proaz Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2010 :slotje: ga nieuwe laptop kopen die hem wel aan kan :slotje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2010 En waarom geen gewone desktop zodat je veel meer waar voor je geld krijgt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 (bewerkt) En waarom geen gewone desktop zodat je veel meer waar voor je geld krijgt? ik wil geen desktop zoals ik hiervoor al zij die dingen vallen bij mij na een week uit elkar en ik raak de helfd kwijt, en ik heb een redelijk goedkope laptop gezien die gta4 makkelijk op medium/max moet kunne spele, verder heb ik nog een xbox360 waardoor ik geen superpc hoef Bewerkt: 13 juli 2010 door proaz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 En waarom geen gewone desktop zodat je veel meer waar voor je geld krijgt? ik wil geen desktop zoals ik hiervoor al zij die dingen vallen bij mij na een week uit elkar en ik raak de helfd kwijt, en ik heb een redelijk goedkope laptop gezien die gta4 makkelijk op medium/max moet kunne spele, verder heb ik nog een xbox360 waardoor ik geen superpc hoef Heb je de specs van die laptop? Want een laptop die GTA IV op max kan spelen kost toch wel 1500-2000 euro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 (bewerkt) En waarom geen gewone desktop zodat je veel meer waar voor je geld krijgt? ik wil geen desktop zoals ik hiervoor al zij die dingen vallen bij mij na een week uit elkar en ik raak de helfd kwijt, en ik heb een redelijk goedkope laptop gezien die gta4 makkelijk op medium/max moet kunne spele, verder heb ik nog een xbox360 waardoor ik geen superpc hoef Heb je de specs van die laptop? Want een laptop die GTA IV op max kan spelen kost toch wel 1500-2000 euro. die verkoper zij ook dat hij het kon maja die vertrouw ik voor geen meter... dus heb ik zelf ff gekeke en volgens mij moet het makkelijk lukken? vid kaart ati radeon hd 4530 processor intel pentium dualcore-t4400 kloksnelheid 2.2 ghz deze specs waren van een andere die er heel erg op leg kijk hieronder voor de goede Bewerkt: 13 juli 2010 door proaz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mikej2 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 Ik weet zeker dat die laptop gta niet aan kan. De videokaart is veels te zwak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 nu heb je dus een laptop gekocht die gta4 nog niet aan kan, slim. En trouwens,dat excuus van 'ik raak alles kwijt' voor een desktop pc slaat nergens op,je raakt echt niet plots je toetsenbord kwijt, als dat een excuus is hoe moet dat dan wel niet met een laptop?:O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 (bewerkt) nu heb je dus een laptop gekocht die gta4 nog niet aan kan, slim. En trouwens,dat excuus van 'ik raak alles kwijt' voor een desktop pc slaat nergens op,je raakt echt niet plots je toetsenbord kwijt, als dat een excuus is hoe moet dat dan wel niet met een laptop?:O ik heb die laptop nog niet maar er staat p wikigta dat de hd 3870 aanbebvolen word en dit is een hd 4530 dus dat lijkt mij beter? (enuhmm ik raak kwijt wat in de kast zit weet ook nie hoe ) me laptop ben ik nog niet kwijt geweest die ligt alijd onder de tavel met oplader erin dus dat gaat niet echt [edit] had op internet gekeken of hij et kon en er stond dat hij zelfs cod mw2 draait dt spe lijkt mij zwaarder maar hoe/waar zien jullie welke kaart wat aan kan Bewerkt: 13 juli 2010 door proaz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 (bewerkt) sorry vid kaart en processor klopten niet dit zijn ze video kaart: ATI Radeon HD 4650 grafische kaart 2815 Mb processor: AMD Turion II dual-core mobiele processor M520 - 2.3 GHz, Level 2 cache 1 Mb alle specs van da ding: Type processor: AMD Thurion Harde schijf (Gb): 320 Intern geheugen (Mb): 4096 Videokaart type: ATI Radeon HD 4650 Beeldschermgrootte (inch): 15,6 Partnumber: VY329EA#ABH Tablet PC: laptop PC Uitvoering: M520 Kloksnelheid (Mhz): 2300 Intern geheugen (max.): 