Jump to content

Is dit al bekent?

Houstyn

Recommended Posts

Al let je op de ketting van Brucie, daar staat No One, als Number One. Maar dit kan je ook zien als No-one (dat betekent niemand) Dat wil dus zeggen dat Brucie een niemand is :puh:

En als je een hekel hebt aan een voetganger, bel 911, sla het persoon 1 keer en laat je slaan voor de politieauto, dan word dat persoon opgepakt :dans:

Delen op andere websites

Al let je op de ketting van Brucie, daar staat No One, als Number One. Maar dit kan je ook zien als No-one (dat betekent niemand) Dat wil dus zeggen dat Brucie een niemand is :puh:

En als je een hekel hebt aan een voetganger, bel 911, sla het persoon 1 keer en laat je slaan voor de politieauto, dan word dat persoon opgepakt :dans:

over die ketting van brucie denk ik tog echt dat ze het echt hebben dat hij de nummer 1 is zo ziet hij zich zelf en niet als een niemand dus maja nice gezien maar wrm ga je zo naar zijn ketting kijken? :puh:

Delen op andere websites

Eigenlijk zie ik er wel wat in, Brucie is wel de soort van persoon waar R* nogal wat grapjes mee uithaald, hij heeft al een tatoeage met 'Mom' dus dit klinkt wel geloofwaardig :puh: .

volgens mij heb je het over zijn broertje/vriend want ik ben nog geen grappen over bruce tegen gekomen maar het is maar hoe je het ziet ik zie er niks in maar jij dus wel

Delen op andere websites

volgens mij heb je het over zijn broertje/vriend want ik ben nog geen grappen over bruce tegen gekomen maar het is maar hoe je het ziet ik zie er niks in maar jij dus wel

'Brucie, the only way that you can save that balls of yours is by stop juicing them or get some implants...'

'Brucie, I found someone good for you, a real genius, he could resize that penis of yours up to 15cm...'

Ga zo maar door, Brucie is nu eenmaal een bron van lol en maar gelukkig.

Bewerkt: door Hearv94
Delen op andere websites

'Brucie, the only way that you can save that balls of yours is by stop juicing them or get some implants...'

'Brucie, I found someone good for you, a real genius, he could resize that penis of yours up to 15cm...'

Ga zo maar door, Brucie is nu eenmaal een bron van lol en maar gelukkig.

wtf waar vind jij die grappen over hem gwn onderweg naar missies ofzo?

Delen op andere websites

In cutscenes.

ahh dat verklaart alles ik kijk die nooit maja ik blijf erbij het is geen grap dat lijd ik af van de missie no-1 en het feit dat hij zichzelf als een winnaar ziet (mijn mening wat jullie erin zien of ervan vinden is natuurlijk anders dan ik)

Delen op andere websites

In cutscenes.

ahh dat verklaart alles ik kijk die nooit maja ik blijf erbij het is geen grap dat lijd ik af van de missie no-1 en het feit dat hij zichzelf als een winnaar ziet (mijn mening wat jullie erin zien of ervan vinden is natuurlijk anders dan ik)

Die 2 zijn geen cutscenes, het eerste zegt Niko wanneer Brucie hem belt en het tweede zegt Mori in TBoGT wanneer je naar samen met Brucie en hem naar de start van 'This Aint Checkers' rijdt.

Hij ziet zichzelf niet als een winnaar, daarvoor wordt hij te hard gepest door Mori. Maar hij probeert te doen alsof hij zichzelf een winnaar vindt, allemaal ingewikkeld maar in TBoGT snap je het ook beter. Want in IV merk je toch al dat Brucie niet zo zeker van zijn stuk is eigenlijk.

Bewerkt: door Hearv94
Delen op andere websites

over die ketting van brucie denk ik tog echt dat ze het echt hebben dat hij de nummer 1 is zo ziet hij zich zelf en niet als een niemand dus maja nice gezien maar wrm ga je zo naar zijn ketting kijken? :puh:

Ik keek die cut-scenes gewoon en het viel me opeens op :puh: Ik ben niet als een gek op zoek naar dat soort dingen hoor.. EN ik geef Hearv94 gelijk dat R* Brucie belachelijk maakt. Je hebt ook een cutscene waarin Brucie een paar klappen net voor het gezicht van Niko geeft. Als Niko dan vraagt om het opnieuw te doen grijpt Niko z'n hand zodat Brucie smeekt om genade.. :bonk: Ook is Brucie een keer op een bokszak aan het meppen waarna hij zijn hand stoot. Dit soort dingen laten wel zien dat Brucie belachelijk wordt gemaakt. :tu:

Delen op andere websites

In cutscenes.

Die 2 zijn geen cutscenes, het eerste zegt Niko wanneer Brucie hem belt en het tweede zegt Mori in TBoGT wanneer je naar samen met Brucie en hem naar de start van 'This Aint Checkers' rijdt.

Hij ziet zichzelf niet als een winnaar, daarvoor wordt hij te hard gepest door Mori. Maar hij probeert te doen alsof hij zichzelf een winnaar vindt, allemaal ingewikkeld maar in TBoGT snap je het ook beter. Want in IV merk je toch al dat Brucie niet zo zeker van zijn stuk is eigenlijk.

tbogt al uitgespeeld maar ik dacht tog echt dat het die andere kerel was die gepest werd zal wel aan mij liggen

Delen op andere websites

In cutscenes.

tbogt al uitgespeeld maar ik dacht tog echt dat het die andere kerel was die gepest werd zal wel aan mij liggen

inderdaad, dat zal dan wel aan jou liggen... :puh:

Delen op andere websites

In cutscenes.

Ik heb het niet over jou quotes, er zijn er ook een paar in cutscenes.

Delen op andere websites

In cutscenes.

Ik heb het niet over jou quotes, er zijn er ook een paar in cutscenes.

weet ik 0_0

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...