Isic Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Vind ze muziek wel oké maar Justin zelf niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Naar het schijnt is vandaag uitgeroepen tot anti-bieber dag. Zijn video van 'Baby' op YouTube heeft nu al meer dislikes dan likes. Wat doe jij uberhaupt bij dat filmpje? xD He's SUCK! Hij kent geen muziek zoals wij dat kennen. En hij doet alsof alles om hem draait je weet dat je nu zegt: "Hij is ZUIG!"? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Dat is Ryan, zijn beste vriend. Die komt helemaal in het begin van de videoclip ook naar voren. 'T is maar even dat je het weet. en ik als Justin Biebers grootste fan weet he niet, ik schaam me wel een beetje :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 My world My world 2.0 My worlds Geweldig originele albumtitels, trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Not my world Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Ik denk dat het door zijn blonde lokken komt, maar ik zou wel eens snoeiharde sex met Justin willen hebben op een hete vrijdagavond onder het genot van een Mariah Carey nummer gezongen door Morgan Freeman. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Ik denk dat het door zijn blonde lokken komt, maar ik zou wel eens snoeiharde sex met Justin willen hebben op een hete vrijdagavond onder het genot van een Mariah Carey nummer gezongen door Morgan Freeman. HAHAHA!!! OH WAT GOED GEVONDEN!!!! ECHT GEWELDIG!!!! QUOTE VAN DE MAAND!!! Maar serieus, niet alles is grappig Amfetamientje... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Ik denk dat het door zijn blonde lokken komt, maar ik zou wel eens snoeiharde sex met Justin willen hebben op een hete vrijdagavond onder het genot van een Mariah Carey nummer gezongen door Morgan Freeman. en wat nou als hij het zelf zingt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 (bewerkt) Ik denk dat het door zijn blonde lokken komt, maar ik zou wel eens snoeiharde sex met Justin willen hebben op een hete vrijdagavond onder het genot van een Mariah Carey nummer gezongen door Morgan Freeman. Oke ik doe alsof ik die 2de zin maar niet gelezen hebt Bewerkt: 2 september 2010 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Er is maar één zin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wickedmen Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2010 Ik denk dat het door zijn blonde lokken komt, maar ik zou wel eens snoeiharde sex met Justin willen hebben op een hete vrijdagavond onder het genot van een Mariah Carey nummer gezongen door Morgan Freeman. Shitt ik heb net gegeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2010 Wat doe jij uberhaupt bij dat filmpje? xD Stond een topic op het SA-MP forum. Helaas verwijderd. ;( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2010 van mij mag het elke dag wel anti-bieber dag zijn fack die faggot abknallen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2010 Naar het schijnt is vandaag uitgeroepen tot anti-bieber dag. Zijn video van 'Baby' op YouTube heeft nu al meer dislikes dan likes. Wat doe jij uberhaupt bij dat filmpje? xD He's SUCK! Hij kent geen muziek zoals wij dat kennen. En hij doet alsof alles om hem draait je weet dat je nu zegt: "Hij is ZUIG!"? Ja, dat weet ik. Maar zo zeg je het nu eenmaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2010 Ja, dat weet ik. Maar zo zeg je het nu eenmaal Nee heur. I suck. You suck. He sucks. She sucks. It sucks. We suck. They suck. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.