Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

Hihi, is dat underground? :7

Dus volgens jou is The Prodigy underground, Does It Offend You, Yeah?, en andere bandjes zoals Massive Attack (hm, dat is semi-underground eigenlijk).

En dingen zoals die Defqon rommel is ook underground, volgens jou? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hihi, grappig hoe awards zoiets kunnen opbrengen. Awards zijn gewoon nutteloos. Awards zijn óf de mening van een handvol mensen, óf de mening van een hele groep mensen die maar een beperkte genre muziek luisteren. Zoals MTV mensen. Ik, als trouwe liefhebber van electronische muziek zoals Massive Attack, Does It Offend You, Yeah?, Prodigy, etcetera ga geen MTV kijken. Dus als er weer zo'n MTV awards shizzle is ga ik niet nomineren en ook niet stemmen. Veel mensen doen zoals mij in dit voorbeeldje, etcetera, blah blah blah, en bam, je hebt de MTV awards welke gewonnen worden door mainstream populaire artiesten zoals Lady Gaga en Justin Bieber en zulk soort mensjes.

Agreed, het is gewoon allemaal smaak en MTV behandeld alleen mensen die op dat moment populair zijn Bieber had die prijs nooit gewonnen als hij niet zo bekand was dus gaat weinig uit op je 'talent'.

Wat is volgens jou "underground", als ik vragen mag?

Underground betekent voor mij een artiest die niet aan een grote platenlabel(Denk aan interscope, Geffen records enzo) is verbonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hihi, is dat underground? :7

Dus volgens jou is The Prodigy underground, Does It Offend You, Yeah?, en andere bandjes zoals Massive Attack (hm, dat is semi-underground eigenlijk).

En dingen zoals die Defqon rommel is ook underground, volgens jou? :puh:

The Prodigy komt niet op MTV? Ik hoor ze er anders genoeg. Massive Attack heb ik ook wel eens op MTV gezien volgens mij. Niet dat de airtime van een band/artiest bepaald of iets underground is of niet...

En over wat underground is of niet, volgens Wikipedia heeft underground een vaste definitie.

Underground-muziek refereert aan een verscheidenheid van muziekgenres die een cult-waardering hebben ondanks gebrek aan mainstream aandacht of commerciële promotie. De term underground refereert aan een kleine groep mensen die gezamenlijk een subcultuur vormen vanwege overeenkomstige idealen ten aanzien van kunst of muziek of andere onderwerpen als politiek. Undergroundbands zijn veelal verbonden aan onafhankelijke platenlabels, spelen internationaal in speciaal daarop gefocuste podia en de promotie verloopt voornamelijk via mond-tot-mondreclame, internetsites, fansites, college radio of instanties als de VPRO en John Peel.

Link to comment
Delen op andere websites

Hihi, is dat underground? :7

Dus volgens jou is The Prodigy underground, Does It Offend You, Yeah?, en andere bandjes zoals Massive Attack (hm, dat is semi-underground eigenlijk).

En dingen zoals die Defqon rommel is ook underground, volgens jou? :puh:

Defqon is anders flink populair hier in Nederland, maar Prodigy is niet bepaald underground, toch wel een aantal games die Prodigy heeft gebruikt en weet ook haast zeker dat ze op MTV zijn geweest.

Er zijn een aantal mainstream artiesten/groepen die zich niet zo verkopen dan de meeste, kijk maar eens naar Gorillaz, ipv. de meeste om het jaar een album uit te brengen, hebben ze 5 jaar gewacht zodat er iets hoogstaand eruit kwam, en het is ze gelukt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, komen ze op MTV? Weet ik veel, ik kijk dat nooit. Als ik kijk kijk ik meestal TMF, die is eerder in de programma lijst. Al is MTV wel iets minder mainstream dan TMF, ja...

De Engelse wikipedia, aan de andere kant, vertelt mij dat er mensen zijn die denken dat er juist geen underground scene meer is, door het internet.

In the 2000s, the increasing availability of the Internet and digital music technologies made underground music easier to distribute using streaming audio and podcasts. Some experts in cultural studies now argue that that there is no underground because the internet has made what was underground music accessible to everyone at the click of a mouse.

