Houstyn Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Ik zat me af te vragen: maakt het uit of je een helm opdoet als je op een motor/scooter gaat? Heb je dan minder damage als je valt ofzo? Ik kon dit niet vinden in de zoekfunctie.. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Neen, dat is eerder voor het realisme dat ze het doen. Ik denk niet dat als je tegen 120 km/u tegen een wagen aanknalt en dan 10 keer over de grond tolt dat je helm veel steun zal geven. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Neen, dat is eerder voor het realisme dat ze het doen. Ik denk niet dat als je tegen 120 km/u tegen een wagen aanknalt en dan 10 keer over de grond tolt dat je helm veel steun zal geven. Hier ga je toch echt de mist in hoor. Een klap tegen je helm kost je echt minder Health dan als je met Niko's blote hoofd ergens tegen aan komt. Test het maar eens Reageren
Fezz Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Maar het geluidje van een krakende nek is beter dan doe Boink van een helm. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Neen, dat is eerder voor het realisme dat ze het doen. Ik denk niet dat als je tegen 120 km/u tegen een wagen aanknalt en dan 10 keer over de grond tolt dat je helm veel steun zal geven. Hier ga je toch echt de mist in hoor. Een klap tegen je helm kost je echt minder Health dan als je met Niko's blote hoofd ergens tegen aan komt. Test het maar eens Zal ik eens grondig uittesten dan Reageren
Houstyn Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 (bewerkt) Doe dat Bewerkt: 12 juli 2010 door Houstyn Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 (bewerkt) 'T maakt echt verschil hoor. Maar niet zoveel Bewerkt: 13 juli 2010 door JordanMaster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.