Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

AMSTERDAM - De fans van Lady Gaga en Justin Bieber zijn de strijd met elkaar aangegaan op Youtube. De videoclips van beide artiesten lopen een nek-aan-nekrace als het gaat om kijkcijfers.

Biebers 'Baby' en Lady Gaga's 'Bad Romance' werden beide al ruim 245 miljoen keer bekeken op het videokanaal. Op diverse fora hitsen de fans elkaar op om zo vaak mogelijk op de clip van hun voorkeur te klikken.

De 16-jarige Justin Bieber gaat voorlopig aan kop, zijn video werd 150 duizend keer meer bekeken dan die van de 24-jarige Gaga. Fans van beide kampen hopen dat de video van hun idool als eerste de 250 miljoen clicks behaalt. Lady Gaga wint de race als ze haar hele repertoire in de strijd mag gooien. De excentrieke zangeres behaalde met haar video's 'Poker Face', 'Just Dance' en 'Bad Romance' samen al meer dan een miljard kijkers op het wereldwijde web.

(nieuwsitem van www.nu.nl)

:7

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

AMSTERDAM - De fans van Lady Gaga en Justin Bieber zijn de strijd met elkaar aangegaan op Youtube. De videoclips van beide artiesten lopen een nek-aan-nekrace als het gaat om kijkcijfers.

Biebers 'Baby' en Lady Gaga's 'Bad Romance' werden beide al ruim 245 miljoen keer bekeken op het videokanaal. Op diverse fora hitsen de fans elkaar op om zo vaak mogelijk op de clip van hun voorkeur te klikken.

De 16-jarige Justin Bieber gaat voorlopig aan kop, zijn video werd 150 duizend keer meer bekeken dan die van de 24-jarige Gaga. Fans van beide kampen hopen dat de video van hun idool als eerste de 250 miljoen clicks behaalt. Lady Gaga wint de race als ze haar hele repertoire in de strijd mag gooien. De excentrieke zangeres behaalde met haar video's 'Poker Face', 'Just Dance' en 'Bad Romance' samen al meer dan een miljard kijkers op het wereldwijde web.

(nieuwsitem van www.nu.nl)

:7

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Eén ding dat ik wel best grappig vind: de meiden in zijn clip lijken (of zijn?) allemaal minstens 5 jaar ouder dan hem.

Nou dan zijn die meiden hooguit een jaar of vijftien schat ik zo :7

Link to comment
Delen op andere websites

Bieber is zelf 15. Die meiden lijken meer 17/18/19 jaar.

NEEEHHHH!!! Nee echt? :O Hij is echt geen 15 hoor, jij gebruikte echt sarcasme. Nee, nee, of deed je dat toch niet? :puh:

Ik weet dat hij 15 is ja, maar hij lijkt op iemand van 10 :puh:

Bieber is zelf 15. Die meiden lijken meer 17/18/19 jaar.

Nee hoor, ik vind de meiden maar 15 jaar oud lijken hoor, dat is omdat Bieber maar 10 jaar lijkt...

inderdaad, Hearv snapt het :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind al dat gezeur om hem nergens op slaan, eigenlijk.

Ik ben ook geen fan van hem of zijn muziek. Maar dat vind ik geen reden om iemand te haten of uit te schelden voor homo of zo. Je kan hem toch gewoon in zijn waarde laten en negeren. Negeer hem gewoon als je niet van zijn muziek houd. Dat is toch niet zo moeilijk. Maar nee, iedereen wilt hem opeens in elkaar slaan etc. Hyves staat vol met anti Justin Bieber hyves. Je moet voor de gein eens kijken op zo'n hyve wat voor foto's e.d er op staan. Hoe diep ben je gezonken als je allemaal anti foto's e.d. gaat maken, omdat je iemand zijn muziek niet leuk vind. Moet haast wel jaloezie zijn...

Idem dito voor andere artiesten zoals Tokio Hotel e.d. Laat hun in hun waarde en koop CD's van mensen waarvan je de muziek wel mooi vind.

Ik vind dat je gelijk hebt, maar dat rin het vetgedrukt.

Gaat moeilijk als ze constant die muziek spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Justin Drew Bieber[7] (pronounced /ˈbiːbər/, BEE-bər; born March 1, 1994)[1][8] is a Canadian pop-R&B[2][3][4] singer.

Beebar is dus al een tijdje 16.

Verbaast me trouwens niks dat Bieber heeft gewonnen, aangezien er vast wel wat haters bij zaten die wouden kijken hoe metrosexueel Beebar was.

Link to comment
Delen op andere websites

Justin Drew Bieber[7] (pronounced /ˈbiːbər/, BEE-bər; born March 1, 1994)[1][8] is a Canadian pop-R&B[2][3][4] singer.

Beebar is dus al een tijdje 16.

Verbaast me trouwens niks dat Bieber heeft gewonnen, aangezien er vast wel wat haters bij zaten die wouden kijken hoe metrosexueel Beebar was.

En nu in het Nederlands? crazy.gif

Hij gaat wel een beetje te ver in sommige clips vind ik. loveit.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Justin Drew Bieber[7] (pronounced /ˈbiːbər/, BEE-bər; born March 1, 1994)[1][8] is a Canadian pop-R&B[2][3][4] singer.

Beebar is dus al een tijdje 16.

Verbaast me trouwens niks dat Bieber heeft gewonnen, aangezien er vast wel wat haters bij zaten die wouden kijken hoe metrosexueel Beebar was.

En nu in het Nederlands? crazy.gif

Hij gaat wel een beetje te ver in sommige clips vind ik. loveit.gif

Lady Gaga gaat véél verder hoor..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...