Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

Ik zat van de week lekker met mijn vader TV te kijken. We waren even aan het zappen wat er was niet veel boeiends. Komen we opeens langs TMF. Daar was een liedje bezig van Justin Bieber. Zegt mijn vader opeens uit het niets: "Dat is een meisje wat graag een jongetje wilde zijn zeker". Dus ik zeg zo: "Nee pap, dat is een jongen" waarop mijn vader zegt: "Dan is het een jongen wie graag een meisje wilde zijn". :7 Genoeg over Sprunk-Sprunks vader humor.

Wie is Jordie van Loon nou weer? :?

Link to comment
Delen op andere websites

'Ik ben er nog niet in- en uitgeweest. Het enige dat ik heb gedaan is likken, likken, likken.'

Zegt een 15 jarig kind die graag zingt over ballen met een clown in z'n videoclip.

Er zijn dozijnen anti-jordie-hyves-pagina's en van die filmpjes waar iedereen met de raarste dingen scheldt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lol! Ach, hij heeft gewoon geluk gehad dat Usher wat in hem zag. Ik vind JB niets 'an. Zoonlief wel. Mja, die vindt K3 (Of K2 +1J, whatever) ook leuk. Beiden zal hij niet publiekelijk toegeven da's niet stoer.

Geef mij maar Queen, Justin Timberlake, Live, Michael Jackson (Daar is zoon nog meer fan van, gelukkig!) of Kings of Leon. Of zoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol! Ach, hij heeft gewoon geluk gehad dat Usher wat in hem zag. Ik vind JB niets 'an. Zoonlief wel. Mja, die vindt K3 (Of K2 +1J, whatever) ook leuk. Beiden zal hij niet publiekelijk toegeven da's niet stoer.

Geef mij maar Queen, Justin Timberlake, Live, Michael Jackson (Daar is zoon nog meer fan van, gelukkig!) of Kings of Leon. Of zoiets.

Timbaland en nog een ander zagen ook wat in hem, dus dat is niet helemaal waar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap mensen hun 'homo' argument niet echt. (Als dat al een argument is :7 )

Hij kleed zich toch niet vrouwelijk ofzo...

Enja, wat kan hij er nou aan doen dat hij lichamelijk wat later volwassen wordt. Hij heeft een gewone jongensstem in mijn ogen.

Ik ben 23 maar zie er maar 19 uit ofzo. Is later alleen maar een voordeel als je wat ouder wordt. :puh:

En hem haten is toch erg moeilijk als je hem niet persoonlijk kent. :cab:

Persoonlijk vind ik sommige liedjes van hem wel mooi en luister ik er ook naar. Dat ga ik niet wegsteken ofzo, is ook geen reden toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...