Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

Ik vind dat hij zo zijn jeugd verpest, hij hoort nog met Playmobile te spelen en niet elke week naar 1 of andere producer te gaan om een album om te nemen. Maargoed, het kan ook jaloezie zijn, aangezien z'n muziek soms wel lekker klinkt als je in een dip zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Pfoe, Justin Bieber gaat reclame maken voor antipuistencrème. Hij zou beter reclame maken voor Vaseline..

Is dat Belgische humor of ben jij de enige belg die zulke uitzonderlijke domme grappen maakt? Het is zo cliché.

Link to comment
Delen op andere websites

Pfoe, Justin Bieber gaat reclame maken voor antipuistencrème. Hij zou beter reclame maken voor Vaseline..

Is dat Belgische humor of ben jij de enige belg die zulke uitzonderlijke domme grappen maakt? Het is zo cliché.

Je bent echt de eerste die m'n seksueel getinte grappen niet kan vatten..Dus voeg een derde optie toe aan je bericht; jij hebt geen humor. :clown:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel humor, heel veel zelfs. Maar van 171 berichten in dit topic staat in 150 dat hij homo is. Dat weten we nu zo langzamerhand allemaal wel. En dan kom jij er nog eens overheen met je Vaseline cliché. Sorry, maar das geen humor.

Link to comment
Delen op andere websites

Pfoe, Justin Bieber gaat reclame maken voor antipuistencrème. Hij zou beter reclame maken voor Vaseline..

Is dat Belgische humor of ben jij de enige belg die zulke uitzonderlijke domme grappen maakt? Het is zo cliché.

Je bent echt de eerste die m'n seksueel getinte grappen niet kan vatten..Dus voeg een derde optie toe aan je bericht; jij hebt geen humor. :clown:

Sorry hoor, maar ik vind het dus ook helemaal niet grappig. Uit dit bericht blijkt het al dat jij jezelf al helemaal geweldig vindt, wat het dus alleen nog maar erger maakt. Voor dat soort humor het je echt het IQ van een pantoffeldiertje nodig om zoiets doms te kunnen bedenken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel humor, heel veel zelfs. Maar van 171 berichten in dit topic staat in 150 dat hij homo is. Dat weten we nu zo langzamerhand allemaal wel. En dan kom jij er nog eens overheen met je Vaseline cliché. Sorry, maar das geen humor.

Belgen zijn dom is ook cliché hoor, maar als er 1 Belg over klaagt wordt dat weggelachen..:)

Sorry hoor, maar ik vind het dus ook helemaal niet grappig. Uit dit bericht blijkt het al dat jij jezelf al helemaal geweldig vindt, wat het dus alleen nog maar erger maakt. Voor dat soort humor het je echt het IQ van een pantoffeldiertje nodig om zoiets doms te kunnen bedenken.

Tsja, in tegenstelling tot anderen kan ik gewoon met alles lachen en begin ik niet te zeiken voor het minste grapje.

We zullen deze deal maken, als elke Nederlander stopt met die belachelijke Belgenmopjes zal ik in dit topic geen JB grapjes meer maken, is dat afgesproken? 2 JB grapjes tegenover een heleboel Belgenmopjes, lijkt me een goede deal..:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel humor, heel veel zelfs. Maar van 171 berichten in dit topic staat in 150 dat hij homo is. Dat weten we nu zo langzamerhand allemaal wel. En dan kom jij er nog eens overheen met je Vaseline cliché. Sorry, maar das geen humor.

Belgen zijn dom is ook cliché hoor, maar als er 1 Belg over klaagt wordt dat weggelachen..:)

Sorry hoor, maar ik vind het dus ook helemaal niet grappig. Uit dit bericht blijkt het al dat jij jezelf al helemaal geweldig vindt, wat het dus alleen nog maar erger maakt. Voor dat soort humor het je echt het IQ van een pantoffeldiertje nodig om zoiets doms te kunnen bedenken.

Tsja, in tegenstelling tot anderen kan ik gewoon met alles lachen en begin ik niet te zeiken voor het minste grapje.

We zullen deze deal maken, als elke Nederlander stopt met die belachelijke Belgenmopjes zal ik in dit topic geen JB grapjes meer maken, is dat afgesproken? 2 JB grapjes tegenover een heleboel Belgenmopjes, lijkt me een goede deal..:engel:

Brechtje, belgen maken net zo goed grappen over domme NL'ers, heb ik meegekregen van iemand ;).

F

Link to comment
Delen op andere websites

Belgen zijn dom is ook cliché hoor, maar als er 1 Belg over klaagt wordt dat weggelachen..:)

Ja? En? Dus?

Heb ik iets gezegd over dat belgen dom zijn? Nee, geloof het niet. Ik heb enkel aan jou de vraag gesteld of jouw vorm van humor normaal is in België, daar de grap gewoon compleet mislukt en niet meer origineel is in mijn ogen. Maar zo kunnen we wel aan de gang blijven want jij haalt bij alles wat iemand negatief jegens jou zegt een hele stapel oude koeien uit de sloot en je plaast jezelf op die wijze in het slachtoffer hoekje.

Maar goed, gaarne even reageren via de PB als je daar behoefte aan hebt, want dit topic gaat immers over Justin en niet over Brecht. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed, gaarne even reageren via de PB als je daar behoefte aan hebt, want dit topic gaat immers over Justin en niet over Brecht. ^_^

Nou, zover ik hem ken is er niet echt veel verschil. Alleen heeft Brechtje dan posters van JB in zijn kamer hangen, maar JB niet van Brechtje.

Link to comment
Delen op andere websites

die justin bieber pffff wat een triest geval is dat :bonk:

laatst ook zon meid die ik ken zegt zo;

Ik vindt jullie allebei niet lekker

Kameraad en ik zeggen zo van: Hahah grappenmaker

zegt zij: nee, justin bieber is lekker

toen liep ze weg

die justin bieber pakt onze chicks af :cry: :cry: :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...