Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

Ik ben geen fan van Justin Bieber.. (alhoewel ik wel naar de clip Baby kijk vanwege dat mooie meisje dat erin zit emo.gif )

Hij zingt ietwat hoog en hij heeft nog net geen bloempot kapsel.

Maar komop: Overal zie ik teksten van: Als Justin Bieber van een flatgebouw zou springen dan: BlaBlaBla.

Ik word er gek van,

Gun hem dat gwn, iemand zag toevallig talent in hem en hij kreeg een Manager.. (Alhoewel ik wel jaloers op zijn nieuwe Lambo ben)

@Dizzee: gelijk heb je met je punt waarin je zegt dat hij zich helemaal niet vrouwelijk kleed ofzo : het is gwn een normale jongen die beroemd is:

Buitenom zijn gezang en zijn carriere is het gewoon een hele normale jongen knipoog.gif

Bewerkt: door Eddie Low
Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Ik moest lachen. :7

Verder moet ik niets met die muziek van hem hebben. Het is gewoon mijn smaak niet.

Als er mensen die zijn muziek en hemzelf wel leuk vinden... ieder zijn mening. :D

En ja hoor, vid is weer verwijderd :ch: rot YT.

Had de vid trouwens al is gezien op msn.nl en ik moest ook lachen ja ^^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik in de Filipijnen was hoorde je ook overal Justin Bieber, al die schoolmeisjes met hun mobieltjes en de hele tijd hoor je 'Baby Baby Baby Ohhhh' Gek werd ik ervan en dan ook echt als het liedje is afgelopen het nog een keer afspelen of weer een ander zeiknummer van hem.

Enige minpunt van mijn vakantie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Laats was over die gozer een show op MTV, the diary of Justin Bieber heette die, daarin kon je toch wel een paar dagen uit zijn leven bekijken, en ik moet zeggen dat ik toch wel een heel klein beetje respect voor hem heb gekregen, het is eigenlijk gewoon een normale jongen met een te grote ego eigenlijk ^.^

Link to comment
Delen op andere websites

Vind zijn muziek niks... Het is gewoon mijn stijl niet. Veel muziek die tegenwoordig in de top staat vind ik weinig aan, al vind ik K'naan - Wavin' Flag wel een erg goed nummer. Wat ik ook nogal raar vind is dat het altijd maar dit 'soort' muziek/artiesten zijn die wel de top halen. Maar ik weet genoeg muziek die veel meer verdient.

Soms gewoon jammer om te zien en horen dat mensen op school met hun mobiel dit soort muziek spelen.

Ander erg feit vind ik als je op Youtube Somebody to Love intypt en je dan kijkt naar de meeste gezochte resultaten, je ziet dat Justin Bieber bovenaan staat, terwijl een classic (die overigens veel meer geliefd was IMO) zoals Queen - Somebody to Love lager staat in die lijst.

Maarja gelukkig mogen we zelf weten waarnaar we luisteren! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat die Justin Bieber veel te veel aandacht krijgt. Iedereen zegt dat hij hem haat, maar aan de andere kant geeft hem dat juist weer meer aandacht. Bovendien vind ik het zo'n typisch tienersterretje die er homo uitziet en waarschijnlijk/hopelijk zo snel mogelijk weer helemaal uit is. Maarja, hij kan wel zo'n beetje chicks krijgen die hij wilt, dus zo erg kan die gast toch ook niet zijn :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is overhyped, en ik snap zn doel groep niet helemaal. Beste zie ik hem samen met K3 een cd op nemen, daar past ie volgens mij helemaal thuis.

Verder luister ik alleen maar alles van blues tot metal dus, nee ik kan niet echt zeggen dat ik van zijn muziek hou. Toch ga ik hem er niet om haten. (ookal is ie irritant dat wel)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...