Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

Er gaan wel geruchten dat hij zich kaal wilt scheren. In mijn ogen een domme zet, zijn kapsel is wel zijn handelsmerk geworden.

Ze noemen mij nu Justin Bieber op school door mijn kapsel terwijl het er heel anders uitziet. Ik hoop dat iezichzelf kaalscheert, dan ben ik daar ook weer van af :).

Ja en dan worden de gene die kaal zijn weer geen JB genoemd zeker? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

Er gaan wel geruchten dat hij zich kaal wilt scheren. In mijn ogen een domme zet, zijn kapsel is wel zijn handelsmerk geworden.

Ze noemen mij nu Justin Bieber op school door mijn kapsel terwijl het er heel anders uitziet. Ik hoop dat iezichzelf kaalscheert, dan ben ik daar ook weer van af :).

Max jou haar lijkt er nog best wel op hoor :puh: .

Op mijn school zit trouwens een complete look a like van Justin Bieber 0_0 .

hij is alleen wat langer maar je zou bijna denken dathet JB was :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

BabyCakes (Of BBYCKS) is een merk voor 'hippe', aan anorexia lijdende mensen die hun woordenschat hebben aangevuld met woorden als 'kawaii', ':3' 'cute' en 'awesome'. Het zijn op zich wel toffe shirts, maar volgens mij pas je die dingen niet meer als je meer dan 50 kilo weegt. Alle modellen op de site hebben in ieder geval maatje XXS, wat me op zo'n leeftijd nou niet echt gezond lijkt. Verder lijkt me vooral de naam niet echt goed gekozen. Ik zou voor geen goud rond willen lopen met een shirt waar in dikke, gekleurde koeienletters 'BABYCAKES' op staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd. Maar wat heeft dat met Bieber te maken...?

Oh, Justin is nu officieel populair, hij is op South Park geweest. De meest lame-achtige "grap" ooit, en totaal niet South Park waardig, maar hij is er wel in geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb er niets tegen, weet ook zo ie zo niet hoe ze in elkaar zit.

Voor de gewone fans die wel normaal tegen een andere mening kunnen: Top dat je ergens van houdt, laten we het zo houden.He dat iedereen gewoon kan leven met een andere mening.

Maar ik word schijt ziek van die fans, die fans die niet tegen een onderbouwde mening kunnen, die die zogenaamde Randebielen Mentaliteit met zich mee slepen(Ze haten, wij stokje voor steken), schijt ziek, Ook worden er mensen gewoon lichaamelijk pijn gedaan, ik heb gelezen dat er al iemand is neer gestoken om dat die persoon het niet kon warderen! Hoe laag kan het nog gaan ? En dan vinden ze het nog gek ook dat er zo veel haters zijn, begin maar bij je zelf aftevragen hoe dat nou komt ! Die fans zijn als een Ziekte die ronddwalen omdat niemand een fuck om ze geeft, aandachtorgels die schreeuwen om aandacht omdat ze dat niet van hun ouders krijgen, omdat ze op school flink in de zeik worden genomen, en terecht. Je mag ze noemen zoals je wilt, maar noem ze geen mensen want dat zijn ze niet, dat kunnen geen mensen zijn.

In nog geen honderd jaar Kunnen gewone mensen zo butthurt raken vanwege vrijheid van menings uiting en een andere mening, dat soort gevallen zijn het topunt van overdrijven !!

Puur toeval :7 weer in dit topic :

2na4krd.png

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Hij ziet er inderdaad gay uit, en zo spectaculair zingt hij niet, het is gewoon nog een kind dat nog niet pubert. Later zal hij er waarschijnlijk veel spijt van hebben dat hij ooit zo idioot is geweest. Die knaap is gewoon op het internet ontdekt en er zijn producers die denken; die kan er gay uitzien en jonge meiden vinden dat tof, hij kan niet echt zingen maar we plaatsen er wel wat vette beats bij. Die jonge maakt clips met volwassen vrouwen bij en neger-rappers, hij probeert cool te doen maar hij is gewoon een ongelooflijke janet die het voor de bekendheid en het geld doet.

Er is zoveel onbekende muziek die beter verdient dan Justin 'Gay' Bieber!

Niks aan te veranderen

Bewerkt: door Ultimate-Killer
Link to comment
Delen op andere websites

Hij ziet er inderdaad gay uit, en zo spectaculair zingt hij niet, het is gewoon nog een kind dat nog niet pubert. Later zal hij er waarschijnlijk veel spijt van hebben dat hij ooit zo idioot is geweest. Die knaap is gewoon op het internet ontdekt en er zijn producers die denken; die kan er gay uitzien en jonge meiden vinden dat tof, hij kan niet echt zingen maar we plaatsen er wel wat vette beats bij. Die jonge maakt clips met volwassen vrouwen bij en neger-rappers, hij probeert cool te doen maar hij is gewoon een ongelooflijke janet die het voor de bekendheid en het geld doet.

Er is zoveel onbekende muziek die beter verdient dan Justin 'Gay' Bieber!

Niks aan te veranderen

Dat dacht ik laatst ook over toen ik deze bandhoorde die maar een album heeft gemaakt. Ik vind dan deze band een tweede kans verdient.

http://www.youtube.com/watch?v=txVqzXDdCQ4

Klinkt raar, maar zo denk ik er toch over.

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...