Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

Ik zag het zo even redeneren, misschien wat bot maar oké:

Miley = meisje > vinden jullie geil

Justin = Jongen > Niet geil

Meiden van onze leeftijd, zien weer alles in Justin Bieber en weer niks in Cruys. Het is ook gewoon een kwestie van hormonen denk ik, want oh als je fan bent van Jutin ben je ineens gay. Maar als je fan van haar bent, is dat wel normaal. Het is denk ik gewoon een kwestie van leeftijd en dat vele jongens vinden dat als je fan bent van een andere 15 jarige jongen dat je dan homo bent. En dat slaat natuurlijk gewoon sowieso nergens op..

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

echt heel moeilijk te negeren.

de meiden op school die draaien de liedjes van Justin bieber plat.

en dan gaan ze zeiken als ik metallica op mijn mobiel zit te luisteren erg is.

Metallica is dan ook direct het andere uiterste. Sorry, maar zelfs ik zou dan weg lopen. Eigenlijk vind ik gewoon dat je oordopjes in moet doen.

maar ik bedoel ik moet wel naar Dat Justin bieber shit luisteren.

maar de muziek die ik mooi vind moet ik maar stil houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen die zijn muziek ook maar een beetje leuk vind is gay. En ga het niet ontkennen want het is gewoon zo.

Dus muziek luisteren is gay ?

Ooh wacht er staat zijn muziek had ik niet gezien sorry misverstandje

Bewerkt: door GTA-top
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen die zijn muziek ook maar een beetje leuk vind is gay. En ga het niet ontkennen want het is gewoon zo.

Dat is nou een perfect voorbeeld, waarom? Waarom ben je gay als je Justin Bieber luistert?

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen die zijn muziek ook maar een beetje leuk vind is gay. En ga het niet ontkennen want het is gewoon zo.

Dat is nou een perfect voorbeeld, waarom? Waarom ben je gay als je Justin Bieber luistert?

Inderdaad, dan ken ik heel wat gays. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen die zijn muziek ook maar een beetje leuk vind is gay. En ga het niet ontkennen want het is gewoon zo.

Dat is nou een perfect voorbeeld, waarom? Waarom ben je gay als je Justin Bieber luistert?

Inderdaad, dan ken ik heel wat gays. :D

en die luisteren allemaal naar justin bieber.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen die zijn muziek ook maar een beetje leuk vind is gay. En ga het niet ontkennen want het is gewoon zo.

Dat is nou een perfect voorbeeld, waarom? Waarom ben je gay als je Justin Bieber luistert?

Inderdaad, dan ken ik heel wat gays. :D

en die luisteren allemaal naar justin bieber.

Hij kan wel sigs maken alleen het thema is niks voor mij ;) en volgens mij ook niet voor jou

Link to comment
Delen op andere websites

en die luisteren allemaal naar justin bieber.

Sowieso heb ik hem niet zelf gemaakt, en daarnaast mag je je toch net wel iets volwassener opstellen. Dit zijn geen toffe reacties naar medegebruikers toe. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je gay bent? Slaat nergens op...

Link to comment
Delen op andere websites

en die luisteren allemaal naar justin bieber.

Sowieso heb ik hem niet zelf gemaakt, en daarnaast mag je je toch net wel iets volwassener opstellen. Dit zijn geen toffe reacties naar medegebruikers toe. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je gay bent? Slaat nergens op...?

Inderdaad dat slaat nergens op want ik ben het niet en jij wel. En als je hem zelf niet hebt gemaakt waarom zou je dan zon leleijk ding willen dragen?

Link to comment
Delen op andere websites

en die luisteren allemaal naar justin bieber. Oh en fiegel je kan totaal geen sigs maken. en je bent gay.

Sowieso heb ik hem niet zelf gemaakt, en daarnaast mag je je toch net wel iets volwassener opstellen. Dit zijn geen toffe reacties naar medegebruikers toe. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je gay bent? Slaat nergens op...?

Inderdaad dat slaat nergens op want ik ben het niet en jij wel. En als je hem zelf niet hebt gemaakt waarom zou je dan zon leleijk ding willen dragen?

Hij vind zijn muziek wel goed dus hij vind de sig wel leuk , Jij houd niet van ze muziek dus vind de sig niet leuk,maar dat geeft je geen recht om hem uit te schelden!

Link to comment
Delen op andere websites

en die luisteren allemaal naar justin bieber. Oh en fiegel je kan totaal geen sigs maken. en je bent gay.

Sowieso heb ik hem niet zelf gemaakt, en daarnaast mag je je toch net wel iets volwassener opstellen. Dit zijn geen toffe reacties naar medegebruikers toe. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je gay bent? Slaat nergens op...?

Inderdaad dat slaat nergens op want ik ben het niet en jij wel. En als je hem zelf niet hebt gemaakt waarom zou je dan zon leleijk ding willen dragen?

Ik vind het raar dat je iemand gay noemt omdat die persoon naar een bepaald soort muziek/zanger luistert. Dat jij er niet van houdt, oké, maar daar moet je toch geen andere mensen voor beledigen? Zelf heb ik ook niets met zijn muziek, maar ik heb er niets op tegen als andere mensen er wel graag naar luisteren. Als zij dat nu mooie muziek vinden, waarom niet? En jij luistert gewoon naar muziek die volgens jou mooi is. Ik denk trouwens dat veel mensen jaloers zijn op zijn succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...