Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

ik ben meer een liefhebber van Metal en House. maar om hem te haten is ook niet echt nodig.

maar ik bedoel het is wel irritant om hem steeds op de radio of tv te horen. het is gewoon een ééndagsvlieg en over 1 á 2 jaar valt er nog weinig over hem te horen.

MVG. Cheers. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar zou je Justin Bieber dan bij smijten? In ieder geval niet bij Dance (en daarmee bedoel ik échte Dance, niet de rommel die op "DanceTour" gedraaid wordt), dat Madonna onder Dance gedefineerd staat is erg genoeg.

Dance is commercieel hoor. Dat is die commerciële rommel. Trance is datgene wat meer underground is.

Madonna is gewoon pop. Dat ze een danceplaat geemaakt heeft wil niet zeggen dat het gelijk dance is. Die troela heeft ook een disco album uitgebracht. Is d'r muziek dan gelijk disco? Nee.

Die bieberknul valt onder de noemer tienerpop. Categorie miley cyrus, britney spears en consorten. Van die jonge gasten die al vroeg in een 1 of andere show worden neergezet en waarbij hun leven al meteen afgepakt wordt.

Het schijnt blijkbaar een trend te zijn om dat te doen. Echt weer iets van de VS. Ik vind het jammer van zulke jonge gasten, want vaak komt er niets van terecht. Ze kunnen de druk niet aan en belanden vervolgens op het slechte pad (drank, drugs). Laat ze liever eerst hun school afmaken en maak er ook niet zo'n mediacircus van.

Ik heb zelf niets met Justin Bieber. Alweer zo'n tienergeval die een deuntje zingt en voor de rest van zijn leven getekend is.

Het zijn er onderhand al zoveel en het lijkt allemaal zo op elkaar. Haten gaat te ver vind ik. Maar ik heb niets met dat Amerikaanse tienerpop.

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar dagen geleden zapte ik wat rond en kwam uit op TMF waar een nummer van JB was. M'n moeder las daarvoor iets over die dude en vroeg zich af wie dat was. Ik riep snel m'n ma en zei: 'Kijk, dit is dat omhoog gevallen persoon'. Dus ze luistert nog geen minuut en zegt dan: 'Hij is de 2de Britney Spears, maar wel voordat ze fout ging. Hij kan wel goed dansen, maar door die stem en dat uiterlijk lijkt ie totaal geen 16'.

Ik denk er net zo over. Ook zie ik dat er op school steeds meer 'Justin Biebers' rond lopen. Van die kindjes met een veel te grote per voor zo'n klein hoofdje. En dan natuurlijk dat haar.

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...