Jump to content

get a life vanuit een ander perspectief


proaz

Recommended Posts

get a life gebouw is al een besproken topic maar iedereen maakt ervan get a life maar als je nou een anders kijkt:

de ge van get spreek je uit als g dan de t get je gt dan de a heb je gta life lijkt mij wat logischer aangezien de afkorting van het spel gta is?

dus get a life aan elkaar gta life-gta leven het leven van gta

hierom vond ik het de moeite erover opniew te beginnen

(ps noem mij maar een seurdert ik wil het aleen vanuit mijn perspectief laten zien :)

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

Ver gezocht en niet de moeite waard. Als ze dit bedoelden zouden ze dat er wel op gezet hebben.

ten 1e ik deed er geen moeie voor :puh: en rockstar maakt het nooit makkelijk en daarbij get zou goed kunnen je meot verder kijken dan je neus lang is

(geld ook voor pinokkio als hij heel erg heeft gelogen)

maar als dit echt tever is gezocht gooi de maar een lockje op ik vind wel iets anders maar ik wou dit gwn ff dele met gtaforum

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

Het ging Rock* toch echt om het fet dat er Get-a-life in staat, afgelijd van Metlife. En Get-a-life van "je gamed te veel, zoek een leven."

*Teut* Fout

Jij kent de bedoelingen van R* niet, dus probeer ze ook niet te verklaren of verwoorden.

Ja, het is wel wat vergezocht maar het heeft wel wat, toch is het maar wat magertjes en zo goed als onbewijsbaar. Het is makkelijk om te zeggen dat daar Get a Life staat, GeTA Life is net iets moeilijker omdat het zo onwaarschijnlijk is, toch goed gezocht hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ging Rock* toch echt om het fet dat er Get-a-life in staat, afgelijd van Metlife. En Get-a-life van "je gamed te veel, zoek een leven."

hoe weet jij dat zo zeker en er staat in de titel VANUIT EEN ANDER PERSPECTIEF- ANDERS ERNAAR GEKEKEN

Link to comment
Delen op andere websites

Nou helaas wel, die get naar gt slaat echt nergens op, sorry hoor maar dat slaat imo nergens op.

De GetaLife plakt anders aan mekaar, het zou dus eigenlijk Get a Life kunnen wezen, maar er staat GetaLife. Dat is toch niet zomaar? GTALife is volgens mij wel mogelijk als grapje/EE, maar dan een bijklank bij het huidige.

Voor wie slim denkt te wezen: ja die GetaLife plakt natuurlijk aaneen omdat het MetLife is maar toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...