Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

Ik doelde op wesley123. ^_^

Ik ben het verder wel eens met je stukje. Daarom kijk ik ook geen MTV maar luister ik radio. Tegenwoordig moet alles "blooter" dan bloot en gekker dan gek. Kapsels waar je nachtmerries van krijgt en een laag make up zo dik als wat. De radio is echter nog gewoon de radio, met wel de mooie muziek maar zonder de vage capriolen als bijna naakt over een vloer heen rijen etc. En GTV is de afkorting van....?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

is ook niks ergs aan dat je dat weet, ik weet dat Scooter Braun Justin bieber's Manager is, nou en?

Het is ook niet zo dat meisjes zich kapot schamen dat ze weten wie Miley Cyrus' beste buddy is, dus no one cares. Het is gewoon leuk om grappen te maken waarin justin bieber in voorkomt, zo is het ook leuk om een Justin Bieber grap met Hayte uit te halen.

Was heus niet lullig bedoelt ofzo :)

Link to comment
Delen op andere websites

En GTV is de afkorting van....?

Gaga Television :$

Ik luister eigenlijk ook amper radio, en als ik het doe luister ik naar de Britse Radio 1. Ik luister veel liever albums via Spotify, en luister bijna nooit singles op zich, als je begrijpt wat ik bedoel.

Al moet ik trouwens wel zeggen dat ik soms artiesten Wikipedia. Maar vaker is dit om erachter te komen of die persoon ook in een andere band zit die ik eventueel leuk zou vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is bekend maar blijft leuk:

97% van de jongeren zouden huilen als ze justin bieber op een flatgebouw zien, klaar om te springen. 3% daarvan zouden in hun sofa buiten gaan zitten en zeggen: Doe een salto!!

En nog een leuke daarvan:

97% van de mensen kunnen niet tellen. Behoor jij tot de 2% die dit niet kan?

supergtagamer

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

97% van de mensen kunnen niet tellen. Behoor jij tot de 2% die dit niet kan?

Die heb je van mij en nog fout gedaan ook

het is '97% van de mensen kan tellen, behoor jij tot de 2% die dit niet kan, kopieer dit en plak het in je sig!'

Je hebt hierbij ook 2 kaartjes naar het Justin Bieber-opera gewonnen, Gefeliciteerd!

Link to comment
Delen op andere websites

97% van de mensen kunnen niet tellen. Behoor jij tot de 2% die dit niet kan?

Die heb je van mij en nog fout gedaan ook

het is '97% van de mensen kan tellen, behoor jij tot de 2% die dit niet kan, kopieer dit en plak het in je sig!'

Je hebt hierbij ook 2 kaartjes naar het Justin Bieber-opera gewonnen, Gefeliciteerd!

Dat is goed, zolang ik maar een paar stenen en rotte tomaten mee kan nemen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doelde op wesley123. ^_^

Ik ben het verder wel eens met je stukje. Daarom kijk ik ook geen MTV maar luister ik radio. Tegenwoordig moet alles "blooter" dan bloot en gekker dan gek. Kapsels waar je nachtmerries van krijgt en een laag make up zo dik als wat. De radio is echter nog gewoon de radio, met wel de mooie muziek maar zonder de vage capriolen als bijna naakt over een vloer heen rijen etc. En GTV is de afkorting van....?

idd, ik luister ook meer nar de radio.

als ik thuis even zap en ik zie toevallig TMF en dan zie ik zon video die bij het liedje hoort vind ik het al een stuk minder leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

er wordt naar mijn mening gevraagd, maar die gaat wel iets verder dan dat ik er niks mee heb. Ik zal het netjes houden he :puh: Echt verschrikkelijk, hoe hij doet en hoe ongelooflijk dom hij is en reageert (kijk alleen al die filmpjes dat hij tegen deuren aanloopt en een fles tegen zijn kop krijgt)

Ik heb een hekel aan zijn kop. Zijn stem valt opzich wel mee maar die liedjes klinken mij niet als muziek in de oren zal ik maar zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...