Jump to content

systeemeisen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ehm, waarom zou je twee pc's op één scherm enz. willen draaien? Dat is zo ver ik weet niet eens mogelijk.

is wel mogelijk maar uhmm anders staat mijn oude pc niks te doen zoals nu ben er nogal aan gehecht :puh: als iemand die wegdoet maak ik em af.... lolz gwn een slome kutpc maja

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• proaz

43

• wesley123

11

• Sprunk

9

• Flitskikker

7

Geplaatst:

Sommige beeldschermen hebben meerdere ingangen. Je kan dus zeker wel 2 PC's op een scherm aansluiten, alleen niet tegelijkertijd.

Geplaatst: (bewerkt)

daar was ik al een week achter :puh: maar uhmm ik zoek een dvdspeler op probeer dat ene onderdeel erin te proppe en sluit em dan weer aan, er was dan tog soown onderdeel waarmee je 2 pcs op 1 monitor 1 toetsenbord en 1 muis kon laten draaie?

Jawel, maar zoiets als dat je echt 1 muis en toetsenbord kan hebben voor 2 pc's, heb ik toch echt nog nooit van gehoord.

Bewerkt: door Albert03
Geplaatst:

daar was ik al een week achter :puh: maar uhmm ik zoek een dvdspeler op probeer dat ene onderdeel erin te proppe en sluit em dan weer aan, er was dan tog soown onderdeel waarmee je 2 pcs op 1 monitor 1 toetsenbord en 1 muis kon laten draaie?

Jawel, maar zoiets als dat je echt 1 muis en toetsenbord kan hebben voor 2 pc's, heb ik toch echt nog nooit van gehoord.

volgens mij kon dat wel maja kzie wel :puh:

Geplaatst:

maar je wilt hem nu aansluiten omdat hij anders niks staat te don? daar mistlogica want ik denk niet dat jij dat ding ooit nog gaat gebruiken als jij een nieuwe hebt...

Geplaatst:

maar je wilt hem nu aansluiten omdat hij anders niks staat te don? daar mistlogica want ik denk niet dat jij dat ding ooit nog gaat gebruiken als jij een nieuwe hebt...

ik ben onvoorspelbaar :) zo vast wel een keer iets mee gaan gebeure ofzo kzie wel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...