Jump to content

Justin Bieber


FireFighter

Recommended Posts

Gelieve de discussie over het wel of niet uitschelden voor "gay" etc. los te laten en weer terug ontopic te gaan. De opmerking van @gta-pilot is gezien door de crew.

Verder het verzoek om te stoppen met die zinloze quote-piramides hier, nu ik hier toch ben.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    39

  • Hayte

    31

  • wesley123

    22

  • Teh_Ninja

    16

Omg, deze is gewoon té droog.

Er waren eens een Nederlander, een Belg en een Duitser. De Nederlander zegt dat hij de kortste armen ter wereld heeft. De Belg zegt dat hij de langste benen ter wereld heeft. En de Duitser zegt dat hij de kleinste lul ter wereld heeft.

Natuurlijk willen ze dit checken, dus nemen ze het Guinness Book of Records erbij. De Nederland kijkt het eerst in het boek en juicht: "Yes, ik heb de korste armen ter wereld!" Dan kijkt de Belg en deze juicht ook: "Yes, ik heb de langste benen ter wereld!" Dan kijkt de Duitser in het boek en schreeuwt: "WIE DE HELL IS JUSTIN BIEBER?!"

:7

Ik luister graag naar Justin Bieber z'n liedjes hoor, sommigen reageren écht overdreven. Volgens mij zijn de meesten gewoon jaloers op zijn succes..Iemand haten omdat je z'n muziek slecht vind is nogal raar, niet?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

precies zoals er staat " Ik heb niks met hem en zijn muziek" valt niet erg te onderbouwen... heb er gwoon niks mee. Leuk voor de (jongere) dames onder ons missschien, maar ik heb niks met hem en z'n muziek

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niks met die kerel maar ik vind dat liedje van hem niet slecht. Ik kan er niet constant naar luisteren maar zoals bij zoveel liedjes zal ik er de radiopost niet voor verzetten.

En touwens, iedereen moet leven :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn zoontje van 5 vindt het helemaal te gek.. He can relate denk ik, ofzo.. Vind er zelf weinig aan, maar dat heb ik met de meeste hedendaagse muziek. (de rock, ballades en '50s rip offs niet meegerekend. :puh: )

[table=header]EDIT @ Tom hieronder:[/table]Belle, prrrr.... Whoa, momma!! Hubba-hubba! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niks tegen hem en zijn muziek, maar ik vind zijn muziek niet zo mooi. :7 Ik hou het gewoon bij Belle Perez en Céline Dion. :puh:

[table=header]@Hierboven[/table]

???

:7 Vind je haar ook goed dan? :D

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

laat die jongen gewoon in zijn waarde.

ik vind dat hij stijl heeft.

check ze kleding enzo alle caps die die heeft.

en alle grote artiesten hebben make-up en alles.

dat hoort nou eenmaal bij het celebrity zijn.

dus ga niet janken dat ie homo is of weet ik veel.

ik vind ook ze muziek niet al te best .

en iedereen post een videoclip.

die stem is flink bewerkt.

al hoor je hem live praat je meteen weer iets anders.

hoor dit maar.

het klinkt heel anders alles is bewerkt. :S

http://www.youtube.com/watch?v=haPDvZeh0dc

Link to comment
Delen op andere websites

laat die jongen gewoon in zijn waarde.

ik vind dat hij stijl heeft.

check ze kleding enzo alle caps die die heeft.

en alle grote artiesten hebben make-up en alles.

dat hoort nou eenmaal bij het celebrity zijn.

dus ga niet janken dat ie homo is of weet ik veel.

ik vind ook ze muziek niet al te best .

en iedereen post een videoclip.

die stem is flink bewerkt.

al hoor je hem live praat je meteen weer iets anders.

hoor dit maar.

het klinkt heel anders alles is bewerkt. :S

http://www.youtube.com/watch?v=haPDvZeh0dc

Wat een mooi gedicht.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, als Lady Gaga live zingt heb ik de neiging om m'n laptop door het raam te gooien..

dan heb je katy perry nog nooit live gehoord.

das pas een afgang :schater:

Dat komt omdat ze allemaal auto-tuned zijn, dat maakt hun stem mooier op het nummer en houd het ook synchroon met de maat, vandaar dat het op een concert meestal als dikke poep klinkt.

Een mooi voorbeeld van Auto-tune gebruik is T-pain.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zijn muziek slecht en ik heb niks met hem. Ik haat hem niet of zo, maar ik vraag me

soms wel af hoe hij zo beroemd kan worden. Ik begrijp wel een klein beetje van dat mensen vinden dat hij homo is, maar wat dan nog? Ik heb daar geen problemen mee hoor. Verder bemoei

ik me niet zo met hem en de rest van dat soort muziek omdat het me totaal niet boeit.

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff me zus was vandaag echt FU***** hard JB aan het draaien en ik hoorde het ook erg hard in me kamer en ik had een koptelefoon op die heel goed afsluit -_-.

Ik zei er toen wat van en toen kreeg ik een boze reactie van me pa -_0 .

Zal dalijk eens 3x zo hard hardcore gaan draaien en dan maar kijken of ze het dan ook nog zo leuk vinden +) .

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff me zus was vandaag echt FU***** hard JB aan het draaien en ik hoorde het ook erg hard in me kamer en ik had een koptelefoon op die heel goed afsluit -_-.

Ik zei er toen wat van en toen kreeg ik een boze reactie van me pa -_0 .

Zal dalijk eens 3x zo hard hardcore gaan draaien en dan maar kijken of ze het dan ook nog zo leuk vinden +) .

Moet je doen :puh::tu: .

Ik heb niks met JB en al helemaal niet met zijn muziek. Ik erger me niet zozeer aan JB zelf, maar aan de meiden die hem een 'cutie' of een 'schatje' vinden. Echt niet normaal, sommige meiden in mijn (oude) klas zaten soms met hem mee te zingen op de mp3 terwijl de rest van de klas zat te leren voor de proefwerkweek :duh: . Echt om gek van te worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem maar fake... En dan bedoel ik z'n kleren, wat hij doet,... Maar ik snap wel dat er veel mensen die muziek goed vinden, dat maakt mij niet uit...

@Hierboven: Net zoals dat cutie gedoe.

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...