leonnet Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 de missie HighJack lukt steeds niet. ik rij de heletijd naarst hem alleen die gast wil maar niet springen :S heel raar ( ik heb de walktough ofzo al gelezen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Bijven proberen. Probeer desnoods wat afstand te houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 de missie HighJack lukt steeds niet.ik rij de heletijd naarst hem alleen die gast wil maar niet springen :S heel raar ( ik heb de walktough ofzo al gelezen ) je moet wel bij de deur rijden van de vrachtwagen en kijk uit want de vrachtwagen ramt je aan de kant. Cesar geeft je aanwijzingen bijvoorbeeld ga dichterbij of zo is het goed als je het goed doet met het goed kome. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.