Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

EDIT: 'k Vraag me toch af wie de 5 is die helemaal weg van JB zijn :)

Mensen met verstand van muziek. :puh:

Justin Bieber komt trouwens met een eigen nagellak lijn op de markt. Misschien leuk voor aan je vriendin te geven, mannen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

  • 2 weken later...

Oke, dit kwam echt zo belachelijk aan, ik dacht dat dat filmpje nep was, maar nu ik dat filmpje zelf bekijk pis ik in m'n broek van het lachen, omg wat een dorpsidioot is die vent. schater.gifschater.gifschater.gif

Weet je nou wel of niet of het filmpje echt of nep is? :puh:

Dit filmpje is van Onion news, die hebben altijd van dat soort maffe fimpjes. Zoek maareens op :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Al zou het kloppen, who cares? Lady Gaga is bisexueel, Kele van Bloc Party is gay, ga zo maar door. Wat maakt het nou uit? Als het geen invloed heeft op hun muziek zie ik niet in waarom er een hype moet wezen over z'n geaardheid, merk deoderant, of pilletjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Er gaan wel geruchten dat hij zich kaal wilt scheren. In mijn ogen een domme zet, zijn kapsel is wel zijn handelsmerk geworden.

Ze noemen mij nu Justin Bieber op school door mijn kapsel terwijl het er heel anders uitziet. Ik hoop dat iezichzelf kaalscheert, dan ben ik daar ook weer van af :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...