Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

Waar zou je Justin Bieber dan bij smijten? In ieder geval niet bij Dance (en daarmee bedoel ik échte Dance, niet de rommel die op "DanceTour" gedraaid wordt), dat Madonna onder Dance gedefineerd staat is erg genoeg.

Bij de drek, netzoals Drake en Lil Gayne :duh:

In de poll mist een optie, namelijk 'Gay!'

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

Zijn bekendste lied, "Baby", gaat over een meid die hem gedumpt heeft en hij wil haar terug. Ja, de homoseksualiteit druipt er gewoon vanaf.

Ga huilen, George Michael deed ook alsof hij hetero was terwijl hij homo is.

Meeste artiesten tegenwoordig kunnen amper zingen/rappen, gooi er maar een autotune overheen en even op de computer aanpassen en de gekke kopen het al terwijl het eerste klas rommel is.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Uit je post kan ik opmaken dat jij geen top 10 rommel luistert, maar ook weer zegt dat er niemand kan zingen op dit moment. Dude? In Top-10 rommel is zangtalent inderdaad afwezig, maar er is genoeg muziek van de moderne tijden met talent hoor. Je moet je oren eens opendoen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waar zou je Justin Bieber dan bij smijten? In ieder geval niet bij Dance (en daarmee bedoel ik échte Dance, niet de rommel die op "DanceTour" gedraaid wordt), dat Madonna onder Dance gedefineerd staat is erg genoeg.

Bubblegum pop :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

Uit je post kan ik opmaken dat jij geen top 10 rommel luistert, maar ook weer zegt dat er niemand kan zingen op dit moment. Dude? In Top-10 rommel is zangtalent inderdaad afwezig, maar er is genoeg muziek van de moderne tijden met talent hoor. Je moet je oren eens opendoen :)

Ja, alleen dat is vaak niet zou gauw te vinden, ik kijk geen TMF puur omdat je daar juist de rommel te horen krijgt ;)

Ik luister liever muziek uit mijn jeugd, daar is vaak wel talent te vinden en geen autotune rommel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Stel dat Justin Bieber inderdaad van de andere kant is. Is dat dan werkelijk een goede reden om hem te haten of om zijn muziek niet leuk te vinden? Ik zeg nee.

Baseer je mening over zijn muziek gewoon op het feit of je het leuk vind of niet, maar niet op de vermeende homoseksuele geaardheid van de zanger in kwestie. Tenminste, dat is mijn mening. Je vind muziek mooi omdat je het mooi vind, of je vind het niet mooi omdat je het niet mooi vind. Als je het stiekem wel mooi vind, maar doet alsof je het niet mooi vind omdat Justin misschien wel eens homo zou kunnen zijn -wat nooit bevestigd is overigens- dan vind ik dat nergens op slaan. Maarja, ik zal wel gek zijn ofzo...:{

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn moeder zong vandaag Baby, baby baby ohhhh... ik zei MAAMMM!!! STOP!!! icon_cab.gif die heeft dus dat nummer op haar ipod staan... duh.gif

Maargoed, ik respecteer haar muzieksmaak, zolang ze het maar niet na gaat zingen in mijn belevenis.

Sowieso vind ik het onzin om iemand gay te noemen, stel jullie eens voor dat JB in jullie klas zat, hadden jullie hem dan ook uitgescholden/gepest/In elkaar getrapt? Omdat hij anders is dan jullie? Wat een onzin zeg... icon_cab.gif Ik vind z'n muziek ook niet goed, maar om 'm dan helemaal verrot te schelden/pesten. crazy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Bieber mag voor mijn part opbieberen, hij kan idd wel mooi zingen enzo, de tonen, niet zijn muziek zelf, maar ik haat hem gewoon, ik mag hem totaal niet. Wedden dat als hij later 30 jaar is, dat hij dan totaal niet zo bekend zal zijn als nu en dat hij terug zal kijken naar deze tijden, zijn non-volwassen tijden, toen iedereen hem en zijn nog jonge en 'lieve' stem nog mag hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach hij heeft in ieder geval het bloempotkapsel weer teruggebracht, die heb ik niet meer gezien sinds die 4 gasten hier beneden.

Dat was toch toen je mij foto zag in het Foto album? Ik vind Justin Bieber nog steeds niks, en hoor steeds minder van hem. Deze eendagsvlieg is langzaam aan het doodgaan, en god wat ben ik er blij om.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niks tegen homo's laat ik dat eerst maar even duidelijk maken, maar serieus, KOM OP zijn stem is toch niks waard?

Ik vind het een irritant rotjoch, met zijn stem en zijn aandachttrekkerij.

Tegenwoordig kan iedereen muziek maken, zolang ze er maar goed uitzien. vroeger was alles beter.

Meestal zul je wel zien dat nadat de dood de nummers weer populair worden, maar ik durf te wedden dat dat bij de hedendaagse artiesten niet zo is.

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...