Jump to content

get a life vanuit een ander perspectief


proaz

Recommended Posts

Ver gezocht en niet de moeite waard. Als ze dit bedoelden zouden ze dat er wel op gezet hebben.

ten 1e ik deed er geen moeie voor :puh: en rockstar maakt het nooit makkelijk en daarbij get zou goed kunnen je meot verder kijken dan je neus lang is

(geld ook voor pinokkio als hij heel erg heeft gelogen)

maar als dit echt tever is gezocht gooi de maar een lockje op ik vind wel iets anders maar ik wou dit gwn ff dele met gtaforum

haha oki man

Link to comment
Delen op andere websites

Nou helaas wel, die get naar gt slaat echt nergens op, sorry hoor maar dat slaat imo nergens op.

De GetaLife plakt anders aan mekaar, het zou dus eigenlijk Get a Life kunnen wezen, maar er staat GetaLife. Dat is toch niet zomaar? GTALife is volgens mij wel mogelijk als grapje/EE, maar dan een bijklank bij het huidige.

Voor wie slim denkt te wezen: ja die GetaLife plakt natuurlijk aaneen omdat het MetLife is maar toch.

wat is metlife ontmoet het leven ofzo? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een gebouw in New York.

Dat is hét MetLife, het gebouw waar GetaLife is op gebaseerd.

dji-unit, ik heb geen flauw benul of R* daar aan zou hebben gedacht, daarom is het net mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Allebei :*D

Maar ff ontopic. Ik denk eerlijk gezegd niet dat Rockstar daar aan heeft gedacht.

zou best kunnen maar ik dacht er wel aan en daar ging het mij om, als ik al had gedacht/geweten of rockstaar daar echt aan dacht hadden miljoenen anderen het al gevonden maar nu waarschijnlijk aleen ik :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een gebouw in New York.

Dat is hét MetLife, het gebouw waar GetaLife is op gebaseerd..

Ja, dus een gebouw in New York. :7

ik kende dat hele gebouw niet dus mijn fout srry

:slotje::slotje::slotje::slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...