GekkieJ01 Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Justin Drew Bieber[7] (pronounced /ˈbiːbər/, BEE-bər; born March 1, 1994)[1][8] is a Canadian pop-R&B[2][3][4] singer. Beebar is dus al een tijdje 16. Verbaast me trouwens niks dat Bieber heeft gewonnen, aangezien er vast wel wat haters bij zaten die wouden kijken hoe metrosexueel Beebar was. En nu in het Nederlands? Hij gaat wel een beetje te ver in sommige clips vind ik. Lady Gaga gaat véél verder hoor.. Maar als Lady Gaga dat doet is het gewoon lachen, op haar leeftijd nog steeds zo geil doen is gewoon zwaar goor. Bieber is net 16, eigelijk verpest dat gewoon z'n jeugd. Maar toch, ik ben het niet dus waarom zeg ik er iets over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Bieber heeft een babyface, zou niet zeggen dat die al 16 is. Net als Jordy van Loon. Ik vind zijn muziek trouwens ook helemaal niets. Dan heb ik liever Lady Gaga. Maar ik vind het te ver gaan om zo te reageren als sommige mensen op het internet doen. De één houdt er wel van, de ander niet. Simpel toch? Als je iets niet leuk vind, luister je het niet...makkelijk. Maar als Lady Gaga dat doet is het gewoon lachen, op haar leeftijd nog steeds zo geil doen is gewoon zwaar goor. "Op haar leeftijd"? Ze is pas 24! Als je dat al te oud vindt, dan mag niemand het meer doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 "Op haar leeftijd"? Ze is pas 24! Als je dat al te oud vindt, dan mag niemand het meer doen. Tot een jaar of zeven kan het best imo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Justin Drew Bieber[7] (pronounced /ˈbiːbər/, BEE-bər; born March 1, 1994)[1][8] is a Canadian pop-R&B[2][3][4] singer. Beebar is dus al een tijdje 16. Verbaast me trouwens niks dat Bieber heeft gewonnen, aangezien er vast wel wat haters bij zaten die wouden kijken hoe metrosexueel Beebar was. En nu in het Nederlands? Hij gaat wel een beetje te ver in sommige clips vind ik. Lady Gaga gaat véél verder hoor.. Ja, maar zij wíl aandacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Bieber heeft een babyface, zou niet zeggen dat die al 16 is. Net als Jordy van Loon. Ik vind zijn muziek trouwens ook helemaal niets. Dan heb ik liever Lady Gaga. Maar ik vind het te ver gaan om zo te reageren als sommige mensen op het internet doen. De één houdt er wel van, de ander niet. Simpel toch? Als je iets niet leuk vind, luister je het niet...makkelijk. Maar als Lady Gaga dat doet is het gewoon lachen, op haar leeftijd nog steeds zo geil doen is gewoon zwaar goor. "Op haar leeftijd"? Ze is pas 24! Als je dat al te oud vindt, dan mag niemand het meer doen. Ik dacht dat ze 50 was? Of haal ik nu iemand anders door elkaar? Soms haal ik Lady gaga door elkaar, weet iemand met wie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Bieber heeft een babyface, zou niet zeggen dat die al 16 is. Net als Jordy van Loon. Ik vind zijn muziek trouwens ook helemaal niets. Dan heb ik liever Lady Gaga. Maar ik vind het te ver gaan om zo te reageren als sommige mensen op het internet doen. De één houdt er wel van, de ander niet. Simpel toch? Als je iets niet leuk vind, luister je het niet...makkelijk. Maar als Lady Gaga dat doet is het gewoon lachen, op haar leeftijd nog steeds zo geil doen is gewoon zwaar goor. "Op haar leeftijd"? Ze is pas 24! Als je dat al te oud vindt, dan mag niemand het meer doen. Ik dacht dat ze 50 was? Of haal ik nu iemand anders door elkaar? Soms haal ik Lady gaga door elkaar, weet iemand met wie? Madonna misschien hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 (bewerkt) Bieber heeft een babyface, zou niet zeggen dat die al 16 is. Net als Jordy van Loon. Ik vind zijn muziek trouwens ook helemaal niets. Dan heb ik liever Lady Gaga. Maar ik vind het te ver gaan om zo te reageren als sommige mensen op het internet doen. De één houdt er wel van, de ander niet. Simpel toch? Als je iets niet leuk vind, luister je het niet...makkelijk. Maar als Lady Gaga dat doet is het gewoon lachen, op haar leeftijd nog steeds zo geil doen is gewoon zwaar goor. "Op haar leeftijd"? Ze is pas 24! Als je dat al te oud vindt, dan mag niemand het meer doen. Ik dacht dat ze 50 was? Of haal ik nu iemand anders door elkaar? Soms haal ik Lady gaga door elkaar, weet iemand met wie? Madonna misschien hé. Zij is echt vies als ze in clips en optredens zo danst En het dansen trouwens niet alleen, hoe ze zich kleedt is een beetje als een bejaarde ho.. oke je raad het wel Bewerkt: 20 juli 2010 door GekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
