TopCat Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Als je zelf een auto kiest dan komt hij in je garage met GTA-sa-garageedit http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=31 nu de vraag is telt dit mee als cheats? Reageren
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 nop als het goed is niet(zou wel heel raar zijn) kijk voor de zekerheid of er staat cheat activatid en bij je stats of er staat hoeveel je hebt gecheat Reageren
TopCat Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 waar kunde da zien bij stats misc? Reageren
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 denk gwoon de onderste (die algeme misc idd dagt ik) Reageren
RubyNL Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 bij mij doet die gtagarage mod het niet eens, ik heb m al een half uur aanstaan en alleen maar grijs beeld, zelfs bij low qaulity Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.