Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

  • 2 weken later...

Dat is het geweldige van muziek, niemand heeft dezelfde smaak. Het kan mij persoonlijk geen flikker schelen welke awards mijn favoriete bands hebben gewonnen. Ik weet dat ik hun muziek geweldig vind, of m'n buurman er ook zo over denkt maakt me vrij weinig uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft anders ook diverse prijzen gewonnen waaronder 2 MTV music awards. Dus ja, beetje tegenstrijdig is het wel. :puh:

Dus dan is ie gelijk goed?

Zijn miljoenen underground artiesten beter dan die warme bakker.

Zie jij staan dat ik zeg dat hij goed is? Ik zeg alleen dat hij ook prijzen wint en dat het daarom wel grappig en tegenstrijdig is dat hij ook schijnbaar erg "failt". Ik Heb niet gezegd dat hij ook goed is. Dus waar je dat nou weer vandaan haalt mag joost weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft anders ook diverse prijzen gewonnen waaronder 2 MTV music awards. Dus ja, beetje tegenstrijdig is het wel. :puh:

Dus dan is ie gelijk goed?

Zijn miljoenen underground artiesten beter dan die warme bakker.

Zie jij staan dat ik zeg dat hij goed is? Ik zeg alleen dat hij ook prijzen wint en dat het daarom wel grappig en tegenstrijdig is dat hij ook schijnbaar erg "failt". Ik Heb niet gezegd dat hij ook goed is. Dus waar je dat nou weer vandaan haalt mag joost weten.

Nee slimmerik, wat ik ermee wil zeggen is, ook al heeft ie tien miljard awards gewonnen, betekend niet direct dat hij goed is, wat veel mensen wel denken als ze dat horen.

Hij wordt alleen goed gepromoot en dat maakt hem populair en dan krijgt ie dus sneller awards etc.

Daarnaast zijn er genoeg mensen die betere muziek dan hem maken of meer talent hebben, maar die zijn niet populair, dus die awards zeggen vaak niet veel.

Enigste die awards winnen zijn de kontenverkopers.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee slimmerik, wat ik ermee wil zeggen is, ook al heeft ie tien miljard awards gewonnen, betekend niet direct dat hij goed is, wat veel mensen wel denken als ze dat horen.

Hij wordt alleen goed gepromoot en dat maakt hem populair en dan krijgt ie dus sneller awards etc.

Daarnaast zijn er genoeg mensen die betere muziek dan hem maken of meer talent hebben, maar die zijn niet populair, dus die awards zeggen vaak niet veel.

Enigste die awards winnen zijn de kontenverkopers.

Achja, natuurlijk. Altijd zijn zóveel mensen beter hier, zoveel mensen beter daar. Maar als die mensen dan zoveel beter zijn, waarom hebben die dan geen award gewonnen? Word altijd zo moe als ik dit soort uitspraken lees zonder ook maar een half argument erin terug te vinden.

Overigens is muziek nog altijd een kwestie van smaak. En aangezien over smaak niet te twisten valt, moet jij gewoon lekker je kaken op elkaar houden, in plaats van te gaan rondbazuinen dat het allemaal onzin is en er betere zijn. Schijnbaar dacht MTV er anders over en ik hecht meer waarde aan hun muziekkennis dan dat van jou.

En kontenverkopers? Weet niet hoe je daar nou weer opkomt!? Mja, zal wel weer aan mij liggen... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Achja, natuurlijk. Altijd zijn zóveel mensen beter hier, zoveel mensen beter daar. Maar als die mensen dan zoveel beter zijn, waarom hebben die dan geen award gewonnen? Word altijd zo moe als ik dit soort uitspraken lees zonder ook maar een half argument erin terug te vinden.

Overigens is muziek nog altijd een kwestie van smaak. En aangezien over smaak niet te twisten valt, moet jij gewoon lekker je kaken op elkaar houden, in plaats van te gaan rondbazuinen dat het allemaal onzin is en er betere zijn. Schijnbaar dacht MTV er anders over en ik hecht meer waarde aan hun muziekkennis dan dat van jou.

En kontenverkopers? Weet niet hoe je daar nou weer opkomt!? Mja, zal wel weer aan mij liggen... :bonk:

Omdat er genoeg talenten zijn die zich daadwerkelijk voor hun muziek leven en zichzelf niet verkopen.

