Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

Justin Bieber, we hebben er allemaal wel eens wat over gehoord. Er zijn veel meningen over hem, voor de een een geschenk uit de hemel, voor de ander een doorn in het oog. Ik zou graag willen weten hoe het hier op het forum gesteld is met de Justin Bieber hype. Haten jullie hem, of houden jullie van hem?

Voordat jullie mogen posten, neem s.v.p even het volgende door om dit een zo prettig mogelijke discussie te maken.

- Onderbouw je mening. (Dus posts zoals ''Ik haat hem'', zijn niet gewenst, onderbouw je mening met argumenten of bronnen)

- Laat iedereen in zijn/haar waarde (Heb respect voor de mensen die Justin Bieber haten, of van hem houden)

- Forumregels zijn vanzelfsprekend van kracht.

Brand los! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

Als ik hem tegenkom sla ik hem niet in elkaar, maar ik ga hem ook geen handdruk geven. Ik zou hem eerder uitschelden voor homo ofzo. Waarom? Omdat ie zo'n irritante stem heeft en er homo uitziet.

Hij ziet er inderdaad gay uit, en zo spectaculair zingt hij niet, het is gewoon nog een kind dat nog niet pubert. Later zal hij er waarschijnlijk veel spijt van hebben dat hij ooit zo idioot is geweest. Die knaap is gewoon op het internet ontdekt en er zijn producers die denken; die kan er gay uitzien en jonge meiden vinden dat tof, hij kan niet echt zingen maar we plaatsen er wel wat vette beats bij. Die jonge maakt clips met volwassen vrouwen bij en neger-rappers, hij probeert cool te doen maar hij is gewoon een ongelooflijke janet die het voor de bekendheid en het geld doet.

Er is zoveel onbekende muziek die beter verdient dan Justin 'Gay' Bieber!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die Bieber hype echt ongelofelijk overdreven.. Waarom zou iedereen hem haten? Hij is toch ook gewoon een mens? Volgens mij heeft Bieber niks verkeerd gedaan waardoor hij deze status zou verdienen..

Link to comment
Delen op andere websites

Er is zoveel onbekende muziek die beter verdient dan Justin 'Gay' Bieber!

Hier kan ik me goed in vinden.

Maar ik ga hem niet tot moes slaan hoor, eerder wat Maddox doet... de gozer doet lippenstift op.

Zoals Alex Agnew het zou zeggen:

'Alle mannen met lippenstift zouden ze anaal moeten verkrachten met een cactus, puur uit principe.'

Het staat tussen spoilers omdat het niet zo'n propere uitspraak is :) .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind al dat gezeur om hem nergens op slaan, eigenlijk.

Ik ben ook geen fan van hem of zijn muziek. Maar dat vind ik geen reden om iemand te haten of uit te schelden voor homo of zo. Je kan hem toch gewoon in zijn waarde laten en negeren. Negeer hem gewoon als je niet van zijn muziek houd. Dat is toch niet zo moeilijk. Maar nee, iedereen wilt hem opeens in elkaar slaan etc. Hyves staat vol met anti Justin Bieber hyves. Je moet voor de gein eens kijken op zo'n hyve wat voor foto's e.d er op staan. Hoe diep ben je gezonken als je allemaal anti foto's e.d. gaat maken, omdat je iemand zijn muziek niet leuk vind. Moet haast wel jaloezie zijn...

Idem dito voor andere artiesten zoals Tokio Hotel e.d. Laat hun in hun waarde en koop CD's van mensen waarvan je de muziek wel mooi vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind welke hype dan ook over welke artiest dan ook gewoon lame. Het gaat al lang niet meer over de muziek, óf het gaat over wie de meest gare pakjes aan kan doen (GaGa), óf wie de meest bitches om zich heen kan hebben (al die rapperts), óf wie het langste clipje zonder echt muziek erin kan hebben (GaGa en zo'n neger). Ik vind het echt lame en gay. Het boeit me niet of ik naar muziek maak van een nazi, homo, motormuis, niggah, of wat dan ook. Als het maar goede muziek is.

Edit; lol, luister net naar Bloc Party (waarvan de lead-zanger homo is)

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind al dat gezeur om hem nergens op slaan, eigenlijk.

Ik ben ook geen fan van hem of zijn muziek. Maar dat vind ik geen reden om iemand te haten of uit te schelden voor homo of zo. Je kan hem toch gewoon in zijn waarde laten en negeren. Negeer hem gewoon als je niet van zijn muziek houd. Dat is toch niet zo moeilijk. Maar nee, iedereen wilt hem opeens in elkaar slaan etc. Hyves staat vol met anti Justin Bieber hyves. Je moet voor de gein eens kijken op zo'n hyve wat voor foto's e.d er op staan. Hoe diep ben je gezonken als je allemaal anti foto's e.d. gaat maken, omdat je iemand zijn muziek niet leuk vind. Moet haast wel jaloezie zijn...

Idem dito voor andere artiesten zoals Tokio Hotel e.d. Laat hun in hun waarde en koop CD's van mensen waarvan je de muziek wel mooi vind.

Maar het is zowat onmogelijk om die gozer te negeren. Je komt hem overal tegen, het krioelt van Bieber. Dat werkt mij persoonlijk op de zenuwen. Maar wat echt irriteert, is het feit dat veel mensen hem aanbidden als een god (Bieber fever :7).

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

De één krijgt eerder de baard in de keel dan de ander. Om hem nu Justine te noemen omdat hij nog geen baard in zijn keel heeft, is echt heel erg triest. :7 We noemen jou toch ook geen smootie als je nog geen oksel haar hebt?

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me alleen wel af of hij nog zo populair zal zijn met een ietwat krakkemikkige en lagere stem.

Als hij de baard in de keel krijgt is het misschien gedaan met zijn *ehm* gezang. :dans:

Hopen dat zijn stem dan veel overslaat. :tu:

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik hem tegenkom sla ik hem niet in elkaar, maar ik ga hem ook geen handdruk geven. Ik zou hem eerder uitschelden voor homo ofzo. Waarom? Omdat ie zo'n irritante stem heeft en er homo uitziet.

Inderdaad Djmaddox, hij heeft echt een irritante stem.

Verder vind ik het wel overdreven dat iedereen hem zo geweldig vind, en hij ziet er best wel gay uit. Kijk eens naar dat haar dat lijkt toch gewoon gay?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...