4096 Mb Beeldschermtype: LED Beeldschermresolutie (pixels): 1366 x 768 Videogeheugen: 1024 MB Videokaart model: aparte videochip Ingebouwde webcam: Ja Luidsprekers: intern Snelheid harde schijf (rpm): 7200 Media station: cardreader, DVD?RW DL, LightScribe Bluetooth: Nee HDMI-Uitgang : Nee Aansluitingen: eSATA, ethernet, FireWire 400 (IEEE 1394), Gigabit ethernet, HDMI, IR, USB 2.0 PC card: Nee Accu: 6 Cells Li-ion Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64-bit Gewicht: 2940 Kleur(en): zwart Introductie model: 2010 Hoogte (in cm): 4,2 Breedte (in cm): 37,9 Diepte (in cm): 25,8 Type processor: Mobile AMD Turion X2 Dual-Core Fabriekstype: Pavilion DV6-2120 EAN: 0884962662779 [edit] srry voor dubbelport ging perongeluk Bewerkt: 13 juli 2010 door proaz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 Die processor is niet goed genoeg en de videokaart is ook aan de slappe kant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 Die processor is niet goed genoeg en de videokaart is ook aan de slappe kant. zal wel an mij liggen ofzo want overal staat dat het wel kan -,-'' maja hebbe jullie een link ofzo naar 1 die wel kan (ik ga natuurlijk geen 2000-3000 eurbetale voor een laptop die ikperse voor gta 4 wil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 Hoeveel wil je wel betalen dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 Hoeveel wil je wel betalen dan? normale prijs watjevoor soown pc/laptop betaalt maar als ik zo op de wikiGTA site kijk voldoet hij toch aan de minimum eisen of zie ik dat nu weer verkeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 \casss zij dat mijn video kaart geïntegreert is hoe kan hij dat zien dan aan aleen het model of het feit dat het een laptop is want als hij niet is geïntegreerd betekend dat dat hij vervangen kan worden voor een betere? zoals de betere nvidia kaarten of kan dat niet? Ik kan alles van een laptop zien doormiddel van het modelnummer in te voeren op Goochel. En videokaarten in een laptop kun je in de meeste gevallen niet vervangen worden. Als je in je desktop een PCI-e uitbreidingsslot hebt kan je daarvoor een goede videokaart kopen en daarin stoppen. Het maakt niet uit of je dan een geïntegreerde videokaart hebt of niet, al wordt deze wel uitgeschakeld als je een nieuwe videokaart inbouwd. En geef ons voor die laptop/desktop een specefiek budget, anders kunnen we niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 (bewerkt) \casss zij dat mijn video kaart geïntegreert is hoe kan hij dat zien dan aan aleen het model of het feit dat het een laptop is want als hij niet is geïntegreerd betekend dat dat hij vervangen kan worden voor een betere? zoals de betere nvidia kaarten of kan dat niet? Ik kan alles van een laptop zien doormiddel van het modelnummer in te voeren op Goochel. En videokaarten in een laptop kun je in de meeste gevallen niet vervangen worden. Als je in je desktop een PCI-e uitbreidingsslot hebt kan je daarvoor een goede videokaart kopen en daarin stoppen. Het maakt niet uit of je dan een geïntegreerde videokaart hebt of niet, al wordt deze wel uitgeschakeld als je een nieuwe videokaart inbouwd. En geef ons voor die laptop/desktop een specefiek budget, anders kunnen we niks. ik weetn ie wat een "goede laptop" voor gta 4 kost maar een pc rond de 600-700 euro moet genoeg zijn maar pcs heb ik er al 4 van gezien die goed genoeg zijn rond de 600 euro @flitskikker wat jij over die vid kaart klopt niet net op notebookcheck gekeken, hij kan hem makkelijk op medieum spele: De gaming prestaties van de GPU liggen iets onder diegene van de 4670. De meeste DirectX 9 games (zoals Call of Duty 4, F.E.A.R. of Unreal Tournament 3) zouden speelbaar moeten zijn op hoge details (op 1024x768). Veeleisende games zoals Crysis uit 2008 draaien enkel vlot op medium details http://www.notebookcheck.nl/ATI-Mobility-Radeon-HD-4650.17602.0.html Bewerkt: 13 juli 2010 door proaz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.