GekkieJ01 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Maargoed, het kan ook jaloezie zijn, aangezien z'n muziek muziek zoals Flitskikker hieronder plaatst soms wel lekker klinkt als je in een dip zit. http://www.youtube.c...PSnnu-pU&fmt=22 Je maakt me reactie kapot. Maar wel respect voor je Radio Edit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Maar goed, gaarne even reageren via de PB als je daar behoefte aan hebt, want dit topic gaat immers over Justin en niet over Brecht. Nou, zover ik hem ken is er niet echt veel verschil. Alleen heeft Brechtje dan posters van JB in zijn kamer hangen, maar JB niet van Brechtje. Dat zou je denken ja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wickedmen Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 die justin bieber pffff wat een triest geval is dat laatst ook zon meid die ik ken zegt zo; Ik vindt jullie allebei niet lekker Kameraad en ik zeggen zo van: Hahah grappenmaker zegt zij: nee, justin bieber is lekker toen liep ze weg die justin bieber pakt onze chicks af :cry: Lol hoe oud is dat meisje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Ik schat tussen de 8 en 10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Ik schat tussen de 8 en 10. LOL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Hij is heel bekend, maar ik heb helemaal niks met zijn muziek... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Whaaaah Bieber bij Eminem, the fackin king of rap, op de foto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 Fag! die Bieber xd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 wie is die rechter? een persoon die een dagje met bieber heeft gewonnen bij een smartie ijsje ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 wie is die rechter? een persoon die een dagje met bieber heeft gewonnen bij een smartie ijsje ofzo? Je bedoeld: Wie is die linker? Tja, of z'n kont maatje ? Je weet het niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 Naar het schijnt is vandaag uitgeroepen tot anti-bieber dag. Zijn video van 'Baby' op YouTube heeft nu al meer dislikes dan likes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 He's SUCK! Hij kent geen muziek zoals wij dat kennen. En hij doet alsof alles om hem draait Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 wie is die rechter? een persoon die een dagje met bieber heeft gewonnen bij een smartie ijsje ofzo? Je bedoeld: Wie is die linker? Tja, of z'n kont maatje ? Je weet het niet.. ik bedoelde ook van de achterkant, dus dan is het de rechter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Dat is Ryan, zijn beste vriend. Die komt helemaal in het begin van de videoclip ook naar voren. 'T is maar even dat je het weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wickedmen Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Dat is Ryan, zijn beste vriend. Die komt helemaal in het begin van de videoclip ook naar voren. 'T is maar even dat je het weet. Zou bieber homo-seksueel zijn. vraag het me gewoon af heb er niks tegen of zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.