Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

Zo....de Justin Bieber kloon uit X-factor is gelukkig van het beeldscherm af. Nou de "echte" nog en het leven wordt weer mooi :D

@Fiegel hieronder. Het was niet eens sarcastisch maar gewoon een grapje..... je zou me inmiddels toch moeten kennen.....

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

Gooi dat topic dicht ofzo, als zelfs mod+ niet meer normaal kan reageren (sarcastisch of niet) vraag ik me af wat voor zin het heeft.. :)

Mods zijn ook maar mensen met een gevoel voor humor. Iedereen heeft het recht zijn gedachtes te laten horen.

Zelf spuug ik op bieber, en kan de bieber lookalikes van tegenwoordig ook niet echt waarderen.

justin-bieber-never-sing-never.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wat de fuck is iedereens probleem? Ok, je vindt z'n muziek niet leuk. Dus?

Ik ga nou ook geen eieren naar gabbers gooien omdat hun simplistische muziek smaak zuigt, ik ga nou ook geen stenen naar emo's gooien omdat ze vaag zijn, ik ga ook geen anti-dreadlock gozers hyves fanclub op richten omdat ik vind dat ze wiet rokende druggies zijn. Wat is het probleem, kom op.

Link to comment
Delen op andere websites

M'n reactie is verwijderd? schater.gif

Dus blijkbaar vindt je ook dat je dat niet zegt mod ofniet... ;)

en als mod geef je toch ook een beetje het goede voorbeeld ofniet?

Bewerkt: door jordib12
Link to comment
Delen op andere websites

Wat de fuck is iedereens probleem? Ok, je vindt z'n muziek niet leuk. Dus?

Ik ga nou ook geen eieren naar gabbers gooien omdat hun simplistische muziek smaak zuigt, ik ga nou ook geen stenen naar emo's gooien omdat ze vaag zijn, ik ga ook geen anti-dreadlock gozers hyves fanclub op richten omdat ik vind dat ze wiet rokende druggies zijn. Wat is het probleem, kom op.

Ik vind niet alleen zijn muziek belachelijk kut, maar de manier waarop hij er af en toe bij loopt gaat mij ook al te ver. 'Kijk mij ik ben juuu boooyy JééééééééBéééééé', 9,5 miljoen follers op me twitter allluuuuussss, tjek mijn stoere loopie dan en de manier waarop ik kanster rappers uit duuu US fking AA een handjuu geef, respect maaiinn'.

Zo ongeveer dus.

Overigens gooi jij gabbers in hetzelfde hoekje als vele hier doen met Justin Bieber, wat gij niet wilt dat u geschied doe dat dan ook een ander niet.

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens gooi jij gabbers in hetzelfde hoekje als vele hier doen met Justin Bieber, wat gij niet wilt dat u geschied doe dat dan ook een ander niet.

Dat doet hij helemaal niet, hij wilt zijn punt duidelijk maken door middel van een paar voorbeelden. Het hadden ook net zo goed de kippenmensen kunnen zijn die hij als voorbeeld gebruikte.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind niet alleen zijn muziek belachelijk kut, maar de manier waarop hij er af en toe bij loopt gaat mij ook al te ver. 'Kijk mij ik ben juuu boooyy JééééééééBéééééé', 9,5 miljoen follers op me twitter allluuuuussss, tjek mijn stoere loopie dan en de manier waarop ik kanster rappers uit duuu US fking AA een handjuu geef, respect maaiinn'.

Zo ongeveer dus.

Overigens gooi jij gabbers in hetzelfde hoekje als vele hier doen met Justin Bieber, wat gij niet wilt dat u geschied doe dat dan ook een ander niet.

Hihi, ooit van marketing gehoord? Zulk soort zooi moet hij doen van zijn platen contract. Zulk soort dingen vinden zijn fans geweldig, en hoe leuker ze hem vinden hoe meer merchandise e.a. ze van hem kopen. Maar dan nog, ik zie ook al te vaak van die mooi boys met hun kinky petjes en hun ultra sexy bodywarmers die zwaar chillaxed zijn, maar dan ga ik toch ook geen eieren naar hem gooien?

Ik behandel gabbers overigens niet hetzelfde als de meesten hier in dit topic doen. Zie jij een anti-hardcore/style gabber post van mij in het hardcore/style topic? Zie je mij haat filmpjes posten in statusupdates? Nee, ik wens ze veel plezier met hun muziek smaak, ook al vind ik het zelf simplistisch. Ik ken de lijn tussen het uiten van een mening en doodverwijzingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens gooi jij gabbers in hetzelfde hoekje als vele hier doen met Justin Bieber, wat gij niet wilt dat u geschied doe dat dan ook een ander niet.

