proaz Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Ehm, waarom zou je twee pc's op één scherm enz. willen draaien? Dat is zo ver ik weet niet eens mogelijk. is wel mogelijk maar uhmm anders staat mijn oude pc niks te doen zoals nu ben er nogal aan gehecht als iemand die wegdoet maak ik em af.... lolz gwn een slome kutpc maja Reageren
Albert03 Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Nog nooit van gehoord dat dat mogelijk is, leg me maar uit dan, lijkt mij ook wel. Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Sommige beeldschermen hebben meerdere ingangen. Je kan dus zeker wel 2 PC's op een scherm aansluiten, alleen niet tegelijkertijd. Reageren
Albert03 Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) daar was ik al een week achter maar uhmm ik zoek een dvdspeler op probeer dat ene onderdeel erin te proppe en sluit em dan weer aan, er was dan tog soown onderdeel waarmee je 2 pcs op 1 monitor 1 toetsenbord en 1 muis kon laten draaie? Jawel, maar zoiets als dat je echt 1 muis en toetsenbord kan hebben voor 2 pc's, heb ik toch echt nog nooit van gehoord. Bewerkt: 15 juli 2010 door Albert03 Reageren
proaz Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 daar was ik al een week achter maar uhmm ik zoek een dvdspeler op probeer dat ene onderdeel erin te proppe en sluit em dan weer aan, er was dan tog soown onderdeel waarmee je 2 pcs op 1 monitor 1 toetsenbord en 1 muis kon laten draaie? Jawel, maar zoiets als dat je echt 1 muis en toetsenbord kan hebben voor 2 pc's, heb ik toch echt nog nooit van gehoord. volgens mij kon dat wel maja kzie wel Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 maar je wilt hem nu aansluiten omdat hij anders niks staat te don? daar mistlogica want ik denk niet dat jij dat ding ooit nog gaat gebruiken als jij een nieuwe hebt... Reageren
proaz Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 maar je wilt hem nu aansluiten omdat hij anders niks staat te don? daar mistlogica want ik denk niet dat jij dat ding ooit nog gaat gebruiken als jij een nieuwe hebt... ik ben onvoorspelbaar zo vast wel een keer iets mee gaan gebeure ofzo kzie wel Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 KVM switch is wat je zoekt. Reageren
proaz Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Zo'n dingetje bestellen dus. die koop ik 800 meter verderop voor minder maja doe de maar een lockje op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.