METALSYSTEM Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 echt heel moeilijk te negeren. de meiden op school die draaien de liedjes van Justin bieber plat. en dan gaan ze zeiken als ik metallica op mijn mobiel zit te luisteren erg is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Bieber heeft een babyface, zou niet zeggen dat die al 16 is. Net als Jordy van Loon. Ik vind zijn muziek trouwens ook helemaal niets. Dan heb ik liever Lady Gaga. Maar ik vind het te ver gaan om zo te reageren als sommige mensen op het internet doen. De één houdt er wel van, de ander niet. Simpel toch? Als je iets niet leuk vind, luister je het niet...makkelijk. Maar als Lady Gaga dat doet is het gewoon lachen, op haar leeftijd nog steeds zo geil doen is gewoon zwaar goor. "Op haar leeftijd"? Ze is pas 24! Als je dat al te oud vindt, dan mag niemand het meer doen. Ik dacht dat ze 50 was? Of haal ik nu iemand anders door elkaar? Soms haal ik Lady gaga door elkaar, weet iemand met wie? Madonna misschien hé. Zij is echt vies als ze in clips en optredens zo danst Madonna danst alsof ze nog 20 is hoor. En dat is niet zo fris. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Bieber heeft een babyface, zou niet zeggen dat die al 16 is. Net als Jordy van Loon. Ik vind zijn muziek trouwens ook helemaal niets. Dan heb ik liever Lady Gaga. Maar ik vind het te ver gaan om zo te reageren als sommige mensen op het internet doen. De één houdt er wel van, de ander niet. Simpel toch? Als je iets niet leuk vind, luister je het niet...makkelijk. Maar als Lady Gaga dat doet is het gewoon lachen, op haar leeftijd nog steeds zo geil doen is gewoon zwaar goor. "Op haar leeftijd"? Ze is pas 24! Als je dat al te oud vindt, dan mag niemand het meer doen. Ik dacht dat ze 50 was? Of haal ik nu iemand anders door elkaar? Soms haal ik Lady gaga door elkaar, weet iemand met wie? Madonna misschien hé. Zij is echt vies als ze in clips en optredens zo danst Madonna danst alsof ze nog 20 is hoor. En dat is niet zo fris. Gelukkig bedoelen we hetzelfde, vies en niet fris. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 echt heel moeilijk te negeren. de meiden op school die draaien de liedjes van Justin bieber plat. en dan gaan ze zeiken als ik metallica op mijn mobiel zit te luisteren erg is. Metallica is dan ook direct het andere uiterste. Sorry, maar zelfs ik zou dan weg lopen. Eigenlijk vind ik gewoon dat je oordopjes in moet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Zie het even zo, als ik nu een topic zou openen met 'wat vinden jullie van Mily Cyrus' dan gaan jullie helemaal los. Want jullie vinden haar helemaal geweldig omdat ze zogenaamd goed is, en er zogenaamd goed uitziet. Dit geldt voor Justin Bieber andersom, meisjes en een aantal jongens vinden hem ook goed en vinden hem er ook goed uit zien. Bekijk het eens via dat standpunt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Zie het even zo, als ik nu een topic zou openen met 'wat vinden jullie van Mily Cyrus' dan gaan jullie helemaal los. Want jullie vinden haar helemaal geweldig omdat ze zogenaamd goed is, en er zogenaamd goed uitziet. Dit geldt voor Justin Bieber andersom, meisjes en een aantal jongens vinden hem ook goed en vinden hem er ook goed uit zien. Bekijk het eens via dat standpunt.. Dus eigenlijk kunnen ze volgens jou beide niet zingen en zijn ze beide niet knap? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 Zie het even zo, als ik nu een topic zou openen met 'wat vinden jullie van Mily Cyrus' dan gaan jullie helemaal los. Want jullie vinden haar helemaal geweldig omdat ze zogenaamd goed is, en er zogenaamd goed uitziet. Dit geldt voor Justin Bieber andersom, meisjes en een aantal jongens vinden hem ook goed en vinden hem er ook goed uit zien. Bekijk het eens via dat standpunt.. Dus eigenlijk kunnen ze volgens jou beide niet zingen en zijn ze beide niet knap? Ik denk dat er bedoelt wordt dat als meisjes er zot op zijn jongens er niets van moeten weten en vice versa. Of heb ik het ook verkeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 Zie het even zo, als ik nu een topic zou openen met 'wat vinden jullie van Mily Cyrus' dan gaan jullie helemaal los. Want jullie vinden haar helemaal geweldig omdat ze zogenaamd goed is, en er zogenaamd goed uitziet. Dit geldt voor Justin Bieber andersom, meisjes en een aantal jongens vinden hem ook goed en vinden hem er ook goed uit zien. Bekijk het eens via dat standpunt.. Dus eigenlijk kunnen ze volgens jou beide niet zingen en zijn ze beide niet knap? Is dat niet ironich met een justin bieber sig? maar Fiegel heeft wel een punt, het is gewoon hat van 1 kant maar de andere kant vind hem leuk, bij miley is dat omgedraait. BTW, van mij mag je best zo'n 'wat vinden jullie van miley cyrus' topic openen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.