Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

Ik haat hem niet, ik hoor hem gewoon niet graag zingen, ik vind de liedjes niks en zijn stem is gewoon te hoog voor zijn leeftijd. Hayte, ik weet niet in wat voor afgelegen dorp jij woont misschien (of je hebt geen zus, ook een optie) maar het komt nogal veel op TV... en de PC staat naast de TV hier :ch: .

Link to comment
Delen op andere websites

Geen tv naast mijn pc, kijk ook beneden vrij weinig tv. En overigens, als hij weg of dood gaat of wat dan ook komen er weer allemaal JB Tribute's en weet ik het wat, en hoor je hem over tien jaar nog steeds *kijkt naar Micheal Jackson*.

Link to comment
Delen op andere websites

Was wel grappig bij een contest konden fans van Justin Bieber kiezen waar hij kon optreden doormiddel van een land te kiezen, Dit is het resultaat.

Veel plezier in Noord Korea :cya:

Mwah, das die onzin. Dat loopt al een half jaar elke maand opnieuw door, eerst stonden we 2de :clown: .

ik denk dat bieber nooit verder komt dan een 1 dags artiest. lyts bern, dat zal syn altyd blijven (succes met vertalen :schater: )

Dan vind je denken waarschijnlijk vrij moeilijk, want die kerel is na 2 jaar wel een stuk verder als een 1 dags artiest.

OT: Even mijn mening, die waarschijnlijk gezien mijn sig best wel voorspelbaar is. Ik ben vrij lang fan van hem geweest, totdat ik eigenlijk nog niet zo lang geleden een reportage zag over zijn leven en hoe hij zich gedraagt. Wat een jaar geleden een lief klein schattig kereltje was is nu op zich een best wel harde egotripper geworden. En ja, dat zeg ik zelfs als fan zijnde. Ook hoe hij de laatste tijd op het podium staat is heel erg verandert vergeleken een jaar geleden. Wel moet ik zeggen dat vele andere pubers hem haten, waar ik het nut niet van inzie. Een andere volwassen artiest krijgt al deze negatieve aandacht niet. Waarom moet hij dat wel krijgen? Ik denk eerder dat het een kwestie is van jaloezie.

Maar anyway, hij ziet er goed uit, heeft leuke muziek. Helaas ben ik bang dat hij niet lang trekt, het is pas bekent geworden dat hij Bi is. En op een dag werken zn o zo heilige stempilletjes ook niet meer. En dat kost hem zijn kop, aangezien ik heb begrepen dat hij on tour zijn school de laatste tijd niet goed bij heeft gehouden.

Grappig is wel om te weten, dat zn ouders wel degelijk voor hem zorgen. Want alles wat hij verdient gaat naar zijn ouders, en hij krijgt maar een bepaald bedrag in de maand.

Link to comment
Delen op andere websites

Was wel grappig bij een contest konden fans van Justin Bieber kiezen waar hij kon optreden doormiddel van een land te kiezen, Dit is het resultaat.

Veel plezier in Noord Korea :cya:

Dat de votes allemaal voor Noord-Korea zijn is door een initiatief van 4chan, daar had iemand opgeroepen dat ze allemaal op dat land moesten stemmen. En voor de rest worden ook zijn YouTube en andere sites geteisterd.

http://news.softpedia.com/news/4chan-Close-to-Sending-Justin-Bieber-to-North-Korea-146263.shtml

Link to comment
Delen op andere websites

*schaar*

Doel je hiermee op dat programma wat MTV een tijdje terug uitzond. Justin Bieber Diary ofzo heet dat volgens mij. Was toevallig op TV toen in aan het zappen was, er was niet veel anders op TV, dus heb ik het even gekeken.

Affijn, In dat geval vind ik dat je alleen de negatie dingen eruit vist. Toegegeven, hij gedraagt zich in die film vaak onaardig en arrogant, met name t.o.v. zijn eigen moeder, maar hij heeft ook goede punten laten zien in mijn ogen. Hij geeft een optreden in een winkel, ziet dat er buiten nog veel meer mensen staan en hij neemt dan toch wel de moeite om die mensen, zij het akoestisch, toe te zingen. Niet elke arties zou dat doen (lees Lady Gaga). Nochtans houd ik niet van zijn muziek, maar ik vind dit wel klasse van hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik het best wel zielig voor Justin Bieber, want hij had gewoon een droom om bekend te worden (tenminste daar ga ik vanuit) en die droom kwam uit! Maar al gauw krijgt hij enorm veel haters, stel je voor hoe jij je zou voelen als je droom zo werd verpest en dat de helft van de wereld je haat.. En dan ben je nog maar zestien.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik het best wel zielig voor Justin Bieber, want hij had gewoon een droom om bekend te worden (tenminste daar ga ik vanuit) en die droom kwam uit! Maar al gauw krijgt hij enorm veel haters, stel je voor hoe jij je zou voelen als je droom zo werd verpest en dat de helft van de wereld je haat.. En dan ben je nog maar zestien.

Je bent naïef en arrogant als je verwacht 's werelds grootste artiest ooit te worden. Natuurlijk, er zullen mensen zijn die je haten (en lame genoeg zijn om zulke dingen te doen). Maar daar moet je gewoon weinig aandacht aan schenken en doorgaan voor je fans.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die Bieber hype echt ongelofelijk overdreven.. Waarom zou iedereen hem haten? Hij is toch ook gewoon een mens? Volgens mij heeft Bieber niks verkeerd gedaan waardoor hij deze status zou verdienen..

Kijk dit begin alsie achter de xbox zit

Vind je dit niet een beetje een vage stem voor een 16 jarige?

