Casss Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Dan is die notebookchecker nogal slecht. Reageren
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Dan is die notebookchecker nogal slecht. zit linkje bij kun je zelf ff het hele stuk lezen Reageren
Casss Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Dan kan ik nog steeds zeggen dat die notebookchecker faalt. Reageren
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Dan kan ik nog steeds zeggen dat die notebookchecker faalt. maa dan snap ik de ook niks meer op wikiGTA staat dat je dit nodig hebt: minimaal: 256 MB ATI Radeon X1900 aanbevolen: 512 MB ATI Radeon HD 3870 dan is de ati radeon hd 4650 tog stukken beter of zie ik dat nu verkeerd.. ook op internet gekeken staat het ook Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Laptopversies zijn altijd slechter dan normale versies. Desondanks hij misschien wel aan de minimale eisen voldoet, is de processor belangrijker bij GTA IV en die voldoet niet aan de minimum eisen. Reageren
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 deze pc dan? http://www.itsonline.nl/Computer-en-Hardware/Desktop-pc/HP-PAVILION-P6530/91/014087/ of is het weer een k*t vudeo kaart Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 waarom laat jij er niet gewoon 1tje samenstellen in het hardware forum, dan heb jij voor die 750 euro die die desktop pc kost een stukken betere pc. Reageren
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 waarom laat jij er niet gewoon 1tje samenstellen in het hardware forum, dan heb jij voor die 750 euro die die desktop pc kost een stukken betere pc. hoe werkt dat dan want dan hebbe ze wel 1 samngesteld maa dan moet ik de onderdelen kopen en inelkaar zetten skr Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 waarom laat jij er niet gewoon 1tje samenstellen in het hardware forum, dan heb jij voor die 750 euro die die desktop pc kost een stukken betere pc. hoe werkt dat dan want dan hebbe ze wel 1 samngesteld maa dan moet ik de onderdelen kopen en inelkaar zetten skr dat kun je ook door het bedrijf laten doen voor een meerprijs van rond de 50-60 euro, maar dan nog heb je voor die 700 euro een stukken betere pc. P.S. ben je dyslectisch? zou je iig even op je taalgebruik willen letten? Die gemiste n en r bijvoorbeeld maken het best moeilijk om te lezen, zeker voor ander dyslectische mensen of mensen die wat anders hebben waardoor ze met moeite teksten lezen. Reageren
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 (bewerkt) waarom laat jij er niet gewoon 1tje samenstellen in het hardware forum, dan heb jij voor die 750 euro die die desktop pc kost een stukken betere pc. hoe werkt dat dan want dan hebbe ze wel 1 samngesteld maa dan moet ik de onderdelen kopen en inelkaar zetten skr dat kun je ook door het bedrijf laten doen voor een meerprijs van rond de 50-60 euro, maar dan nog heb je voor die 700 euro een stukken betere pc. P.S. ben je dyslectisch? zou je iig even op je taalgebruik willen letten? Die gemiste n en r bijvoorbeeld maken het best moeilijk om te lezen, zeker voor ander dyslectische mensen of mensen die wat anders hebben waardoor ze met moeite teksten lezen. nee srry mij toetsenbord doet sinds vanmidda half raar zoals soms toetsen niet aanslaan na een kleine chek ligt het niet aan mijn laptop hij doet aleen zo op het forum maa ik weet nie waar ze dat zouden kunnen doen want bij multimediacenter zeggen ze dat het meer kost dan de pc zelf waard zou zijn, gameshop twente kan nog een optie zijn of is er een internet site waar dat kan Bewerkt: 13 juli 2010 door proaz Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 azerty of alternate kunnen het voor je doen, bij azerty zijnde wachttijden meestal wat langer maar is het wel goedkoper Reageren
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 azerty of alternate kunnen het voor je doen, bij azerty zijnde wachttijden meestal wat langer maar is het wel goedkoper ik ga morgen eerst naar gameshop want dan zeg ik gewoon in welke richting ik op wil met een pc en wat voor processor/video kaar ik sowiso wil en dan weten hun het meestal zelf wel maja link? Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Link? Enige activiteit vanuit je zelf ondernemen is echt niet verboden. Gewoon www.azerty.nl of www.alternate.nl intypen daarboven in je browser. Reageren
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Link? Enige activiteit vanuit je zelf ondernemen is echt niet verboden. Gewoon www.azerty.nl of www.alternate.nl intypen daarboven in je browser. srry hoor maja als ik tegen jou zeg dat je bij its bijvoorbeeld (omdat die een k*t site hebbe wat je moe type) geef ik je tog ook de link Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 gewoon alternate.nl intypen is heel wat anders dan iets op een bepaalde site... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.