Dat doet hij helemaal niet, hij wilt zijn punt duidelijk maken door middel van een paar voorbeelden. Het hadden ook net zo goed de kippenmensen kunnen zijn die hij als voorbeeld gebruikte.

Hij doet hetzelfde als de rest van dit topic, zijn mening uitte. De meerderheid zegt dat hier dmv van 'Justin Bieber is kut', hij doet dat dan met die muziekstyle simplistisch vinden. En wanneer je voorbeelden geeft, neem dan een neutrale kant aan, hij zet in zijn voorbeeld duidelijk een mening neer, wat de rest hier dus ook doet. En hij vond het kwalijk dat mensen zo over justin bieber praten, dus ik vind het dan kwalijk dat hij zo over een ander genre praat.

Hihi, ooit van marketing gehoord? Zulk soort zooi moet hij doen van zijn platen contract. Zulk soort dingen vinden zijn fans geweldig, en hoe leuker ze hem vinden hoe meer merchandise e.a. ze van hem kopen. Maar dan nog, ik zie ook al te vaak van die mooi boys met hun kinky petjes en hun ultra sexy bodywarmers die zwaar chillaxed zijn, maar dan ga ik toch ook geen eieren naar hem gooien?

Al moest het van zijn moeder, het maakt mij helemaal niets uit. Ik vind dat er gewoon niet uitzien en mede daardoor haat ik dat knulletje. Nu is haat misschien niet goed, maar toch zie ik mezelf geen handtekening van hem vragen.

En waarom zou je eieren gooien? Van mij mag je gerust hoor, ik moedig het zelfs aan. Maar het slaat helemaal nergens op, mensen uitten hier gewoon hun mening (wellicht niet correct). Dat er mensen zijn die te beperkt zijn om dat ook te doen en eieren nodig hebben staat er ook geheel buiten, die vind je hier ook niet.

Ik behandel gabbers overigens niet hetzelfde als de meesten hier in dit topic doen. Zie jij een anti-hardcore/style gabber post van mij in het hardcore/style topic? Zie je mij haat filmpjes posten in statusupdates? Nee, ik wens ze veel plezier met hun muziek smaak, ook al vind ik het zelf simplistisch. Ik ken de lijn tussen het uiten van een mening en doodverwijzingen.

Ondanks het feit dat ik dat wellicht niet zie, uit je toch je mening wat bij een hardstyle fan hard aan kan komen, evenals het hier gaat met Justin Bieber. De ene vind hem alles, de andere vind hem gewoon kut.

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik kan zien is mijn kant neutraal. Ik kan ook niet tegen Bieber muziek en vind het ook zo origineel als de pest. Maar zie je mij eieren naar hem gooien? Nee, daar zie ik het doel niet van in. Ik kan niet tegen simplistische hardstyle wat telkens hetzelfde is in essentie, maar zie je mij schoenen naar die DJ's gooien? Nee, what's the point.

Ik hou van Calvin Harris. Ik hou van Death From Above 1979. Ik hou van orginele muziek welke meestal onbekend is. En daar houd ik van. Ik zou dolgraag naar een concert van Crystal Castles willen. Maar dan wil ik naar Crystal Castles. Niet naar een bandlid die onder de eieren zit. Als ik daar heen ga wil ik muziek welke ik geweldig vind, geen jaloezie-rage van iemand.

Ook blijf ik vinden dat het ergens op slaat. Ja, er zijn mensen die zich gewoon normaal kunnen uiten en zeggen dat ze niks voor zijn muziek voelen en het daar ook bij laten. Maar er zijn zat mensen die hem liever dood zouden willen zien, en dat vind ik gewoon apart en onnodig. Er zijn mensen die gewoon het plezier van een ander willen weghalen, lijkt het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook niets met JB, maar ik moet me wel bij Hayte aansluiten. Die anti-Bieber sfeer is echt overal aanwezig. Je kunt geen filmpje op Youtube meer bekijken zonder dat er pagina's vol staan met verwijzingen naar Justin. Zijn muziek is ook niet mijn ding, maar hem doodwensen slaat echt als een lul op een drumstel. Hij zit gewoon flink onder de plak van zijn management. En hij is er HUGE mee geworden, dus waarom niet? Laat het gewoon, weet je. Leven en laten leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...