Anoukk Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Ver gezocht en niet de moeite waard. Als ze dit bedoelden zouden ze dat er wel op gezet hebben. ten 1e ik deed er geen moeie voor en rockstar maakt het nooit makkelijk en daarbij get zou goed kunnen je meot verder kijken dan je neus lang is (geld ook voor pinokkio als hij heel erg heeft gelogen) maar als dit echt tever is gezocht gooi de maar een lockje op ik vind wel iets anders maar ik wou dit gwn ff dele met gtaforum haha oki man
proaz Geplaatst: 11 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 En waar slaat GTA Life dan op? nou aangezien het gta is- het leven van/in gta- het gta leven
wesley123 Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 DAT WEET JE NIET ZEKER!!! nou ik weet anders wel zeker dat jij overgebruik maakt van de caps lock toets en je spamt.... @Hearv;dat is een goed punt.
proaz Geplaatst: 11 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Nou helaas wel, die get naar gt slaat echt nergens op, sorry hoor maar dat slaat imo nergens op. De GetaLife plakt anders aan mekaar, het zou dus eigenlijk Get a Life kunnen wezen, maar er staat GetaLife. Dat is toch niet zomaar? GTALife is volgens mij wel mogelijk als grapje/EE, maar dan een bijklank bij het huidige. Voor wie slim denkt te wezen: ja die GetaLife plakt natuurlijk aaneen omdat het MetLife is maar toch. wat is metlife ontmoet het leven ofzo?
proaz Geplaatst: 11 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Dat is een gebouw in New York. wtf ben ik zo dom of weten jullie gwn alles
Fezz Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Allebei Maar ff ontopic. Ik denk eerlijk gezegd niet dat Rockstar daar aan heeft gedacht.
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Dat is een gebouw in New York. Dat is hét MetLife, het gebouw waar GetaLife is op gebaseerd. dji-unit, ik heb geen flauw benul of R* daar aan zou hebben gedacht, daarom is het net mogelijk.
proaz Geplaatst: 11 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Allebei Maar ff ontopic. Ik denk eerlijk gezegd niet dat Rockstar daar aan heeft gedacht. zou best kunnen maar ik dacht er wel aan en daar ging het mij om, als ik al had gedacht/geweten of rockstaar daar echt aan dacht hadden miljoenen anderen het al gevonden maar nu waarschijnlijk aleen ik
Jimmiefitz Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Dat is een gebouw in New York. Dat is hét MetLife, het gebouw waar GetaLife is op gebaseerd.. Ja, dus een gebouw in New York.
proaz Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Dat is een gebouw in New York. Dat is hét MetLife, het gebouw waar GetaLife is op gebaseerd.. Ja, dus een gebouw in New York. ik kende dat hele gebouw niet dus mijn fout srry
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Ondanks dat we het normaal niet doen, wil ik na zo'n spamzooi met liefde en plezier (al dan niet) op verzoek dit topic sluiten.
Recommended Posts