Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

>>> Door Jowx: Omdat een wedstrijd fluiten niet samen gaat met bier.. :bier: <<<

Met je dronken kop een forum modereren. Shame on you! :N

OT: Laatst las ik op MSN nieuws dat zijn website is gehackt, dat zijn YouTube account is gehackt en nog een paar andere dingen. Dit vind ik echt te ver gaan. Ik heb verder niets met deze man ofzo, maar dit gun ik hem ook weer niet. Hou van hem en koop zijn CD of hou niet van hem en koop zijn CD niet. Wat is precies de lol aan om iemand zijn website te hacken omdat je zijn muziek niet leuk vind. Luister dan gewoon naar muziek die je wel mooi vind en houd je niet bezig met Justin. Echt waar, er zijn vage personen op deze wereld. En dan heb ik het niet alleen specifiek over Justin hoor, want iedere artiest maakt deze dingen mee. Echter kan ik er niets van snappen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

>>> Door Jowx: Omdat een wedstrijd fluiten niet samen gaat met bier.. :bier: <<<

Met je dronken kop een forum modereren. Shame on you! :N

OT: Laatst las ik op MSN nieuws dat zijn website is gehackt, dat zijn YouTube account is gehackt en nog een paar andere dingen. Dit vind ik echt te ver gaan. Ik heb verder niets met deze man ofzo, maar dit gun ik hem ook weer niet. Hou van hem en koop zijn CD of hou niet van hem en koop zijn CD niet. Wat is precies de lol aan om iemand zijn website te hacken omdat je zijn muziek niet leuk vind. Luister dan gewoon naar muziek die je wel mooi vind en houd je niet bezig met Justin. Echt waar, er zijn vage personen op deze wereld. En dan heb ik het niet alleen specifiek over Justin hoor, want iedere artiest maakt deze dingen mee. Echter kan ik er niets van snappen. :N

Haha, ik zie de lol er wel van in eigenlijk. :puh: Haha leuke dingen plaatsen etc. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou op alles wat ik heb zweren dat de eerste keer toen ik zijn muziek hoorde ik dacht dat die door een zangeres gezongen worden.

Ik heb sowieso niks met justin Bieber en zijn wijfenstem :7

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niets tegen die jongen, hij heeft een goed uiterlijk, iets wat je wel kunt gebruiken als artiest. Ben niet bepaald een fan van hem maar ik snap eigenlijk niet waarom veel mensen hem haten, alsof we allemaal weten hoe hij in het dagelijks leven is.. Naar mijn mening is het gewoon een vrij 'normale' jongen die in één klap beroemd is geworden. Persoonlijk denk ik dat veel mensen jaloers zijn op het succes van Justin, vandaar dat veel mensen roepen dat hij homo is en niet kan zingen. Slaat natuurlijk totaal nergens op, een beetje respect is wel op zijn plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niets tegen die jongen, hij heeft een goed uiterlijk, iets wat je wel kunt gebruiken als artiest. Ben niet bepaald een fan van hem maar ik snap eigenlijk niet waarom veel mensen hem haten, alsof we allemaal weten hoe hij in het dagelijks leven is.. Naar mijn mening is het gewoon een vrij 'normale' jongen die in één klap beroemd is geworden. Persoonlijk denk ik dat veel mensen jaloers zijn op het succes van Justin, vandaar dat veel mensen roepen dat hij homo is en niet kan zingen. Slaat natuurlijk totaal nergens op, een beetje respect is wel op zijn plaats.

Respect voor een rat met kapsones? Die ouders moeten die kerel eens tegen zichzelf in bescherming nemen, hij loopt royaal voor lul.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niets tegen die jongen, hij heeft een goed uiterlijk, iets wat je wel kunt gebruiken als artiest. Ben niet bepaald een fan van hem maar ik snap eigenlijk niet waarom veel mensen hem haten, alsof we allemaal weten hoe hij in het dagelijks leven is.. Naar mijn mening is het gewoon een vrij 'normale' jongen die in één klap beroemd is geworden. Persoonlijk denk ik dat veel mensen jaloers zijn op het succes van Justin, vandaar dat veel mensen roepen dat hij homo is en niet kan zingen. Slaat natuurlijk totaal nergens op, een beetje respect is wel op zijn plaats.

Respect voor een rat met kapsones? Die ouders moeten die kerel eens tegen zichzelf in bescherming nemen, hij loopt royaal voor lul.

wat wil je... Die jongen is gewoonweg tot ster gebombardeerd. De meisjes hangen rond zijn nek, gaat naar alle feestjes. Die jongen leid gewoon een droom leventje. Hij zit ook tot over zijn oren in de stress, het is allemaal te snel gegaan voor hem en dat kan en is hem al zuur opgebroken.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik dat veel mensen jaloers zijn op het succes van Justin, vandaar dat veel mensen roepen dat hij homo is en niet kan zingen.

Niet iedereen is jaloers op zijn succes hoor, dat is een te makkelijk antwoord...

Het grote probleem is dat hij zo wordt gehaat omdat hij zo overhyped is, je komt hem overal tegen en negeren kun je hem niet... want je ziet hem op TV, in je zus haar slaapkamer op 20 posters, je hoort hem elke dag op TV en alles wat je zus luistert is natuurlijk allemaal van die rotzooi (niet enkel Justin Bieber behoort tot de liedjes die ik haat hoor :clown: ). Wat heb ik dan bevoorbeeld: mijn vriend waar ik hier het meeste zit heeft een zus die net ietsje te gefreakt is op Justin Bieber, nóg erger dan mijn zus. Dus het maakt niet uit waar je komt... Overlaatst waren we met een hoop op een trein van Waver naar Aarschot, zetten een paar meisjes hun iPod superluid op, raad eens: Justin Bieber... dat hield gelukkig snel op, dankzij ons.

Dat is net allemaal het probleem, bijna alle meisjes vinden hem geweldig, gevolg: elke jongen ziet die gozer elke dag, elk uur... terwijl hij voor elke 'normale' jongen een rare vertoning blijft: hij draagt lippenstift, zingt veels te hoog voor onze normen en zijn muziek is niet echt hetgene dat we willen, maar het wordt wel enorm veel gespeelt. De meeste die dus iets tegen hem hebben, zijn hem gewoon moe. Hij is té overhyped, té aanwezig, té...

Zelf heb ik niet iets echt tegen de jongen, maar ik wil hem gewoon niet horen zingen, ik vind zen muziek echt niks.

Daarom dat ik hem liever weg wil, zodat de muziek niet meer wordt gedraait :cab: .

Lijkt wel een lange post...

Link to comment
Delen op andere websites

hij is toch 16? ik vind hem eerder lijken op iemand van 12 á 13

''Ik ben al 16, ik lijk pas 8. Ik kom op tv, wie had dat verwacht? ... Ik heb geen balhaar balhaar balhaar oooo.. :7''

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de mensen die echt niets doen dan met 'm lachen gewoon jaloers zijn om het feit dat hij al veel meer heeft bereikt in zijn leven dan hen. Het is verre van mijn stijl, maar ik ga nergens schreeuwen dat ik 'm haat en dat het een sukkeltje is ofzo.

Overigens was hij niet "overhyped" in het begin, dat is alleen maar gekomen door al de haters die parodieën begonnen te maken en hem in negatief daglicht wilden stellen. Net daardoor is hij nog een stuk beroemder geworden. Same geldt voor dingen als Tokio Hotel en Twilight.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...