Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

Het enigste wat ik gay vindt is de titel van dit topic, het lijkt me meer een topic voor op een forum waar meer vrouwen zitten.

Maar goed, ik vind Justin Bieber niet per se goed, maar ook niet per se slecht. Zijn stijlvan muziek is niet echt mijn stijl. Ik snap eigenlijk niet waarom al die haters speciaal naar de clips van Justin Bieber kijken om hem daar compleet aftekraken in de comments. Kijk dan gewoon niet dan verspil je tenminste geen tijd. Waarschijnlijk zullen er ook wel mensen jaloers zijn op Justin Bieber. Maar laat hem nu gewoon genieten van zijn succes, door de pubertijd kan het toch gebeuren dat zijn carrière stopt. Dus tot die tijd moetne de haters, Justin Bieber maar zoveel mogelijk vermijden.

Zo denk ik er toch over. :puh:

@Hieronder: Wauw, dat heb je mooi onderbouwd zeg.

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

Ik ben ook niet zo voor JB's muziek of zo, maar ik vind het belachelijk dat iedereen die zijn muziek niet graag hoort is of iemand die bekend is of zo meteen gay wordt genoemd.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook niet zo voor JB's muziek of zo, maar ik vind het belachelijk dat iedereen die zijn muziek niet graag hoort is of iemand die bekend is of zo meteen gay wordt genoemd.

Dat komt door ze irritante hoge stemmetje en ze andere trekjes zoals haar enzo

Link to comment
Delen op andere websites

yeah 100 bericht opp een bieber topic

maar ff die gast kan niet zingen

Wil je misschien je mening onderbouwen? :7

Hierboven; +1.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

ik zag op tmf 1 uurtje geleden ofzo diary of justin bieber jezus wat is hij een mietje auw me arm doet zeer en huilen en daarna weer vrolijk zonder pijn

edit kij een bij mijn sign

Bewerkt: door Agent_Smith
Link to comment
Delen op andere websites

ik zag op tmf 1 uurtje geleden ofzo diary of justin bieber jezus wat is hij een mietje auw me arm doet zeer en huilen en daarna weer vrolijk zonder pijn

edit kij een bij mijn sign

Dat doen toch 3 of 4 jarigen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Naar aanleiding van het verzoek van velen gaat het topic weer open. Wel wil ik benadrukken dat dit OPINIE is, inhoudsloze posts met loze leuzen als 'hij is gay' of 'ik ram hem dood als ik hem tegen kom' zijn zeer onwenselijk en kunnen worden bestraft met een warn. Het topic staat open voor een discussie over Justin Bieber of het uiten van je mening op een normale manier. De poll is aangepast vanwege een erg opdringerige mening die daarin verwerkt was. Wanneer het topic weer een puberale wending krijgt volgen er warns en hoogstwaarschijnlijk opnieuw een slotje.

Topic heropend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik persoonlijk vind dat Justin bepaald geen slechte stem heeft. Hij zit voor de pubertijd, dus dat mooie, hoge en kinderlijke zit er nog in. En ach, al die bullshit eromheen moet je gewoon negeren, persoonlijk vind ik ook dat Lady GaGa zich vrij achterlijk in de media gedraagt. Maar daar wordt dan geen provocerend topic over geopend.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar aanleiding van het verzoek van velen gaat het topic weer open. Wel wil ik benadrukken dat dit OPINIE is, inhoudsloze posts met loze leuzen als 'hij is gay' of 'ik ram hem dood als ik hem tegen kom' zijn zeer onwenselijk en kunnen worden bestraft met een warn. Het topic staat open voor een discussie over Justin Bieber of het uiten van je mening op een normale manier. De poll is aangepast vanwege een erg opdringerige mening die daarin verwerkt was. Wanneer het topic weer een puberale wending krijgt volgen er warns en hoogstwaarschijnlijk opnieuw een slotje.

Topic heropend.

Bedankt voor een nieuw kansje, waarom was jij geen scheidsrechter bij Nederland - Spanje? :7

>>> Door Jowx: Omdat een wedstrijd fluiten niet samen gaat met bier.. :bier: <<<

Nou, in tegenstelling to de scheids zal dat prima gaan. :7

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...