Jump to content

Is dit al bekent?


Houstyn

Recommended Posts

Beste mensen, laat dat spam achterwege, svp. Het is nergens voor nodig om zoveel te posten. Het originele bericht is helemaal naar de achtergrond verdrongen...

Het zou best een woordgrapje kunnen zijn van Rockstar, dat zou me niets verbazen. Het kan ook gewoon onbedoeld zijn. We zullen het nooit weten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb net plaatjes van zijn ketting gezien volgens mij word er ech nummer 1 bedoeld aan het formaat verschil en de ketting zelf te zien maja dat zegt natuurlijk niks/ ik wil die ketting ook :(

Waarom zou No eigenlijk moeten verwijzen naar Number? Daar komt geen O in voor... :bonk: Ik blijf er toch bij dat het ook bedoelt is als woordgrap.

Link to comment
Delen op andere websites

heb net plaatjes van zijn ketting gezien volgens mij word er ech nummer 1 bedoeld aan het formaat verschil en de ketting zelf te zien maja dat zegt natuurlijk niks/ ik wil die ketting ook :(

Waarom zou No eigenlijk moeten verwijzen naar Number? Daar komt geen O in voor... :bonk: Ik blijf er toch bij dat het ook bedoelt is als woordgrap.

omdat no. een afkorting er voor is, net zoals nr. hierzo

Link to comment
Delen op andere websites

heb net plaatjes van zijn ketting gezien volgens mij word er ech nummer 1 bedoeld aan het formaat verschil en de ketting zelf te zien maja dat zegt natuurlijk niks/ ik wil die ketting ook boos.gif

Als je het uit een ANDER PERSPECTIEF bekijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, iedereen dus een ANDER PERSPECTIEF ervoor. Iedereen mag het zijne ervan vinden. Ik denk dus dat R* er een dubbele betekenis aan wilde maken. Dit denk ik dus vooral door de cutscenes waarin Brucie overkomt als een niemand :7

Link to comment
Delen op andere websites

heb net plaatjes van zijn ketting gezien volgens mij word er ech nummer 1 bedoeld aan het formaat verschil en de ketting zelf te zien maja dat zegt natuurlijk niks/ ik wil die ketting ook boos.gif

Als je het uit een ANDER PERSPECTIEF bekijkt.

hahahaha lol ANDER PERSPECTIEF na aper :schater:

er staat wel no one maar onder elkaar dus denk ik niet dat ze het bedoelden anders hadden ze misschien wel in dogtags naast elkaar no-one gezet? maja ik zou er nooit op zijn gekomen om er "niemand" in te gaan zoeken :puh: maja we kunne zo wel eeuwig door gaan voor de ene staat er "niemand" en voor de ander gwn "#1" dus heeft het nu wijnig zin meer? : :duh: ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Brucie heeft al een tatoeage met 'Mom'.

Ik lig dubbel :schater:

iig zoals Aldo Raine zegt: If a story is to good to be true, it ain't.

te ver gezocht - ook idd té ver gezocht - ookal is het wel vet gevonden xD

Bewerkt: door Anoukk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...