@Hierboven; ach, als je maar genoeg de Engelse radio aan zet (BBC Radio 1 ftw!) zal je erachter komen dat Gorillaz ook niet zo héél underground is. Hun nieuwste album vond ik persoonlijk overigens redelijk slecht. En als je underground-heid gaat meten op in games of wat dan ook, dan zijn bands zoals UNKLE heel mainstream, volgens jou.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

MTV spendeert geen of minder aandacht aan dat "underground" gedoe van jullie omdat nou eenmaal weinig mensen dat leuke muziek vinden. Pech voor jullie. Helaas pindakaas. SBS6 gaat ook geen films uitzenden die niemand leuk vind, zo geld dat ook met muziek. Ik vind het prima dat je naar dat genre luisterd, alleen is het niet interessant voor MTV om dat uit te zenden vanwege de zeer kleine doelgroep.

Verder heb jij totaal geen recht van spreken om mij te wijzen opdat ik underground muziek moet luisteren. Dat vind ik nou eenmaal bagger muziek. Let ook op wat ik zeg, IK VIND. Als is luister naar "maintream" muziek moet ik dat lekker zelf weten, maar zit dat niet te wachten op figuren zoals jij om mij te vertellen dat ik niet goed snik ben.

En niet om te scoren, maar Justin Bieber heeft meer fans dat die artiesten die jij net opnoemt. Ergo, hij wind awards en die guys van jullie niet. Thats how it works.

Link to comment
Delen op andere websites

En niet om te scoren, maar Justin Bieber heeft meer fans dat die artiesten die jij net opnoemt. Ergo, hij wind awards en die guys van jullie niet. Thats how it works.

En dat zou iets boeien :clown:?

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt het in godsnaam uit of je buurman ook naar Justin Bieber luistert? Wat maakt het uit of hij awards wint of niet. Wat maakt het uit of hij veel fans heeft. Als zijn muziek maar goed is en goed blijft, toch?

Het kan mij persoonlijk geen barst schelen wie er allemaal naar mijn muziek luisteren. Ik vind het geweldig, en ik vind het leuk om naar ze te luisteren. Een award is ook maar een flut beeldje welke je weer in een kast flikkert ofzo.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

MTV spendeert geen of minder aandacht aan dat "underground" gedoe van jullie omdat nou eenmaal weinig mensen dat leuke muziek vinden. Pech voor jullie. Helaas pindakaas. SBS6 gaat ook geen films uitzenden die niemand leuk vind, zo geld dat ook met muziek. Ik vind het prima dat je naar dat genre luisterd, alleen is het niet interessant voor MTV om dat uit te zenden vanwege de zeer kleine doelgroep.

Verder heb jij totaal geen recht van spreken om mij te wijzen opdat ik underground muziek moet luisteren. Dat vind ik nou eenmaal bagger muziek. Let ook op wat ik zeg, IK VIND. Als is luister naar "maintream" muziek moet ik dat lekker zelf weten, maar zit dat niet te wachten op figuren zoals jij om mij te vertellen dat ik niet goed snik ben.

En niet om te scoren, maar Justin Bieber heeft meer fans dat die artiesten die jij net opnoemt. Ergo, hij wind awards en die guys van jullie niet. Thats how it works.

Underground is geen genre, underground is een gedeelte van bv. rap, dubstep, hardcore, rock, etc.

Zoals je al eerder zei, ieder heeft zijn eigen smaak, enigste reden dat MTV dat niet doet is heel simpel, ze verdienen er niks op.

Als ze niks op Bieber konden verdienen, zat ie nog steeds op school.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij krijgt aangepast onderwijs thuis. Maar goed, kunnen we geen einden brijen aan dit wellus-nietus spelletje? Men heeft nu eindelijk door dat muziek een kwestie van smaak is. En of Justin nu wel of geen awards wint, ik blijf hem goed vinden. Punt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Er is iets met de M van MTV, namelijk dat het overbodig is geworden. Hoe dan ook, van de televaag, een aantal dagen geleden:

Selena Gomez met dood bedreigd

van onze redactie

Selena Gomez is haar leven niet meer zeker. Het liefje van Justin Bieber wordt met de dood bedreigd.

De 18-jarige Selena krijgt veel doodsbedreigingen van de Bieber-fans. De tienermeisjes sturen Selena op Twitter veel hatelijke berichtjes vol met verwijten. De fans willen haar vermoorden of dreigen zelfs een einde aan hun leven te maken als zij Justin blijft zien.

De twee tortelduifjes zijn al meerdere keren samen gespot, maar zij ontkennen nog steeds dat ze een relatie hebben.

Zo typisch... ik lachte me kapot toen ik het las. De psychiaters gaan overuren draaien als Bieber zijn relatie met haar bevestigt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...