duur zijn natuurlijk.

EDIT: ?? Hoe kan dat nou een laptop zijn? er bestaat geen Phenom X4 9650 in een laptop. :N

Bewerkt: door Sprunk
Delen op andere websites

\casss zij dat mijn video kaart geïntegreert is hoe kan hij dat zien dan aan aleen het model of het feit dat het een laptop is

want als hij niet is geïntegreerd betekend dat dat hij vervangen kan worden voor een betere? zoals de betere nvidia kaarten of kan dat niet?

Delen op andere websites

Als kaart in dat systeem raad ik een ATI Radeon HD5670 kaart aan. Die past precies goed bij je processor! Hij kost rond de 100 euro. Maarja, ik kan het niet helpen dat grafische kaarten zo duur zijn natuurlijk.

EDIT: ?? Hoe kan dat nou een laptop zijn? er bestaat geen Phenom X4 9650 in een laptop. :N

hehe het is een desktop ik zij nooit dat het een laptop was :puh:

maar uhmm 100 euro voor een goede grafische kaart is goedkoop :puh:

ik heb ijgnelijk aleen verstand van intel cores en nvidia geforce kaarten dus de rest snap ik eigenlijk niet.

dus ik luister wel wat jullie zeggen xD

Delen op andere websites

Sorry, dan snapte ik je verkeerd!

Koop je die kaart dan kun je GTA IV op medium kwaliteit, soepel spelen.

Tip: Gebruik voortaan de knop "bewerken" als je nog iets wilt zeggen als je bericht reeds geplaatst is. Dubbelposten is namelijk ongewenst. :)

Delen op andere websites

Sorry, dan snapte ik je verkeerd!

Koop je die kaart dan kun je GTA IV op medium kwaliteit, soepel spelen.

Tip: Gebruik voortaan de knop "bewerken" als je nog iets wilt zeggen als je bericht reeds geplaatst is. Dubbelposten is namelijk ongewenst. :)

dat ging perongeluk maar dat antwoord mijn vraag over de geïntegreerde video kaart niet

hoe kan ik zien of mijne is geïntegreerd en is hij niet geïntegreerd kan hij dan vervangen worden met een betere van nvidia of ati?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...