Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

Ook blijf ik vinden dat het ergens op slaat. Ja, er zijn mensen die zich gewoon normaal kunnen uiten en zeggen dat ze niks voor zijn muziek voelen en het daar ook bij laten. Maar er zijn zat mensen die hem liever dood zouden willen zien, en dat vind ik gewoon apart en onnodig. Er zijn mensen die gewoon het plezier van een ander willen weghalen, lijkt het wel.

Dan zou ik je helaas moeten teleurstellen, maar zolang de mensheid zal bestaan zullen er ook complete debielen blijven rondlopen, hoe jammer het ook is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

Wat de fuck is iedereens probleem? Ok, je vindt z'n muziek niet leuk. Dus?

Ik ga nou ook geen eieren naar gabbers gooien omdat hun simplistische muziek smaak zuigt, ik ga nou ook geen stenen naar emo's gooien omdat ze vaag zijn, ik ga ook geen anti-dreadlock gozers hyves fanclub op richten omdat ik vind dat ze wiet rokende druggies zijn. Wat is het probleem, kom op.

Ik vind niet alleen zijn muziek belachelijk kut, maar de manier waarop hij er af en toe bij loopt gaat mij ook al te ver. 'Kijk mij ik ben juuu boooyy JééééééééBéééééé', 9,5 miljoen follers op me twitter allluuuuussss, tjek mijn stoere loopie dan en de manier waarop ik kanster rappers uit duuu US fking AA een handjuu geef, respect maaiinn'.

Zo ongeveer dus.

Overigens gooi jij gabbers in hetzelfde hoekje als vele hier doen met Justin Bieber, wat gij niet wilt dat u geschied doe dat dan ook een ander niet.

Dat is de media..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vind Justin een zielig knulletje dat waarschijnlijk van zijn ouders geen aandacht krijgt, omdat hij nu schreeuwt om aandacht.

Ook vind ik zijn muziek niet echt mijn ding. Maar ik laat hem in zijn waarde en als ik hem tegen zou komen zou ik wel goedendag zeggen, maar hem niet in elkaar slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Justin een zielig knulletje dat waarschijnlijk van zijn ouders geen aandacht krijgt, omdat hij nu schreeuwt om aandacht.

Ook vind ik zijn muziek niet echt mijn ding. Maar ik laat hem in zijn waarde en als ik hem tegen zou komen zou ik wel goedendag zeggen, maar hem niet in elkaar slaan.

Hij schreeuwt niet om aandacht, die krijgt hij gewoon. Hoe weet jij wat zijn thuis situatie is? :7 Ken eerst eht verhaal voordat je dat soor dingen zegt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb niks met die gast en zijn muziek.

Ik vind het wel oké.

Zijn muziek is wel leuk.

Maar op school die meiden lopen steeds over die Justin Bieber te praten,Je wordt er ziek van.:kots:

we noemen hem op school Justin Bever. :puh:

En die meiden vinden dat niet leuk :schater: :schater:

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...