Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

Ik vind wel dat hij niet kan zingen, maar ik haat hem niet echt, ik hou gewoon niet van zijn muziek. En ik vind wel dat hij een beetje teveel aandacht trekt. Volgens mij denkt hij nu hij beroemd is veel meer te kunnen. Ik ken veel betere artiesten die een nummer met Usher hebben verdiend..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel dat hij niet kan zingen, maar ik haat hem niet echt, ik hou gewoon niet van zijn muziek. En ik vind wel dat hij een beetje teveel aandacht trekt. Volgens mij denkt hij nu hij beroemd is veel meer te kunnen. Ik ken veel betere artiesten die een nummer met Usher hebben verdiend..

inderdaad

Maar Justin Bieber is hetzelfde als Ryan Sheckler was op zijn leeftijd, toen vond iedereen Sheckler ook cute enzo, alleen huilde Sheckler wat meer. Maar iedereen wees gerust, zodra Justin de baard in de keel krijgt(en dat duurt nog wel wat jaartjes) kijkt niemand nog naar hem op.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar iedereen wees gerust, zodra Justin de baard in de keel krijgt(en dat duurt nog wel wat jaartjes) kijkt niemand nog naar hem op.

Hij slikt daar pillen voor, heb ik me laten vertellen door betrouwbare bronnen...

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Zeg, Justin Sprunker, waarom weet jij zoveel over hem? Welke pillen hij slikt, wie zijn beste buddy is, als je Justin Bieber fan bent mag je het wel zeggen hoor. bloos.gif/>

Dus omdat ik gehoord heb dat hij pillen slinkt voor zijn stem, ben ik opeens een fan? Je hoort wel eens dingen af en toe...

Zal overigens niet onder stoelen of banken steken dat ik af en toe wel naar zijn muziek luister. Zoals bij elke andere artiest waarvan ik de muziek mooi vind. Het word fan is dan tamelijk overdreven hoor. Heb geen stapel CD's en posters in mijn kamer hangen. En dus ook geen dekbed, wesley. :duh:

EDIT @ Hieronder: Vooral zo doorgaan jongeman!

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

wie is hier een justin bieber fan?

maar wesley je hebt wel een justin bieber signature & avatar ben je zn fan :puh:?

gek

Gefeliciteerd!

Hierbij deel ik u mee dat u bent genomineerd als de mogelijke winnaar van 1 van Justin Bieber's ondergescheten luiers die hij in de clip 'baby' droeg!

De winnaar word automatisch geselecteerd door onze supercomputer en de winnaar krijgt automatisch bericht.

Dit is een geautomatiseerd bericht, gelieve hier dus niet op te reageren

Met vriendelijke groet,

Scooter Braun

Justin Bieber's Manager

Link to comment
Delen op andere websites

Dus omdat ik gehoord heb dat hij pillen slinkt voor zijn stem, ben ik opeens een fan? Je hoort wel eens dingen af en toe...

Zal overigens niet onder stoelen of banken steken dat ik af en toe wel naar zijn muziek luister. Zoals bij elke andere artiest waarvan ik de muziek mooi vind. Het word fan is dan tamelijk overdreven hoor. Heb geen stapel CD's en posters in mijn kamer hangen. En dus ook geen dekbed, wesley. :duh:

EDIT @ Hieronder: Vooral zo doorgaan jongeman!

En je wist wie z'n beste buddy was. Ik weet zulk soort dingen niet eens van m'n favoriete bands/artiesten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus omdat ik gehoord heb dat hij pillen slinkt voor zijn stem, ben ik opeens een fan? Je hoort wel eens dingen af en toe...

Zal overigens niet onder stoelen of banken steken dat ik af en toe wel naar zijn muziek luister. Zoals bij elke andere artiest waarvan ik de muziek mooi vind. Het word fan is dan tamelijk overdreven hoor. Heb geen stapel CD's en posters in mijn kamer hangen. En dus ook geen dekbed, wesley. :duh:

EDIT @ Hieronder: Vooral zo doorgaan jongeman!

En je wist wie z'n beste buddy was. Ik weet zulk soort dingen niet eens van m'n favoriete bands/artiesten.

dat komt omdat Sprunk 1 van zijn beste buddy's is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha jongens, echt, heel erg leuk. Iemand belachelijk maken vanwege zijn muziek smaak. Ik bemoei me toch ook niet met welke muziek jullie leuk vinden? Kan het nu afgelopen zijn? Ik ben geen moderator maar wil jullie toch verzoeken verdere reacties via PB te sturen en niet hier de plaatsen. Dit zodat niet binnen de kortste keren een slot op dit topic hangt.0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak je toch niet belachelijk, ik vind het alleen grappig dat je zulk soort onzin over hem weet, wat eigenlijk vrij weinig te maken heeft met z'n muziek (behalve dat met de pillen dan). Dat is iets wat mij trouwens ook is opgevallen.

Muziek gaat al lang niet meer over muziek, het gaat over welke artiest welke keihard genomen heeft zaterdag avond om half drie, of welke kleur nagellak Gaga nou weer op haar nagels heeft. Wat mij al helemaal irriteert, is die verkloot lange filmpjes van Beyonce en Gaga. Er zit meer stupiditeit dan echt muziek in die klote clips. Dat die muziek op tv komt vind ik niet erg, maar dan niet met die stupide lange clips. Dan kan je het net zo goed GTV noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...