Link to comment
Delen op andere websites

Geen tv naast mijn pc, kijk ook beneden vrij weinig tv. En overigens, als hij weg of dood gaat of wat dan ook komen er weer allemaal JB Tribute's en weet ik het wat, en hoor je hem over tien jaar nog steeds *kijkt naar Micheal Jackson*.

Je vergeet dat Michael Jackson niet klonk als een meisje van 8 jaar oud :ch: . MJ's muziek was letterlijk voor iedereen, waar ik vind dat JB's muziek vooral gericht is op meiden. Geen enkele jongen in heel Eindhoven die ik ken, moet hem, en als iemand het waagt JB muziek op te zetten in hooligan territorium, word diegene in elkaar getrimt ook :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen tv naast mijn pc, kijk ook beneden vrij weinig tv. En overigens, als hij weg of dood gaat of wat dan ook komen er weer allemaal JB Tribute's en weet ik het wat, en hoor je hem over tien jaar nog steeds *kijkt naar Micheal Jackson*.

Je vergeet dat Michael Jackson niet klonk als een meisje van 8 jaar oud :ch: . MJ's muziek was letterlijk voor iedereen, waar ik vind dat JB's muziek vooral gericht is op meiden. Geen enkele jongen in heel Eindhoven die ik ken, moet hem, en als iemand het waagt JB muziek op te zetten in hooligan territorium, word diegene in elkaar getrimt ook :7.

Heb jij ooit MJ gehoord die normaal praatte? Als jij dat mannelijk vindt ben je officieel een fag (á la South Park, niet de homo manier).

Ik vind het trouwens wel stoer dat jij anderen in elkaar slaat om hun muziek keuze. Ik luister naar muziek van een homo en een meisje :O Ga jij mij nou ook über macho in elkaar slaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij ooit MJ gehoord die normaal praatte? Als jij dat mannelijk vindt ben je officieel een fag (á la South Park, niet de homo manier).

Ik vind het trouwens wel stoer dat jij anderen in elkaar slaat om hun muziek keuze. Ik luister naar muziek van een homo en een meisje :O Ga jij mij nou ook über macho in elkaar slaan?

Het gaat er niet om hoe hij praat, maar de stem als hij zingt.

Vergelijking:

Vind je niet dat Bieber een stuk minder volwassen klinkt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niets tegen die jongen, hij heeft een goed uiterlijk, iets wat je wel kunt gebruiken als artiest. Ben niet bepaald een fan van hem maar ik snap eigenlijk niet waarom veel mensen hem haten, alsof we allemaal weten hoe hij in het dagelijks leven is.. Naar mijn mening is het gewoon een vrij 'normale' jongen die in één klap beroemd is geworden. Persoonlijk denk ik dat veel mensen jaloers zijn op het succes van Justin, vandaar dat veel mensen roepen dat hij homo is en niet kan zingen. Slaat natuurlijk totaal nergens op, een beetje respect is wel op zijn plaats.

Respect voor een rat met kapsones? Die ouders moeten die kerel eens tegen zichzelf in bescherming nemen, hij loopt royaal voor lul.

Ach, elke ster wil toch wel in publiciteit staan tegenwoordig? 't is alleen maar beter voor je reputatie, als je jezelf niet in de schijnwerpers zet bereik je later ook niets, lijkt me. Die jongen heeft gerust wel goede bedoelingen, maar ik denk dat die ouders gerust wel weten hoe ze met hem moeten omgaan. Ik vind dat je voor elke artiest wel respect mag hebben, ook al vind je hem een kleine rat. Je hoeft geen fan te zijn, maar je kunt de persoon wel in zijn waarde laten.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen tv naast mijn pc, kijk ook beneden vrij weinig tv. En overigens, als hij weg of dood gaat of wat dan ook komen er weer allemaal JB Tribute's en weet ik het wat, en hoor je hem over tien jaar nog steeds *kijkt naar Micheal Jackson*.

Je vergeet dat Michael Jackson niet klonk als een meisje van 8 jaar oud :ch: . MJ's muziek was letterlijk voor iedereen, waar ik vind dat JB's muziek vooral gericht is op meiden. Geen enkele jongen in heel Eindhoven die ik ken, moet hem, en als iemand het waagt JB muziek op te zetten in hooligan territorium, word diegene in elkaar getrimt ook :7.

Heb jij ooit MJ gehoord die normaal praatte? Als jij dat mannelijk vindt ben je officieel een fag (á la South Park, niet de homo manier).

Ik vind het trouwens wel stoer dat jij anderen in elkaar slaat om hun muziek keuze. Ik luister naar muziek van een homo en een meisje :O Ga jij mij nou ook über macho in elkaar slaan?

Zeg typische, waar zeg ik dat ik het ben die andere slaat? Als dat niet gezegt word, probeer het niet op zo'n manier aan te halen, is slecht voor het imago.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het trouwens wel stoer dat jij anderen in elkaar slaat om hun muziek keuze. Ik luister naar muziek van een homo en een meisje :O Ga jij mij nou ook über macho in elkaar slaan?

En daar gaat Hayte de mist in, sinds wanneer leren kinderen niet meer lezen in school? :-(

Wat ik ook leuk vind is dat het probleem niet enkel ligt bij de Bieber-haters maar schijnlijk ook bij zijn verdedigers en ik zie het in dit topic voorkomen. Wanneer je muziek maakt weet je toch dat er voorstanders en tegenstanders gaan zijn, kijk maar naar Eminem. Toch blijven de fans zeiken dat de haters moeten ophouden, waarom? Een persoon is vrij in wat voor muziek hij kiest. Dus welke muziek hij graag hoort en waar hij fan van is of gewoon eens graag hoort tussendoor, maar je bent ook vrij om muziek te haten... sommigen snappen het gewoon niet.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...