benjigumba Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 de figuraties in het spel zijn doorzichtig. je moters rondrijden zonder mensen erop. auto's zijn leeg. je ziet af en toe een persoon die voor de helft in het scherm komt. dit is zeer storend. ik heb een ati radeon 9200 pro 256 mb met de laatste versie drivers ( gister geinstalleerd) direct x 9.0c geinstalleerd. op andere resolutie geprobeerd te spelen. ik heb ook al geprobeerd te spelen op low en high (beide zelfde resultaat) spel ook een aantal keer opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt. op een andere computer met een ati radion 9800 pro 512 mb doet hij het wel goed zonder problemen. Kan iemand mij helpen?? gr, Benjamin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtagame Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 is al bekend zie deze topic:poppetjes gta sanandreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schwarzie2478 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Even ter herhaling: De laatste versie van Omega drivers is 4.10 (beschikbaar voor de Radeon 9200 en de mobile versie...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.