Er zijn genoeg mensen die bv. naar Idols/Popfarts/etc. gaan zodat ze (hopelijk) ontdekt worden, maar er zijn ook mensen die dat niet willen, bv. mensen die door een vriend of dergelijke worden aangemeld maar toch verdomd ver komen.

Waarom die mensen geen awards winnen, omdat ze niet bekend zijn of dat zelfs willen zijn, omdat zij voor muziek leven, en niet snel snel muziek willen maken zodat een of andere leipo geld uit hun kan slaan.

En tuurlijk is iedereen hun smaak anders, maar denk even logisch na jongen, Justin Bieber is maar een eendagsvlieg, zodra hij zijn zakcentjes binnen heeft hoor jij er niks meer van.

Een stukje over je MTV gedeelte, komt uit lyrics van Ice Cube:

Giving our music away to the mainstream

Don't you know they ain't down with the team

They just sent they boss over

Put a bug in your ear and now you crossed over

On MTV but they don't care

They'll have a new nigga next year

You out in the cold

Dat gaat ook gebeuren met je geliefde Justin Bieber.

Maar enigste kennis dat MTV heeft, is het geld dat ze binnen krijgen, zet eens MTV op, zie jij muziek? Juist.

Dat hij bij MTV Awards was en het een of ander heeft gewonnen is wel allemaal leuk en aardig, maar serieus, wat zeggen die MTV awards nou eigenlijk?

Hoor jij nog wat over Esmee Denters?

Die brengt nu ook maar eens in het half jaar een singeltje uit zodat ze weer haar rekeningetjes kan betalen.

En zij heeft ook wat gewonnen bij TMF/MTV awards, dus wat zeggen die dingen, juist, zeer weinig tot niets.

Ohja, sorry dat ik op je Justin Bieber piemeltje heb getrapt, kusjes...

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Echt heel veel tekst maar niet één onderbouwd argument. Enkel jouw heilige mening op awards. Hoe krijg je het toch voor mekaar. :klap:

Bovendien ben ik helemaal niet op mijn pik getrapt, dan had je voet nu immers gebroken geweest. Dat terzijde. Ik vraag me alleen af waarom je zo in de ruimte loopt te lullen? Prima hoor dat je geen fan bent van hem, maar kom dan niet met allerlei onzin aanzetten dat die awards niks zijn en blah blah blah.

Esmee Denters heeft overigens vrij recent nog een single uitgebracht samen met Justin Timberlake. Just to let you know...

Link to comment
Delen op andere websites

Hihi, grappig hoe awards zoiets kunnen opbrengen. Awards zijn gewoon nutteloos. Awards zijn óf de mening van een handvol mensen, óf de mening van een hele groep mensen die maar een beperkte genre muziek luisteren. Zoals MTV mensen. Ik, als trouwe liefhebber van electronische muziek zoals Massive Attack, Does It Offend You, Yeah?, Prodigy, etcetera ga geen MTV kijken. Dus als er weer zo'n MTV awards shizzle is ga ik niet nomineren en ook niet stemmen. Veel mensen doen zoals mij in dit voorbeeldje, etcetera, blah blah blah, en bam, je hebt de MTV awards welke gewonnen worden door mainstream populaire artiesten zoals Lady Gaga en Justin Bieber en zulk soort mensjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Echt heel veel tekst maar niet één onderbouwd argument. Enkel jouw heilige mening op awards. Hoe krijg je het toch voor mekaar. :klap:

Bovendien ben ik helemaal niet op mijn pik getrapt, dan had je voet nu immers gebroken geweest. Dat terzijde. Ik vraag me alleen af waarom je zo in de ruimte loopt te lullen? Prima hoor dat je geen fan bent van hem, maar kom dan niet met allerlei onzin aanzetten dat die awards niks zijn en blah blah blah.

Esmee Denters heeft overigens vrij recent nog een single uitgebracht samen met Justin Timberlake. Just to let you know...

Gaap, is pas een half jaar oud en dus niet echt recent :zz:

Daarnaast, ik kan er niks aan doen dat jij alleen mainstream luistert, en dit dus 'onzin' vindt.

Maargoed, open je ogen eens naar 'underground', er is genoeg goeds te vinden en vaak ook meer talent dan wat er op MTV is, met bv. autotune.

Hayte: _O_

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...