Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey! Na lang weg te zijn geweest heb ik weer wat nieuwe werkjes om te showen, ik hoop dat jullie ze mooi vinden! Van de laatste wallpaper heb ik ook een iPhone versie gemaakt voor de liefhebber. De afbeeldingen zijn gespoilerd omdat ze een nogal hoge resolutie hebben(1920x1080)

It only ends once:

47_1278816343.png

Live together, die alone:

10_1278816349.png

Tt always ends the same:

9_1278816356.png

iPhone wallpaper:

36_1278816716.png

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom open ik spoilers dan ook? :duh: Ben pas bij seizoen 4.

edit: in alle opwinding doordat ik erachter kwam dat jacob ook nog gaat praten ben ik vergeten ontopic te gaan :engel:

stijlvol, een van de dingen die aantonen dat genialiteit en pracht moeiteloos samen gaan. ja allemaal wel leuk en aardig maar je wil natuurlijk weten waar die lovende woorden vandaan komen. uit me mond, want mijn mond vind alle lettertypes er goed bij passen, de schaduwwerking op het papier-kreuk-dinges-effect en het effect zelf goed uitgevoerd, maar vind het wel jammer dat er geen non-widescreen versies zijn. En als ik Casy Carlson niet had als iPhone achtergrond zou ik deze er echt op zetten.

twee vraagjès:

- wat zijn de fonts? alsjeblieft :engel:

- en mag ik de stock's zien en renders en al die dingen :$

trouwens leuk hoe je die dharma dingen hebt gedaan.

111unhf.jpg

Bewerkt: door Anoukk
Geplaatst: (bewerkt)

- wat zijn de fonts? alsjeblieft :engel:

- en mag ik de stock's zien en renders en al die dingen :$

Dankje voor je commentaar, de renders & stock plaatjes etc. heb ik zelf gemaakt dus die zal ik niet posten. De lettertypes daarentegen kan ik je wel vertellen. Het eerste lettertype is Goudy Old Style, het tweede is American Typewriter en het derde lettertype is Helvetica Neue.

Nogmaals bedankt voor je reactie en ik hoop dat je wat aan die van mij hebt.

Bewerkt: door Eli R
Geplaatst:

Erg mooi gedaan. Ik vind de quotes niet speciaal, maar de GFX is dat zeker wel. Het is de simpelheid die dit zo mooi maakt, alles draait om de quote en de hele afbeelding onderwerpt zich daaraan. Plak een paar quotes van George Patton in een dergelijke sig en het resultaat zal nog beter zijn.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Nogmaals bedankt voor je reactie en ik hoop dat je wat aan die van mij hebt.

Jaaa dankjewel :engel: maar zijn the numbers ook een font of gwn stock? :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...