Axelectric_ Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 (bewerkt) Dit is dringend, ik vertrek om 14u op vakantie en zou graag mijn PSP meenemen! Als ik me op mijn PSP wil aanmelden om de Playstation Store te betreden, zegt hij: U kunt zich niet aanmelden met de aanmeldings-id (e-mailadres) van een andere gebruiker. En mijn e-mailadres staat er nochtans. Komt dit omdat ik hetzelfde e-mailadres gebruik voor mijn PS3 en hoe kan ik het oplossen? Bewerkt: 11 juli 2010 door Axelectric_ Reageren
Basssss Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Je moet wel voor de PSP en de PS3 hetzelfde account gebruiken en niet voor één van de twee nog een nieuw account aanmaken. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 11 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Je moet wel voor de PSP en de PS3 hetzelfde account gebruiken en niet voor één van de twee nog een nieuw account aanmaken. Oeps ik heb voor PS3 nieuw account gemaakt maar met zelfde e-mail... Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Dat zou niet kunnen. Maar één account per email adres. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.